לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תודעה כואבת


אני ואנוכי במסע משותף למציאת אהבה. באמתחתי שק של ניסיונות כואבים, עיניים כחולות, חתולה משוגעת, פסיכולוגית, ואוסף חברים אקלקטי ויעיל לפרקים.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

חוזה אמון


אז אני כבר בשבוע השלישי של העבודה שלי. עדיין נהנית מכל רגע. 

 

הבוסית שלי אישה חריפה אינטילגנטית וכיפית. אנחנו עובדות בשיתוף פעולה מלא ובהבנה מלאה בלי יותר מדי דיבורים. וכשאנחנו מדברות זה תמיד כיף.

 

שעות העבודה הן בין 8 ל4. היא מקפידה להעיף אותי מהמשרד כל יום ב4. 

 

נו, לכי כבר.

עוד כמה דקות, יש לי משהו לסיים.

טוב, אבל אחר כך תלכי.

 

היא יודעת שכשיהיה משהו חשוב אני אשאר בלי שהיא תצטרך לומר לי.

 

במשרד אין שעון נוכחות. המשרד לא נפתח לפני שמונה ואחרי חמש אין שם נפש חיה. יש חוזה אמון בין החברה לבין העובדים שלה. כל עובד מצטיין בתחומו, משקיע את כל כולו בעבודה והיא מתגמלת כראוי, בבונוסים שנתיים והעלות במשכורת. כל עובד שמגיע לחברה נמצא בתקופת נסיון של 3 חודשים ורק אחר כך הוא הופך לעובד קבוע. זה לא אומר שהוא לא מקבל את כל התנאים המעולים. קרן פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח לאומי וכל הדברים המנימאליים כמו המקסימאליים. 

 

במשרד נהוגה שיטת הערכה כל חצי שנה. עובד ממלא משוב על עצמו ומחתים את הבוס הישיר שלו, שכותב הערכה על עובד ומחתים אותו על זה. הכל שקוף. 

 

כל העבודה מתנהלת באמון מלא. 

 

בעצם, ככה צריך, לא?

נכתב על ידי , 25/10/2011 17:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתודעה כואבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תודעה כואבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)