לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

העבר


אז עכשיו כשהוא לא פה ,סופסוף הדיבור בגוף שלישי ולא בגוף שני
עכשיו אני אפסיק להרגיש צומי ואפתח את כל מה שהיה לי להגיד.
"Do you think about me when you're all alone?
The things we used to do, we used to be
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
"
זה כל כך שנינו במצבנו,מתאר את מה ששנינו יכולנו להיות אחת לשני ,
מתאר את מה שהיה בתחילת הקשר וכשנהינו ביחד ,מתאר את כל מה שהיינו עד שחתכנו לגמרי.
שנינו יודעים שיכולנו להיות זיווג מדהים,אבל המרחק המזדיין הזה חיב להרוס הכל 
והמילים האלו..
אם לא המוזיקה המקפיצה שהולחנה יחד עם השיר הזה ,השיר הזה הוא חודרני למדי עם מילים עמוקות מאוד.
העובדה שאף אחד מאיתנו לא התקדם בצעדים רצינים עושה לי טוב,היא מוכיחה לי עד כמה האהבה הזו שווה
והיא שווה המון
ולחשוב שויתררנו עליה רק בגלל המרחק הזה..

כשנכנסנו לפרידה הזו אמרת לי שהכל ישאר כפי שהיה ,שהתדירות והכל ישאר כמו שהיה
אבל כלום לא נשאר אותו הדבר..
התחלת להראות פחות עניין ויותר אדישות,אולי כי רצית להרחיק אותי ממך כבר,
בעצם לא אולי,בטוח.
אני לא חושבת שאחרי הסטטוס השקוף מדי שלך בוואטסאפ ואחרי ההודעות שלך אפשר להתעלם ממך,
אתה כל כך נוכח,כ"כ מורגש.
אבל כל הזמן הזה שהיית פה לא רציתי להגיד כלום כי לא רציתי שזה יישמע צומי כי ידעתי שאתה משוטט פה להנאתך
וגם אם עכשיו כשאתה לא פה אתה תמשיך הלאה כי יהיה לך יותר קל כי אתה לא תראה את הדברים האלה
זה עדיף.
עדיף להמשיך בהווה ולא להיתקע בעבר,זה מה שרציתי.
שאתה תהיה הראשון לעשות את הצעד להתקדם ומשם אני אשרוד כבר.
מארגנים לו מסיבת הפתעה והוא יודע על קיומה והוא חושב שאני לא אתערב.
להלהלנדד.
guardien angel foreverrr
מתה על התפקיד שלי ,זה כמו בסרטים חחחח איזה כאפה אני אמא
אוף אני כל כך אוהבת ,מתגעגעת,רוצה וצריכה אותך.
אתה גורם לי להרגיש בטוחה וגורם לי ללכת בדרך בה אני צריכה ללכת.
בלעדייך אני אבודה,כלום,עושה כל דבר שלא צריך לעשות אותו,עושה את כל הטעויות האפשריות 
אם היית שלי ,לא היתי מסתכלת לכיוונים אחרים,לא היתי עושה את השטויות שעשיתי ,אתה מושלם מדי עבורי..
אתה גורם לי נחת.
איתך הכל מושלם ובלעדייך חסר טעם
והשיחה שיש לנו עכשיו ,עם האהבה שחוזרת שוב ,לפחות הפעם מתחברת לי טוב עם ההרמוניה של הקאבר לשיר הזה.
הקאבר מזכיר לי ניצוצות.
והשיחה הזו בה מופיעים ניצוצות חדשים של אהבה.
אתה מדהים.
הלוואי ויכולתי יום שלם לחבק אותך.
או סתם לבהות בך כאילו כלום,לשקוע בעינים שלך.
אני יודעת ואני מאמינה בזה באמת ובתמים שהקשר שלנו נועד להיות.
ואני יודעת שברגע שתהיה לנו הזדמנות אחננו ניקח אותה ונחזור .
כמו שאתה מאמין גם אני מאמינה,מאמינה שאנחנו מיוחדים למרות כל הפעמים שחזרנו ונפרדנו שגם זה אומר עלינו משהו ולא בהכרח שאנו לא החלטים.
 זה אומר שאנחנו מוכנים לספוג שוב ושוב בשביל האהבה הזו ולוקחים עבורה את כל הסיכונים שניתן לקחת.
אני חושבת שלאהוב מישהו ברמות כאלו זה נדיר וזה די מוזר שזה קרה כ"כ מהר.
זה מרגיש לי אמיתי ונכון ביותר איתך.
הכי.
עברו כבר מספר חודשים מאז נובמבר מבחינתי גם אם עכשיו תישבר ותפסיק זה לא יהיה משנה כי מנובמבר עד עכשיו זו תקופה מכובדת ופרק הזמן הזה מספיק לי בשביל לדעת מה אנחנו שווים ביחד.
אני כל כך אוהבת..
אהבתי,אוהבת ותמיד אוהב.
המילים שלך גורמות לי לצמרמורת כל פעם מחדש.
אני אוהבת לשמור עלייך מרחוק,זה כיף .
אני תמיד אהיה פה כדי לוודא שאתה מסתדר
אתה מושלם אהובי,הכי בעולם...

