לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

אשליות,הזיות.


אז לפני שבועיים החבר שלי נפרד ממני,זה היה צפוי את האמת.
באיזשהו שלב השיחות נהיו ממש חלולות ובכ"מ הדבריפ שמצחיקים אותי לא מצחיקים אותו וכו'.
בקיצור אנחנו די שונים.
ואיתו היתה לי הפעם הראשונה ,הפעם הראשונה שעשיתי 'אהבה' עם מישהו.
בעיקרון,אני לא מצטערת על זה אבל כן אם היתי יודעת שהעתיד שלנו ביחד כה קצר לא היתי עושה את זה.
הפעם הראשונה שהיתה ביזבוז כמו הנשיקה הראשונה שלי אבל בסדר..לא מפתיע אותי.
אז מהרגע שנפרדנו שוב חזרתי לחשוב על האקס שלי וזה החזיר אותי למציאות שבה אני בתכלס חיה.

אני יודעת שפגעתי בו בהיתנהלות שלי כשניסיתי לתפוס פוזה על מה שעשיתי אבל תכלס אם אתה מדבר על זה..לי אסור?
תבין,כל דבר שאתה אומר לגביה לא יפריע לי,השלמתי עם העובדה שאתה לא שלי.
אני שמחה עבורך ,שמחה לראות איך אתה מתנהל מנקודת תצפית שונה,מהנקודה שבה אני צופה מהצד ולא לוקחת חלק ממנה.
למרות שהצטערתי ובאמת מעמקי ליבי זה לא עזר לי לצערי..
אתה חסר לי ,
אם מי אני אעביר לילות מפגרים אם לא איתך?
ראיתי שאתה רווק גם עכשיו זה בטוח שנפגעת ,בסה"כ אני רואה שטוב לך וזה מה שחשוב
התרחקנו שנות אור בגלל החוסר טקט שלי אבל זה משהו שאני אצטרך להשלים איתו
מצחיק שעבר כ"כ הרבה זמן מהפרידה ואתה עדין מעסיק אותי,עד מתי תמשיך להעסיק אותי?רוצה להפסיק?כי לי נמאס להיות תקועה באמצע החיים עלייך והחיים נמשכים בלעדיך
מצד שני..זה רק מעיד עד כמה אני אוהבת אותך,
לא משנה מי כשהכל מסתיים הלב נזכר מה הוא באמת אוהב.אותך,לצערי
עם האקס הטרי שלי ידעתי שאין לנו עתיד ביחד אבל לא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך פתטי,המערכת יחסים איתך עשתה אותי ריאלית,
כן כן לומדים להיות מציאותים בדרך הקשה כי אלה הם החיים.מלמדים אותך בדרך הכי כואבת
בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאהבתי אותך,גם אם אהבתי מישהו 3 שנים,השנה שמתבזבזת עלייך היא הכי עוצמתית שהייתה לי
היה לי סטוץ עם ידיד שלי זה היה חתיכת עניין זה היה בלילה והוא הגיע מהקצה השני של העיר עבורי
הוא אמר לי שבקורסים למרות שהיתה לו חברה היה קטע שהוא רצה לנשק אותי ואז הוא נזכר שיש לו חברה,הוא גם אמר שהוא חשב עלי גם בקטע המיני וטוב כל אלה היו קצת מפיעים
ואין לי מוזה עוד לכתיבה אז נשתמע מתישהו,עלה לי רעיון חדש לפתוח בלוג נוסף עם תימצות על הדברים שעוברים עלי +תמונות כמובן שזה לא יהיה בבלוג הזה כי אני מעדיפה לא להיחשף
רעיונות? 

נכתב על ידי smile.forever , 5/5/2013 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)