לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלין - בלוג לבנות



Avatarכינוי:  אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P

מין: נקבה

ICQ: 634395967 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

פוסט שלישי ! (וסליחה על העיכוב)




פוסט שלישי באלין !


מצטערת שהפוסט יתעכב. יש לי בלאגנים מטורפים ואני לא מוצאת את עצמי.


ובלי קשקושים מיותרים- נתחיל בפוסט (:







פרסים מהמבצע (:











הפוסט הבא יהיה למנויות- תעשו מנוי !

ואם יש לכן בקשות תכתבו פה בתגובות (:









הפעם הבאתי שניים (:



מעדן שוקולד

מצרכים:

75 ג' סוכר (שליש כוס ועוד קצת)

5 ביצים

100 ג' שוקולד מריר חתוך קטן קטן

60 גרם חלב (רבע כוס)


אופן ההכנה:


1. מחממים את התנור ל-180 מעלות.

2. בקערה גדולה, מקציפים את הביצים עם הסוכר D:

3. מרתיחים את החלב ויוצקים אותו על השוקולד. מערבבים היטב עד שכל השוקולד נמס *~*

4. יוצקים לאט לאט ותוך ערבוב את תערובת השוקולד לתערובת הביצים, ומעבירים לכלי ההגשה האישיים :)

5. מניחים את הכלים בתבנית וממלאים אותה עד לחצי מהגובה במים חמים. אופים 15 עד 20 דקות, מניחים לצינון, ומגישים עם ביסקוויטים או עם עוגיות קטנות ופריכות XD



ארטיק מוס שוקולד

מצרכים:

למוס

300 ג' שוקולד מריר

300 מ"ל שמנת מתוקה

600 מ"ל שמנת מתוקה

(לא התבלבלתי, זה בכוונה שני שמנת מתוקה בנפרד)


לציפוי

500 ג' שוקולד מריר

50 ג' חמאת קקאו/שמן רגיל (קנולה)


אופן ההכנה:


1. ממיסים בקערה מעל בן מארי (קערה מעל סיר מים) 300 גרם שוקולד מריר ו 300 מ"ל שמנת מתוקה (:

2. מקציפים 600 מ"ג שמנת מתוקה לקצף רך. מעבירים מעט מהשמנת המוקצפת לשוקולד המומס כדי שהשוקולד לא יהיה חם מידי ומקפלים את השוקולד לשמנת המוקצפת בתנועות קיפול עדינות קריצה

3. מוזגים את המוס שנוצר לכוסות פלסטיק חד פעמיות ושמים באמצע מקל ארטיק. מכניסים להקפאה למשך הלילה

4. כאשר הארטיקים קפואים מכינים את הציפוי: ממיסים את השוקולד עם חמאת קקאו (או שמן) ושופכים לכלי עמוק. חותכים את כוס הפלסטיק, משחררים את הארטיק וטובלים בציפוי

5. אפשר לקשט את הארטיקים המצופים בסוכריות צבעוניות, אגוזים, קוקוס וכדומה.

את הארטיקים המוכנים שומרים במקפיא *~*





יש כתבת חדשה בבלוג!


מה זה אומר כתבת?

שהיא לא מנהלת, היא רק כותבת משהו קטן כל פוסט ושולחת לי ואני מפרסמת את זה בפוסט.

ואני מחפשת עוד!


בשביל להיות כתבת תכתבי לי במייל: (תכף אני אצרף אותו)

שם-

גיל-

ניסיון אם יש-

בלוג שיש לי (עכשו)-

כתבות- (לכתוב לפחות 4 כתבות בנושאים שונים. הנושאים: אופנה, טיפוח, בנים, חברות, יופי או כל דבר שאתן רואות שקיים אצלי בבלוג)


המייל שלי (האישי!!!) זה [email protected] . בבקשה אל תאספימו בהודעות מיותרות אלא רק בקשות להיות כתבות


בינתיים, ברוכה הבאה לכתבת הראשונה באלין !

מכאן והלאה זה היא כתבה, עד שיהיה כתוב שאני (-;






שלום בננות D:

הכתבונת הקצרצרה הזאת היא על









בעיקר אופנת קיץ :)


 


אני נינה, בקרוב מאוד מאוד 16, ואני הכתבת החדשה באלין!




אז ככה, יש לי כאן שני סטים שהכנתי ואני באופן אישי אוהבת אותם בטירוף!

