לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטיפת פה.


l'enfer, c'est les autres

Avatarכינוי:  Mouthwash

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

שאלה.


 

אם הייתם יכולים לבחור את הדרך שבה תמותו, כיצד הייתם מעדיפים למות?

 

זאת שאלה שיצא לי להרהר בה די המון במהלך החיים (זה קצת מצחיק, אם חושבים על זה).

אני חושבת שרוב האנשים יעדיפו ללכת בשקט, בזמן שינה, באמצע חלום, וכמובן, בלי סבל. אחד מהאנשים ששאלתי, אמר לי, פשוט מאוד: בדרך בלתי צפויה. בחורה אחרת טענה שלא ממש אכפת לה, כל עוד היא לא תהיה לבד (למען האמת, זה נשמע די אכזרי מצידה, לדעתי).

אני, אישית, לא מסוגלת לענות על השאלה הזאת. אבל בהחלט יש לי רשימה די גדולה של 'באילו דרכים לא הייתי רוצה למות'. אבל זה יהיה נחמד, אם המוות שלי יהיה מצחיק, שזה מזכיר לי את הסיפור על באק-באק, ליצן החצר הגיבן של המלך, מסיפורי אלף לילה ועוד לילה. אבל אני אחסוך לכם את החפירה, ונגיד שזה כבר סיפור ליום אחר.

 

 

 

ומה איתכם?

 

נכתב על ידי Mouthwash , 9/6/2011 23:09  
334 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dragon 18 ב-15/6/2011 08:59



3,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMouthwash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mouthwash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)