לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימפוטנציה של מילים


אוֹךְ, / כָּל מִי שֶׁמְּתאר לְעַצְמוֹ / שְׁמֵי כּוֹכָבִים / מוּטָב שֶׁיִּסְתֹּם אֶת הַפֶּה.

Avatarכינוי:  Pandora_

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2022

meh


אמנם קרו כל מיני דברים טובים, אבל מצב הרוח הכללי היום לא מדהים. 



בעיקר קישטתי את הבולט ג'ורנל שלי והתקדמתי הרבה בספר. 

האמת שאני קצת מובכת להודות, אבל עכשיו אני קוראת את 'חמישים גוונים של אופל' (הספר השני מהטרילוגיה). מה אגיד לכםן, התחשק לי ספר מטומטם וקיבלתי ספר מטומטם. אבל כשאני בקצב קריאה של לסיים ספר תוך שלושה-ארבעה ימים, אני יכולה לתת לעצמי ליפול גם לקצת שטויות מדי פעם. בואו נגיד שזו לא ספרות במיטבה, בכלל, אבל זה מזין את המפלצת. שזה גם טוב. 

ורוב היום הרגשתי חרא עם הגוף שלי. הצלחתי לגרור את עצמי לקצת עבודה על אופני הכושר. המד שם אמר קצת יותר משבעה ק"מ, אבל אני אף פעם לא יודעת אם זה משקר או לא. ובכל מקרה זה לא עזר כמו שחשבתי, ועדיין הרגשתי חרא. אז יצאתי מהמקלחת ושלפתי את הנשק האחרון- הלבשה תחתונה סקסית. והנה אני יושבת כאן במיטה, לבושה בכל מיני דברים נחמדים, ועדיין לא מרגישה מדהים. כנראה שזה פשוט אחד מהימים האלו שכבר כלום לא יעזור

מדהים איך רק לפני יומיים הרגשתי הבחורה הכי יפה בעולם. ראיתי את עצמי מזווית מסוימת במראה אחרי ששכבנו, וככה- עם כל הפגמים- הרגשתי הכי הכי. 

תמיד כשאנחנו שוכבים אני מרגישה יפה. הוא הגבר הראשון שכשאני איתו אני רוצה להדליק את האור 


אבל עכשיו הוא לא כאן 
ונשארתי רק אני עם המחשבות שלי 

מחר מתחילה לעבוד אחרי שלושה חודשים הפסקה ואין לי מושג מה יהיה 


ובגדול המוח שלי מת 

נכתב על ידי Pandora_ , 3/1/2022 20:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPandora_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pandora_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)