לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


האקדמיה מאחוריי, החיים מלפני... נשאר רק למצוא את הדרך הנכונה...
Avatarכינוי:  Konan Mc'konan

בן: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ורד פלדמן


מזמן לא הייתה פה יפהפיה תורנית...

אז החלטתי להחזיר את הקטגוריה...

יכול להיות שלרובכם השם שלה לא יאמר כלום וחלקכם אולי מכירים אותה בתור "דריה" מהטלנובלה עטורת הפרסים "האלופה"...

כן כן !!! גם קונאן נפל והתחיל לראות "האלופה"... אבל הקטע הוא שזה לא בגלל הדיאלוגים השוטפים, התככים והמזימות או הבלונדה ההיא מערוץ הילדים... קונאן התחיל לראות בגלל שהוא פחות או יותר התאהב באותה ורד פלדמן... יש לה לוק כזה מסתורי, טהור... היא לא מלכת יופי, ואולי בבלוג של השוחטים בישרא היא לא היית מקבלת ציון גבוה, אבל מבחינתי היא 10...

תודו שיש בה משהו אמיתי, משהו מושך...



***

לוטקה פתח בפרוייקט מוסיקלי ואני החלטתי גם להשתתף (עם כמה שינויים קלים):

 

השיר שהכי עושה לי את זה בשבוע האחרון:  לא ממש יצא לי לשמוע מוסיקה בשבוע האחרון, בגלל שיש ילדים קטנים בבית, אבל אם אתם מתעקשים, נראה לי שזה Heroes של  Shinedown.

 

השיר שהכי מצחיק אותי: scotty doesnt know מהסרט יורוטריפ שמבוצע ע"י lustra ובסרט ע"י מאט דיימון... שיר ענק בקומדיה מעולה...

 

השיר הכי עצוב בעולם:  הקיץ האחרון של שפיות זמנית...  לפני כמה שנים יכולתי להאזין לשיר הזה במשך שעות על גבי שעות בריפיט...

 

3 שירים שאני יכול לשמוע בריפיט אינסופי:

Drive של Incubus

Under the bridge של Red hot chili peppers

מחפש תשובה של היהודים

 

הדיסק הראשון שקניתי: שיא הרגש של משינה.

 

הדיסק האחרון שקניתי: שני הדיסקים של אלג'יר (שזה היה בערך לפני שנה וחצי אם לא יותר...)

 

איזה שיר (כל שיר בעולם) הייתי רוצה שיקדישו לי: Lauren Hill - you're just too good to be true

 

הייתי מת לדעת לנגן ב: תופים... גם עושים מוסיקה וגם מוציאים את העצבים... מה רע?

 

ההופעה הטובה ביותר בה הייתי - של הRed hot chilli peppers בקרייסצ'רץ' שבניו זילנד. למרות שההופעה הייתה בצד השני של הגלובוס, נראה לי שהיו שם יותר ישראלים מקיווים... הייתה הופעה מדהימה... לא ישנתי בלילה שאחרי מרוב האדרנלין שרץ בגוף שלי במהלך ההופעה...

בארץ - של רוקפור, בלי ספק בכלל... לפני שאלי לולאי עזב...

 

ההופעה הכי גרועה שבה הייתי ולא הייתי מספר עליה שוב אלמלא מישהי מסויימת דרשה ממני:  הופעה של מריה קארי ברוטקדם שבהולנד... לפני שכולם קופצים (שוב) אני חוזר ומדגיש על כך שהלכתי בגלל שהתחננו בפני החבר'ה שאיתם נסעתי, במיוחד חבר טוב שלי שקנה בטעות יותר מדי כרטיסים... לא נהנתי בהופעה בכלל... בעצם, הדבר היחיד שכן היה טוב שם זה שכשעמדתי בקצה של האולם ליד הבאר, יכולתי לתצפת על כל הפקאצות ההולנדיות החמודות שבאו להופעה... ככה שההופעה  לא הייתה כשלון טוטאלי...

 

ולסיום - לשאלתך - אני מניח שהתשובה היא ככל הנראה הוא... (לא לשכוח בבקשה שמדובר במצב היפותטי בלבד...)

 

***

ובכן...

כמו שצפיתי, חלק מנבחרת פולין חזרה אלינו למושב פחות מ-24 שעות אחרי שחזרו לחזית הצפונית...

הבית שוב מלא במזרונים, אבל החדשות הטובות הן שלפחות אני ישן בחדר שלי על המיטה שלי... זה שאני קם מוקדם סתם זה כבר משהו אחר...

 

היום הלכתי לחדר כושר אחר הצהריים, מה שאני כמעט ולא עושה והיה פשוט מגעיל...

נתחיל עם זה שאחר הצהריים ממש מפוצץ שם... נמשיך עם זה שרק אחרי שעה וחצי של אימון, נכנסה הבחורה הראשונה למכון והיא בכלל הייתה אישה מבוגרת! זה לא כל כך כיף להיות מוקף בכל כך הרבה גברים מזיעים... כמות הטסטוסטרון עלתה לשמיים... הכי מעצבנים, הם אלה שמשחקים אותה כלים... רבאק !!! אין שום בחורה ! את מי לעזאזל אתם מנסים להרשים ?!?

והכי מעצבן זה שכל הילדים האלה מגיעים בשעות האלה... העצלנים לא רוצים לקום בבוקר אז הם באים אחר הצהריים... ממש מבאס... בקיצור - אני חוזר להתאמן בבקרים... הכי טוב...

 

חוץ מזה, אין לי יותר מדי מה לחדש... שבוע הבא החבר'ה מהצבא נפגשים באשדוד אצל אחת הבנות... מזמן לא ראיתי את כל החבר'ה... הולך להיות חם ומגניב...

 

***

משהו נורא משעשע שמצאתי...

טוב לדעת מה סדר העדיפויות של הבחור...



זהו...

נסיים בברכת המשך שבוע טוב ו(ג'לאל) קסום לכולם !

שלכם,

קונאן.

 

 

נכתב על ידי Konan Mc'konan , 25/7/2006 22:51   בקטגוריות הילדה הכי יפה בגן, חשיפה, שגרת החיים שלי, פרוייקטים  
354 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKonan Mc'konan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Konan Mc'konan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)