לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

חופשת שבועות


לגבי הפוסט הקודם, כן, מצאתי בסוף סדנת תיאטרון שלא נופלת בזמן המחנה, תודה על התגובות.. והעזרה..

ועכשיו בנושא אחר.. 

 

חשבתי שיהיה שונה, אבל כיף לדעת שהחופש הזה מתחיל פשוט בצורה הכי מהנה שיש!!

למרות כל השיעורים , המבחנים , והלחץ של התעודות והקבלה לתיכונים !!
ואווו כמה בבת אחת זה פשוט לא היה צפוי, והכל במהירות כזו רבה, השנה הזאת 

פשוט עברה במהירות ולא שמתי לב בכלל שהיא נגמרת ..

אתמול היינו באירוע של ידיד לכבוד יום הולדתו חגגנו לו , והיה ממש כיף וכל- כך התגבשנו כל הילדים בצורה מדהימה. 

היום הייתי במסעדה עם החברה והידיד הכי טובים שיש, היה פשוט ערב מדהים !!

מחר על הבוקר הולכים לים עם 5 החברות המדהימות שלי , מסעדה ושוק !!
אני מקווה שהכל יימשך כזה טוב כמו שהוא התחיל , חג שבועות שמח לכולם ! (:  


שיר מדהים שחובה השמיעה !!

נכתב על ידי , 6/6/2011 22:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיער .


תמיד אהבתי את התיאטרון, מאז ומתמיד. 
אני אוהבת להביט בדרך בה האנשים מגישים את הטקסט המובא בפניהם.
את הכיאוגרפיה ואיך השחקנים מתמודדים איתה, והשירים הנבחרים.
בעברי, שיחקתי ב2 הצגות, וללא ספק, הפקת הצגה או מחזמר היא עבודה לא פשוטה, ואפילו מתקילה.
אני רוצה להתקבל למגמת תיאטרון, אך אני חושבת  שאין בפניי היכולות המספקות והדרישות המתאימות למגמה,
לכן הוחלט לשלוח אותי למגמת משחק בתיאטרון מקצועי בשנה הבאה, שמעתי שהקיץ יש סדנת תיאטרון
לנוער ולקראת סוף הסדנה יגישו המלומדים את המחזמר "שיער" שהינו מחזמר מדהים ומרגש, והייתי שמחה
מאוד להשתתף בו, אף עם זאת זמן הסדנה נופל על זמן מחנה הקיץ הגדול לו חיכיתי זמן רב,
ואיני יודעת מה לעשות. אני אשמח לקבל עזרה. שבוע טוב לכולם. 
נכתב על ידי , 4/6/2011 21:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה כ ו ת ב ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה כ ו ת ב ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)