לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

משחקים של ישרא


כבר כמה ימים שלא נכנסתי לבלוג בשביל לכתוב... שבוע ליתר דיוק... לא יודע למה... פשוט לא בא לי... ודווקא היה על מה...

במקרה נכנסתי לסטטיסטיקה (למי שאין פרו - תעשו פרו ותבינו) וראיתי שיש איזה קישור חדש לבלוג שלי. היא קישרה אותי אצלה.

מסתבר שיש איזה משחק כזה שכל אחד מספר שלושה דברים על עצמו וזורק את הכדור ל-3 חבר'ה אחרים. מעין פרוייקט עובדה כזה, רק בקטן... לומר לכם את האמת - אני לא יודע כמה עובדות מגניבות נשאר לי לספר לכם אחרי זה וזה... אבל שיהיה...

 

1. כשהייתי בכיתה א', מנחה תוכנית טלוויזיה מסויימת (שאת שמה אני לא מתכוון לומר) היה הילד הגדול שהגן עלי מפני כמה ילדים גדולים שאיימו עליי ועל החברים שלי... 

 

2. בניו זילנד אכלתי פעם אחת חביתת תולעים, fear factor style (רק בלי 50,000 $ בתור פרס...), היה יותר מדי מלוח...

 

3. כל השירות הצבאי שלי, נעלתי נעליים מידה 47 שהיו גדולות עלי. למה ? בגלל שככה המליצו לי... מה שהכי מוזר, זה שבשנתיים האחרונות מידת הנעליים שלי יורדת... עכשיו אני נועל נעליים מידה 45...

 

זהו...

עכשיו אני צריך להעביר את הכדור הלאה... אז יאללה - פני ליין, בימבה* והדואט - אני מחכה...

 


המדריך בחדר כושר החליט להתעלל בי קצת...

אז לרגל הanniversiry (או איך שכותבים את זה...) של השלושה חודשים שלי בחדר כושר הוא החליט לשנות לי קצת את התוכנית... להכניס לה קצת פלפל... אז הוא הוסיף לי איזה 5 תרגילים חדשים לחיזוק שרירים אחרים בגוף... לא היה הכי קל שבעולם... אבל עברתי את זה...

ואתמול בערב התחלתי להרגיש את השרירים ההם בזרועות שלי... ממש כמו אחרי הפעם הראשונה שבה התחלתי לעבוד בחדר כושר... כל תנועה שלי נעשית כל כך לאט...

אחחחחחח... שיעבור כבר...


החג אצלי עבר לשם שינוי באופן חלק...

הארוחה בערב החג הייה יחסית מצומצמת (בניגוד למה שאני צפיתי שיהיה) ובסופה ישבנו איזה שעתיים והעברנו צחוקים...

למחרת נסענו על הבוקר לסבתא שלי בעכו. גם שם היה יחסית בסדר... (שוב, בניגוד למה שאני צפיתי שיהיה)

גם היום השני של החג היה די שקט והספקתי לשבת קצת על העבודות שלי...

בסופו של דבר החג עבר ממש בשלווה, בלי הלחץ המיותר של החג ולמרות האוכל המזוויע האופייני לחגים...

לפעמים זה ממש כיף לטעות...


אחרי שבועיים וחצי עבר לו הצינון...

אמנם יש קצת שאריות, אבל זה ממש לא רציני...

עכשיו אני מקווה שיהיו כמה חודשים של שקט... ושלא יחזור ביומולדת כמו לפני שנתיים...


עוד מעט לאמא יש יומולדת 50... אין לי מושג מה לעשות... להרים מסיבה גדולה, ממש אין לי כוח... במיוחד אחרי כל הבלגאנים של החתונה... חוץ מזה - לפני שנתיים אני, אחי ואחותי הרמנו מסיבה גדולה לכבוד יום הנישואים ה-25 של ההורים שלי... וזה לא היה ממש קל... חשבתי אולי להזמין לה ולאבא איזה מלון בחו"ל, אבל זה לא יהיה אפשרי כי בת דודה שלי החליטה להתחתן כמה ימים אחרי וזה נראה לי יהיה קצת לחוץ בשביל ההורים...

מה נראה לכם ? יש לכם אולי הצעות ?


מהראיון ההוא בשבוע שעבר לא יצא כנראה כלום... ההיא לא חזרה אלי באותו הערב כמו שאמרה שתעשה ולמעשה עד היום לא ממש קיבלתי תשובה... אולי בגלל החג... אולי סתם בגלל שלא התאמתי לעבודה (למרות שאני חושב שדווקא הייתי מצליח בה...) ואולי סתם עדיין אין תשובות... אני בכל אופן כבר שכחתי מזה... מסתכל הלאה...


סתם תמונה יפה...


אהה... כמעט שכחתי...

שנה טובה לכולם...

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 7/10/2005 16:10   בקטגוריות חשיפה  
187 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)