לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your smile will lead u


Your energy always affects on your path

כינוי:  smile.forever

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

שלי


והתקופות משתנות ,
ועם כל עליה מורגשת גם הירידה...
עוד שמחה ,עוד עצב וכך חוזר לו הגלגל ,מסתובב במעגל.
עולים ויורדים.
כי זוהי דרך החיים.
אם היתי יכולה לבקש משאלה עבורי שקשורה אלייך,היתי מבקשת שלעולם לא תתגבר עלי.
למרות חילוקי הדעות שמפריעים לנו בכל פעם מחדש בימים כאלה ואחרים ,אני עדין אוהבת.
אובססיבית אפשר להגיד.לא אכפת לי.
אני אוהבת אותך עד כלות הנשימה ,אהיה לשניה לא ריאלית היתי רוצה שתהיה האהבה האחרונה שלי,שתהיה שלי לתמיד.
ואני בכוונה אמרתי וחזרתי שאני נפגשת עם אנשים ולא יוצאת איתם לדייט בכדי שלא ישמע שאני רוצה להתגבר..
כי אני לא.
נכון,יש פעמים שאני שואלת את עצמי בשביל מה הכנסתי את עצמי לברוך הזה כי לאהוב אותך זה לא פשוט עד כדי כך
התעצבנת עלי כ"כ הרבה פעמים ואכלת חרא בגללי ,אני יודעת
אבל שוב..זו לא היתה מתוך כוונה רעה.
במחשבתי היה דבר אחד;אם היתי אתה ,היתי רוצה לדעת את הדברים האלה ,כי חשוב לי לשמוע מה עובר עלייך ומה אתה עושה ועם מי
זה לא פוגע בי אבל ברור שזה עושה אצלי משהו כשאתה אומר שהיה משהו עם מישהי
הרי סה"כ אלה דברים שגורמים לך הנאה,
מי אני שאטיל ספק בדברים שאתה עושה בחייך?חיים רק פעם אחת ודברים כאלה צוברים והם נשארים כשחוויות יפות מהגיל הזה.
אני כן רוצה איתך דברים אבל לא עכשיו גם כי אני לא מוכנה לזה כבר וגם כי אני מפחדת שהוא נפרד ממני בגלל משהו בתוכי
ואותך ..אני לא רוצה לאבד
אתה יותר מדי חשוב לי ,הדבר האחרון שאני רוצה זה לאבד אותך לתמיד

החיים הם שאלה אחת גדולה
ולצערי,המון דברים בה קשורים לאהבה. 
נכתב על ידי smile.forever , 25/6/2013 20:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא אידאלי


לא חשבתי שאכתוב כאן החודש..

התחיל החופש ואיתו מתחילות לצוץ בעיות בכל הנושאים.

עם החברה הכי טובה שלי ,עם החברים,המשפחה וגם איתו

מוקפת מכל הצדדים

חושבת על צדדים שלא חשבתי עליהם לפעמים כבר אין כוחות לכלום במיוחד לריבים הכמעט יומיומיים של ההורים

אם אני באמת הולכת לראות אותו אני לא הולכת לעשות כלום אם הוא עדין עם חברה שלו כי זה עיקרון בל ייעבור מילים זה לא כמו ממעשים עם החברה הכי טובה שלי אני צריכה לסדר את העניינים אבל לא הכי יודעת איך גם נהיה לה קשר ממש טוב עם איזה אחת אז יהיה מה שיהיה אני מפרגנת לה אבל ברור שזה מזיז לי אבל לא מראה שזה עושה לי משהו כי אני לא כזו ואף פעם לא היתי

כל כך הרבה באגן על הראש ואין מאיפה להתחיל

 

נכתב על ידי smile.forever , 22/6/2013 13:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile.forever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile.forever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)