לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

כאפות ולא נהנים


מישהו בא אלי ביציאה כזו:"את יודעת שאת רק שלי נכון?♥♥"
ייבשתי אותו ועניתי לו :"חח ממתי החלטנו על זה?"
ועוד אחד שנזכר בי לפני יום ורושם לי כל הזמן לבבות
אלוהיםםםםם
בחיים לא הרגשתי מוטרדת כל כך כמו עכשיו,איכס
זה סוג הבנים שצריך לנדף מהארץ ובכלל מפני כדוה"א


טוב אז כמו שזה היה צפוי כבר מאותו הרגע שהתחלנו לדבר על זה ביום שישי שהיה ,
H נישק אותי ,
הקטע הדפוק הוא שאני לא ממש זרמתי איתו אז זו פשוט היתה נשיקה על השפתיים
וזה הגיע במין אגרסיביות כזו וזה מהיר שלא הספקתי בכלל לעכל את הנשיקה זה פשוט קרה כ"כ במהירות
ונתתי לו שתיים ואז כשעברנו ליד הבניין של החמשושים הוא רצה עוד אחת אז נתתי לו וקלטתי את ידיד שלי .
עכשיו,ברגע שהוא הלך ידיד שלי לקח אותי ואמר לי
את והוא ביחד?
ואמרתי לו שלא
הוא:ראיתי איזה נשיקה נתת לו זה אומר שתהיו ביחד
ואז אמרתי לו גם על O
והוא שאל את חברים שלו לגבי O אם הוא גיי פאקר וכולם אמרו לו שכן
הוא אמר לי להיזהר משניהם,
הוא אמר שהוא הזהיר שתיים לפניי והן בכל זאת נכנסו איתו למערכת יחסים ובסוף רק נפגעו ממנו
אז עניתי לו שגם אם יהיה משהו אני לא אפגע ברמות כי אני לא אוהבת אותו ברמה שזה כ"כ יפריע אז אולי יכאב קצת.
זה לא כזה קריטי.
האמת היא שהתשובה שלי.. די עצוב שזה ככה אבל טוב שיהיה
היה זכור לי שכשעוד הינו בקורסים הם כן היו חברים וקרה משהו והם הפסיקו..
 הוא הציע לי איך לצאת לזה ,להגיד לו שאני לסבית
הוא סיפר לי שהוא עשה את זה למישהי ואמר לה שהוא הומו חחח שיהיה בריא

כשהיתי עם H ,
הוא ראה את התמונות בוואטסאפ אז הוא שאל למה ישלי תמונות של O ושאל מי זה ההוא?
קיצר זה היה האקס שלי
אז אמרתי לו שלא יישא את שמו לשווא וכל פעם שהוא ירד עליו נתתי לו מכה או צבטתי אותו
חח מיהו בכלל שידבר עליו?

לא ראיתי בכלל היום את O אולי הוא לא הגיע בגלל מה שהיה לו בחמישי,
הוא קצת מתיש אותי בקאע הזה שבוואטסאפ אני תמיד זו שמתחילה את השיחות ובמציאות התפקידים מתחלפים,
זה די מייאש.

וואו הנה הרגע שבו אני מרגישה הכי צומי ביקום
בעוד 3
2
1
אני באמת חושבת שאם מצבי היה שונה והסטטוס שלי לא היה כזה אז זה לא היה מזיז לי,אבל בשל העובדה שזה נגמר אז אני ממשיכה הלאה,
כל אחד התקדם זה לא משנה אם יותר או פחות אבל מנסים,
אני מרגישה שאני יורדת קצת מהמסלול ושהקטע הזה באמת מוציא אותי מדעתי כי זה מוזר כזה בלי,
לאהוב ברמות כאלה...
 אני די בטוחה שכולם חושבים שזה לגמרי נשכח כבר,שזו היסטוריה שעברה
אבל זה עדיין פה וזה כנראה ישאר פה לעוד כמה חודשים טובים
אני גם חושבת שכדאי לך להפסיק להיות פה באמת שזה הקטע שבו אתה צריך כבר לחתוך מפה אם אתה רואה את זה ,
אם יש לך תגובות תשמור אותן לעצמך עייפתי מלדבר על הבלוג הזה
גם אם זה נראה שהמשכתי לגמרי אז זו טעות
ואני מצטערת אבל קצת קשה לשחרר חחח
וזו הסיבה שבגללה אתה צריך להפסיק להיות פה,אני מרגישה לא בנוח עם העובדה הזו

חברות שלי לא הכי תומכות בקטעים עם אף אחד מהשניים אז זה די קשה ,בעצם יש כאלה שתומכות בקטע עם O אבל החברה הכי טובה שלי לא ממש תומכת בקטע איתו
שכן די מקשה עלי כי בכל זאת זה לא הכי כיף שהיא לא בעד ,נכון שהיא בסה"כ רוצה לטובתי אבל היה הרבה יותר כיף אם זה היה אחרת.. 
גם היום כשאמרתי להן שהיתה נשיקה הן היו נראות די עצבניות עלי כאילו לא יודעת מה..
נראלי שהן חושבות שממש התנשקנו אני לא סגורה על מה שאמרתי להן בדיוק,הסניליות שלי עוד תהרוג אותי.
באורך פלא החברה הכי טובה שלי בדיוק מדברת איתי על כל מה שהיה וזה 
טוב נשתמע יפיופים
שבוע טוב ישראפרח 

נכתב על ידי smile.forever , 17/2/2013 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)