לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אימפוטנציה של מילים


אוֹךְ, / כָּל מִי שֶׁמְּתאר לְעַצְמוֹ / שְׁמֵי כּוֹכָבִים / מוּטָב שֶׁיִּסְתֹּם אֶת הַפֶּה.

Avatarכינוי:  Pandora_

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2022

קולאז'






שמחה שהצלחתי ליצור משהו היום

גם אם זה מרגיש לי סתמי ואומנות לעצלנים

הראיתי היום למטפלת שלי בפעם הראשונה שני קולאז'ים שעשיתי

זה היה נחמד

 

אין לי כל כך מילים

 

מזל שיש לי פייסלים ורודים

נכתב על ידי Pandora_ , 16/5/2022 00:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPandora_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pandora_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)