הראשון זה... זה :)





הסט הראשון - כלומר זה... הוא סט שנורא הושפע מהשיר של ליידי גאגא born this wayזה אחד מהשירים שלה שאני באופן אישי נורא מתחברת אליוקודם כל בגלל הקצב שלו, אבל בעיקר בגלל המסר שהוא מנסה להעביר השורות האהובות עליי מהשיר ממוקמות למעלה בקצה הסט"אני יפה בדרך שלי כי אלוהים לא עושה שום טעויות אני בדרך הנכונה בייבהנולדתי ככה" ~תירגום עלוב לשורות כל כך משמעותיות!~ במילים אחרות, הניסיון בסט הזה הוא להעביר את מה שליידי גאגא אומרת בשיראנחנו נולדנו ככה, ואנחנו יפות ויפים בדיוק איך שאנחנוואנחנו יכולות להתלבש איך שמתחשק לנו... בגלל זה בסט הזה, שמתי חולצה אפורה - היא אמנם של ליידי גאגא - רק כדי להדגיש את הפואנטה, אבל אפשר להשתמש בכל חולצה בסגנון הזה וג'ינס פשוט פשוט פשוט נעליים בצבע ורוד עז ולק כחול - צבעים שלפי דעתי נורא משתלבים ביחד -כובע קש עם סרט כחול ומשקפי גיק שיק - בקיצור, סט פשוט שמוכיח המון ! ואלה בגדים בסיסיים שיש כמעט לכל אחד ואחת בארון...טוב, חוץ מהנעליים הורודות והכובע קש, אבל עדיין :)לא בעיה לקנות אם ממש רוצים D:יש המון חנויות שמוכרות נעליים כאלה כמו נייק, אדידס, סקטור וכו' :)


 


 


 


 



הסט השני הוא 



זה סט שאני באופן אישי עבדתי עליו יומיים D:מסיבה כלשהי אני נורא מתחברת לצבע הזה וכבר קניתי - כן, פה בישראל, בקסטרו - שמלה ממש דומה לזו זה יותר סט ערב מאשר סט רגיל אבל אני אישית אוהבת אותו השילוב בין שני הצבעים האלה הוא שילוב מנצח שאני משתמשת בו כבר בערך שנתיים D:הצבע הכחול כהה של השמלה עם התיק והנעליים בצבע קאמל - סוג של חום בהיר, לכו תבינו XDמשתלבים בצורה שלא הופכת את המראה לצבעוני מידי או סולידי מידי אבל הוא לגמרי מאוזן לא חובה נעלי עקב אבל תודו שזה נראה הרבה יותר טוב ככה (; והלק... טוב, יש לי חיבה ללק כחול, אין מה לעשות XDזה יפה וזה מתאים אפילו עם צבעים אדומים !תנסו ותראו (; אז תהנו לכן ♥


 


 


מפה זה מרי כותבת


נכון שהיא ממש מוכשרת? (:






 


עוד סטים


סליחה על החוסר גיוון, אבל גם אני עשיתי סטים D:


 






 


סט אהבה (:


 


מה יש בו?


חולצה/קפוצ'ון מתוק עם לב/בות. לא משנה איך, שיהיה לבבות (:


סקיני שמחמיא לך


צמידים בצבעים אדומים לבנים ושחורים.


טבעת בצורת לב ♥


אודם אדום D:


מסקרה


תיק שחור עם פפיון !


נעלי בובה אדומות.


 


למה הסט מתאים?


זה סט שמתאים בעיקר ליציאות עם החבר. סתם דייט, או ביום האהבה (: [אחמ אחמ נולדתי ביום האהבה אחמ אחמ]


ואלה גם דברים שאפשר להשיג בארץ יחסית בקלות, אז זה נחמד (:


 






מבצע !!!


 


1. תפוס ל750033


2.


3. תפוס ל749696


4.


5. תפוס ל691636


6.


 


ולמה גלידות? זה קיץ. חםםםם !



 


פוסט יחסית קצר, אבל זה בעיקר כי אני רק עם כתבת אחת.


תנסו להתקבל ! אני יודעת שיש המון מוכשרות, רק תנסו D:


 


ואם מישהי רואה שהיא כניסה מדליקה, תצלמו ותשלחו לי ותזכו בפרסים !


[מתנת- אני. שמעצבת בפוטושופ כבר 3 וחצי שנים ובעלת שני בלוגים XD]


 


ותגיבו !!! תגיבו !!!


הפוסט הראשון היה בחמים ובשני היו רק 66 תגובות. בושה ):


אני רוצה ביקורת. רוצה. אז תגיבו ואל תתביישו !!!


 


סליחה על החפירה בסיום ^^"


אוהבת המוווווווווווון !


 






 


 


ושאר הצוות (: [בינתיים רק נינה ♥]


 


קרדיט על החתימה לבל חתימות D:



נכתב על ידי אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P , 12/7/2011 16:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P ב-15/7/2011 17:57
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלין - בלוג בנות בפוסט שלישי :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)