לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

לעכל את המוות


ילד מהכיתה שלי נפטר,
זה קרה ביום השואה ,אתמול.
הודיעו לנו את הבשורה המרה לאחר הטקס..
אני עדין לא מעכלת שאני לא אראה את הבנאדם הזה יותר.
האמת היא שלא ראיתי אותו כ"כ הרבה פעמים,אבל המחשבה שאני לא אראה אותו שוב כי הוא כבר למעלה..
לא סובל כמו שהוא סבל פה כשהוא נשם
ילד בכיתה ט'..
מה הספיק לעשות כבר בחיו שזה מגיע לו?
 אני מרחמת על המשפחה שלו ,על אמא שלו המסכנה,על החברים הכי טובים שלו,
היתי בהלוויה שלו ,לא היתי מסוגלת לבכות..
בכלל,לא בכיתי עליו אבל כששמעתי את החבר הכי טוב שלו ואץ אמא שלו זועקים ובוכים נשברתי מבפנים..

לראות בן בוכה זה שובר.
אני מרגישה יותר טוב איכשהו אבל מחר כשאני אראה את כולם מדוכאים זה יעשה לי רע שוב
לא היתי הכי שמחה שבעולם היום אז היו לי רגעי אדישות כי לא רציתי לדבר המון עם אנשים 
לפעמים צריך להבין אותם לא..?
"אולי עכשיו אתה תשמע 

הגענו לעמוד לידך 
וגם אם לא נסלח לעולם 
אתה נשאר יותר מכולם."
http://www.youtube.com/watch?v=lHFjcRIXqLg 

אין לי מושג מה להגיד אז אני פשוט אעבור נושא.
 


כמו שאתם רואים,התחלתי לרשום פה פחות,הרבה פחות.
זה הפוסט השני שלי מאז תחילת החודש,
הדחף שלי לרשום התקטן במהלך הזמן שהתגברתי,
אני לא מרגישה שיש לי משהו לפרוק לגביו, 
המחשבות על האקס שלי די פחתו עם הזמן
החבר שלי מעסיק אותי בצורה מושלמת זה עושה את העבודה כמו שצריך,
מוזר לי וכיף בו זמנית שאני איתו הוא היה אחלה אתגר שלא חשבתי שאני אצליח לקבל אותו.

הוא בטיול מאז היום בבוקר והוא כבר חסר לי ממש,רואה אותו המון.
הוא ישיר מאוד,הוא מנסה להעלות את הביטחון אבל יחד עם זאת הוא עושה פה ושם טעויות,הוא קצת סותר את עצמו
אבל טוב..למי אכפת?
יש בינינו כימיה מעולה.
קשר לא ממרחק,הוא יותר זה שרוצה לראות אני קצת פחות אקטיבית בקטע הזה,
אני חושבת שאם הוא ילך לי אני אעריך אותו אפילו יותר.
הוא מצחיק,אין לי מושג מה אעשה בלעדיו חודש בחו"ל.
הוא עזר לי להתגבר על האקס שלי מה שלא חשבתי שיקרה,

מגיע לו איזה שאפו ענקי
המגע שלו,הנשיקות שלו.
אני חושבת על זה אבל ההרגשה היא שונה,אין לי מושג כיצד להתחיל לנסות להסביר לכם.

איתו אני גם בערך יוזמת כבר נשיקות,יש לי אומץ,כבר התרגלתי אליו ולפה שלו,אחלה דבר אגב.
לדבר איתו עושה לי טוב ,להיות איתו גורם לי להיות בעננים
כל כך אוהבת..
http://www.youtube.com/watch?v=eckFeMHJUHE 

 

נכתב על ידי smile.forever , 9/4/2013 21:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)