פעם התלוננתי שרב אמנון יצחק טעה ומטעה
הוא מצא ספר בישול בין מתנות בר מצוה וקרא הנחיות
טעה לעשות את מה שבספר "קיצור שולחן ערוך" אשר רחוק מהיהדות דווקא לפי תורה שבעל פה
לא אחזור שנית על מה שטעה והטעה, רק אציין שבספר זה: דת זרה ביחס לשרשי היהדות וביחס לדרכי ההלכה שלמדתי בשהייתי חרדי.
לדוגמה שאין גזרה לאחר אשי [הלכות רב אשר על שבת] ואין לקבלה ועוד כללים.
בהזדמנות שהזכרתי בר מצוה שלו, שבגיל 13, אזכיר את הרג הנערות, יותר צעיר מבן.
כאשר ספרי ברת מצוה מסבירים: הבת היא ברת "עונשין" לפני גיל הבן
היינו אם בן ובת בני 12.5 שניהם יכבסו בשבת, את הבן לא יהרגו רק את הבת יוציאו להורג
!!
באותו גיל
-
ומתגעגעים לחזרת "מדינת ההלכה"
אכן בתורה שבכתב הורגים "נערה" למרות שאינה 13
ואז מצדיקים: "אין אפליית נשים ביהדות"
??
להרוג את הבנות יותר מהר
גם רבני לב לאחים מחזירים בתשובה
דופקים על דלתות ללמד את דת הזרה שלהם בשקר שהיא "היהדות"
ובתרמית של "שרשי היהדות"
אבל הם רובוט מכיוון שאחר "מכתיב להם מה לעשות"-
איזה לולב כשר ומתי לקיים יחסי מין
מה כשר להאמין
[מלבד אם חטאו, שלא אדבר]
אסור להם לחשוב מעבר "לנקודת-מבט" של הרב כי כל אחד "קטן מדי" מלסמוך על הבנתו
אסור להם יראות ולשמוע כל מה שאינו "ספרים שלנו"
זה לא בחירה אלא עצימת עיניים
כואב לראות המון המון שנופלים ברשתם דווקא כשטוענים בשקר להכיר "שרשי היהדות" ואז מלמדים משהו שונה מאוד.
מאמינינם לרבי "שהאל ציווה" לצום ביום כיפור כי המשנה אמרה אסור לאכול בלי לבדוק את ההקשר של ק ר ב ן
כל משנה יומא עוסקת בקרבנות ועמם לא לאכול
בכך מנהיגי ההלכה מבטאים את ההסבר לתורה שבכתב שרק מקצת החגים שנאמרו אל משה גם לבני ישראל
עובדה אוביקטיבית: יום כיפור אל משה ואין סיבה לעם להתייחס לו
דווקא תורה שבעל פה כללה צום כיפור עם קרבן, שנבחין שנהגו במקדש לצום כי האל לא ציווה לעם ואין סיבה לשנות שום הרגל
רבני לב לאחים האמינו שאם צמים האל יוותר על החטאים הן ביום כיפור והן בערב ראש השנה
ומלמדים לצום בשביל כפרה
בניגוד ליהדות שהכפרה בטקסי המקדש, [לא בגלל ספר ויקרא שחסר ערך לפי החרדים אלא] כי המשנה קבעה טקסים במקדש
בלי טקסי המקדש יש שאלה: במה יכפר אבל בודאי-
לא צום כי מעולם לא ציווה לצום, זאת רק תרמית של הרבנים האומרים רק אני צודק
אילו וידוי וצום די, לא היה צורך לעשות טקסי המשנה בבית המקדש
יש לרבנים "מבט מקובע" הגורם לעוות כל מה שלא מתאים לזרם שלהם ולחשוב "אני צודק" בלי לבדוק באופן אובייקטיבי ובלי דעות קדומות מה בספרי ההלכה
אילו בדקו בלי דעות קדומות היו "חושבים" ןמבחינים בין הדת הזרה לבין שרשי היהדות שהם מנסים לשכנע בתרמית
אבל אסור "לחשוב" כי הרבי מחליט
בדיוק כמו הנחייות לרובוט
אני קורא לרבנים "להרים את העיניים לראות" מעבר לדברי הרבי השוטף להם את המוח בניצול שלא יבדקו, ולראות שיש הסברים נוספים
מלבד שהגמרא כפלה פעם אחרי פעם דעות מרובות ואמרה אלו ואלו דברי האל
אם לא ציווה האל רק דרך אחת
אלא דווקא בתור מי שהוכשר להכריע אני מכריע לפי תורה שבעל פה שההלכה של היהדות שונה ממה שמרמים את העם בשיעורי הרדיו
לכן פרסמתי שההלכה שונה
החשיבה המקובעת מונעת מהרבנים לראות הסבר נוסף או הסבר טוב יותר למקור בלי לעוות
שלא יתביישו להסכים עם ההסבר השונה ממה שמעוותים בכדי להתאים לדעות קדומות
להתיישר עם "האמת" של כללי ההלכה
אבל אומרים להם "אתה קטן" והם שמחים שאין צריך להפעיל את השכל
עגום שבגלל עיוורון טעו ומטעים