לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימפוטנציה של מילים


אוֹךְ, / כָּל מִי שֶׁמְּתאר לְעַצְמוֹ / שְׁמֵי כּוֹכָבִים / מוּטָב שֶׁיִּסְתֹּם אֶת הַפֶּה.

Avatarכינוי:  Pandora_

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2021

הדרך לשינה


אני כבר לא זוכרת איך ללכת לישון. 
לא זווכרת את הימים בהם חשבתי לעצמי- זהו, אני עייפה. ונכנסת למיטה ומכבה את האור והולכת לישון. 

הימים הם רק-
טוב, מאוחר. לגשת לקופסה
ולחזור לשבת על המיטה. לפתוח, להוציא, להכניס, לסובב, לשפוך. להוסיף, לגלגל. 
לצאת. לעשן. למחוק תאים. לשחק משחקים. להריח קטורת. לברוח. 
לחזור פנימה, להישאר ערה כמה שאפשר. 
עד שאני נכנעת. וכבר מחוקה ונופלת. 
רק ככה אני מצליחה. 

ואז יום חדש 
והימים אותם ימים. 

וכשהלילות מגיעים 
זה הזמן לברוח

הלילה נמשך לנצח
החושך נמשך לנצח 
אני אמשוך אותו כמה שאוכל 
עד שאכנע. 

נכתב על ידי Pandora_ , 27/12/2021 00:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPandora_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pandora_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)