לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

הנחיתה


לפעמים צריך איזו הנחתה כזו שתזכיר לך,

היתי צריכה את זה,היתי צריכה לראות מה עשיתי בגלל כל מה שקרה להבין מה עשיתי דרך עצמי,
להבין שטעיתי ובגדול ושאני צריכה לחזור לאיפה שהיתי מקודם ,לשפיות ונורמליות באופן יחסי
והוא עשה את זה,איכשהו הגענו לנושא והתחלתי לפרוק על הכל,
כשרשמתי לו ירד לי האסימון
וואו.כמה היתי צריכה את זה.
אני חושבת שאין יותר כיף מקירבה עם האקסים ,זה פשוט דבר מיוחל.

במיוחד כשאת עוד חושבת עליו

דברים כאלה רק מוכיחים עד כמה שכן טוב לשמור על קשר עם אקסים,
כל שיחה אחת כזו איתם שווה הכל.
אולי אפילו את העובדה של אי יציאה מהבית עקב זה.
במיוחד שהוא לא נראלך בן אדם עמוק.
והשיחות האלה שוות גם מפני שזה מזכיר לך שגם בחושך תמיד יהיו אנשים שם לצידך,
הניסיונות להגן עלייך...
אלה תכונות מדהימות..


כיף לי לדעת שהיה לי איתם משהו ,לקלוט את התכונות האלה ולהגיד כמה שהכל היה שווה את זה.

מענין אותי אם הוא נפגע בגלל כל מה שהלך ביום הולדת שלו,
הוא סינן אותי ולא ענה להודעה ששלחתי אבל לא ממש אכפת לי כי כשאני איתו זה אחרת אז הפייסבוק זה לא מה שיזיז לי(:

יש מישהו שמזכיר לי קצת את הידיד הכי טוב שלי משום מה ,
אתמול היה יום ממש טעון.
אני אמורה לנתק קשר עם שניים עם הראשון ניסיתי והוא עדין עומד על שלו ,
עם השני עוד לא ניסיתי
אין עוד תוכניות לסילבסטר גם בגלל ההיתפרקות הזו,העובדה שאחד מאיתנו בפנימיה וגם בגלל הריב הרגיל וגם בגלל שלימודים.

"I can feel you all around me
Thickening the air I'm breathing
Holding on to what I'm feeling
Savoring this heart that's healing"

אני אוהבת אותך כ"כ,תודה על אתמול ממש3>


נכתב על ידי smile.forever , 30/12/2012 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיבה


כולנו צריכים סיבה להמון דברים.

סיבה שבזכותה רוצים לקום בבוקר,

סיבה שבזכותה שווה לשאוף,

סיבה שבגללה שווה לחייך.

כל אחד צריך סיבה שבגללה שווה לו להיתעורר ליום חדש ולחייך 
ולפעמים הסיבה הזו חסרה..
אז מה עושים?
מחפשים תחליף שיחליף אותה עד שהיא תבוא

אף אחד לא מושלם אז גם כשהיא תהיה קיימת היא לא תהיה הכי טובה אבל היא תהיה הכי קרובה למה שאנחנו רוצים,
ללא הסיבה החיים הם לא חיים מרגשים ,מענינים,מספקים.
הם סתם חיים .

חיים משעממים חסרי ריגושים
תמיד נחפש אותה וכשלא נמצא אותה נחליף אותה במשהו שיהיה,עד שהיא תגיע.
לפעמים לא הכי כדאי להחליף אותה,זה מפתח ציפיות לצד השני ,לפחות יכול לפתח...
לפעמים זה כיף ,זה מזכיר שכדאי לקום בכלל
טוב אין לי הכי פואנטה ,הבנתם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אמצא סיבה♥
"I've found a reason for me 
To change who I used to be 
A reason to start over new 
And the reason is you"

 

נכתב על ידי smile.forever , 29/12/2012 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה באמת לא מבין הא?
אז אם אתה חושב על הכיוון שאני חושבת שעובר אצלך אז לא

וגם אין לי כוח להסביר או לפרט
http://www.youtube.com/watch?v=XrcYyf-S3sM 

נכתב על ידי smile.forever , 27/12/2012 15:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)