 

נכתב על ידי smile.forever , 25/2/2013 00:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סימני שאלה


כל אדם מחפש חום ואהבה,
כל אדם חושק באהבה ,לכל אדם תשוקה ברמה כזו או אחרת...
בד"כ קופצים על הזדמנויות ובפעמים אחרות לא
האמת היא שאו זה בגלל שהתחלתי לפתח אליו משהו או שזה בגלל סיבה אחרת שאינה מוסברת לי כרגע אבל אני מדי פעם חושבת על כל הסיטואציה.
אני לא חושבת שיש משהו שאני אוהבת יותר מכאלה שיוזמים בלי צורך שיגידו להם לעשות את זה,אין משהו יותר מושך מזה..
ועכשיו עולים בי סימני השאלה ,מה אם היתי לוקחת אותו ברצינות יותר
היום בדרך חזרה הביתה חשבתי לעצמי;אם היתי איתו ,במקו לחזור הביתה ,יכולתי לבוא אליו להתנחל קצת איתו ולהנות ואז לחזור הביתה.
זה היה יכול להיות ממש כיף בתכלס ,אם הוא איתך בקטע הריגשי או לפחות בקטע שבו הוא 'תוקף',זה הכי כיף בעולם,צומי בלי סוףףף /M\
הוא גם יודע איך לגעת בבחורה,שזה חשוב,אי אפשר להתעלם מהנקודה הזו.
ואני לא מדברת במובן המיני,בדברים הקטעים,בחיבוקים,בנגיעות הקטנות האלו.
אלו הם היתרונות שבו;היכולת לגעת,יוזם,תשומת לב.
החסרונות;חוסר בעמוק.ענקי.

 

אבל סה"כ אחלה בחור.

כששמעו עליו כולם אמרו לי ללכת על הבלונדיני,נכון שזה יותר מאתגר,מצד שני היה לי פה משהו ממש בתוך היד ונתתי לו ללכת.


בקטע ההשוואתי ,
הוא מזכיר לי את האקס הראשון שלי שבעצם לא היה האחד שאהבתי ברמות אמיתיות,
הבלודיני הזכיר לי את האקס השני -יש בו עומק ויש גם מראה ,גלבי היחס אני לא יכולה להיות כל כך בטוחה..

האמת היא שעד שהגעתי לתיכון הזה ,לא ממש חשבתי שיתחילו איתי סתם כי הם מתחילים עם כולן,
חשבתי שזה בגלל סיבה מיוחדת אבל טעיתי,
האמת היא שגםאם זה לא בגלל סיבה מיוחדת עצם הצעד הזה...

היתי במסיבת רחוב,
חויות מחר או משהו 
 

נכתב על ידי smile.forever , 24/2/2013 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



HEART BREAKER


אחרי יומיים של אי תקשורת מוחלטת דיברתי איתו,
לא יכולתי לשאת יותר בלחץ שהרגשתי בכל פעם שעברתי לידו,בפעימות הלב שנעשו מהירות יותר ויותר כשהיתי צריכה לעבור לידו ולא בבושה של מעשי.
בין הוא אם ה-'סרסור' שכולם מכנים אותו ובין אם הוא אדם רגיל,
לאף אחד לא מגיע שישחקו בו ,שיעלו לו את הציפיות ולבסוף יורידו אותן לטימיון..
ועוד לחשוב שאני עשיתי את זה..
אותה אחת שעשו לה את זה,שחוותה את זה על בשרה.
עוד אחד מרגעי הטימטום הגדולים ביותר שלי.

למעשה,
לא היה לי אומץ להיכנס לכיתה שלו ודבר איתו אבל היתי חיבת לסים עם זה,
חברה שלי די עזרה לי היא גררה אותי לשם שאגב,זה אחרי שהיא אמרה לו להתרחק ממני אולי גם את זה הוא לקח ברצינות..

אחרי הרבה רגעי פאדיחות שלא ידעתי לאן להכניס את עצמי
שאלתי אותו אם הוא לקח ברצינות את הנשיקה
והוא ענה לי :"למה שאני לא אקח את זה ברצינות..?"
\:..
אמרתי לו שאני לא ממש בנויה לזה
הוא שאל אם יש לי מישהו
עניתי בשלילה
ואז הוא אמר טוב אז לא לקחתי ברצינות (על מי אתה עובד..)
ועדין כל היום חשבתי על זה ,זה לא עזב אותי אבל אבן נגולה מלבי

כל כך לא נעים לי ממנו

ומה אם חשבתי על זה כל הזמן כי אני כן מרגישה אליו משהו?
אני מבולבלת נראלי

היתה לי היום שיחת נפש עם O
היה מעולה,דיברתי על כל מה שקורה איתי והוא דיבר על מה שקורה אצלו
הוא דיבר איתי על אחת שהוא אוהב ,הרגשתי ממש טוב שאני יודעת את הפרטים האלה,
מה שאני מנסה להגיד שחברה שלי לא שמעה טוב
אבל באמת שזה לא ממש מזיז לי או כואב לי,לא בניתי על זה כל כך
דווקא אחלה איתו בתור ידיד.

-דמינו שיר עצוב שגורם לכם לבכות-
לי הולך למצוא שיר כזה,אולי עדיף כך 

נכתב על ידי smile.forever , 20/2/2013 23:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)