לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאמי יא מאמי ...


הכלב שאני הכי אוהבת זה חתול. החברה הכי טובה שלי זה אתה. (הכי. נורית זרחי)

Avatarכינוי: 

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

ליידי דבש


כבר כמה שבועות שאני מהלכת בתחושה הלא ברורה הזו של "מה לעזאזל עובר עלי".

שיחה עם חבר טוב הבהירה לי אתמול שאני בצרות צרורות. שיחה עם חברה טובה גרמה לי להבין שאני יוצרת חלק מהצרות האלה בידיי בלבד. צודקת. צודקים.

"בבקשה תגיד לי שאתה אוהב אותי"

אני רוצה להרגיש נאהבת  כתבתי לX האהובה שלי, והיא כתבה שכולנו כך.

אני מרגישה נסחפת ללב ים, שהכסף מעניין אותו יותר מכל, (כאילו ואני לא מחושבת) יותר ממשפחה, יותר מאהבה.

שאלתי אותו אתמול, "למה אתה לא אומר לי שאתה אוהב אותי?" והוא אמר לי שאין לו כח לעמוד שוב בשטויות שלי ושלקחנו הלוואה מטופשת (נכון, כי החלטת למכור את השוקי שלי) ועכשיו צריך לחשוב על איך להחזיר אותה לבנק הזה ונשארתי עם הגב היפה שלו.

אני הצעתי למכור את הבית ולהשאר בשכירות - עד שנחליט "הזוגיות לאן". אני אוהבת אותו, הוא לא רוצה אותי.

הוא לא נוגע בי. הוא לא מספר לי כלום. רק נוזף בי כאילו ואני ילדה שלו.

אני לא יכולה לחיות כמובן מאליו.

אני פאקינג גורג'ס. תאהב אותי!!!!!

 

אני לא מתכוונת לעמוד שם ולהעמיד פנים שהזוגיות שלנו לא נסדקת, כשהוא מעדיף כל הדרך הביתה לדבר על פוליטיקה בטלפון עם החבר הטוב שלו (או עם חברים פחות טובים) ואני אמורה לסבול בשקט, גם לשמוע את החרא שלו וגם לא לשמוע שירים ברדיו.

שאל אותי מה שלומי ותתכוון לזה.

תגיד לי מילה טובה.

תן לי חיבוק או נשיקה או חיוך מדי פעם.

והוא עוד כועס עלי שאני אמא לא מספיק טובה. או ש"אני לא עושה מספיק בשביל הבית".

תשכיר לך פאקינג עוזרת.

בחיי.

תאמר לי שאני יפה, אולי? אתה דואג שתשאר לי הנפיחות ולא תהיה לך "טרופי וויף" על הזרוע? אני לא אשאר עוד הרבה זמן ככה.

 

וקראתי שוב את ליידי לזארוס, כי גם לי התחשק למות, קצת לפני גיל שלושים, הו סילביה היקרה שלי

... "זה גומר אותי, אם אתה תופס.

ויש מחיר

להצצה בצלקותי, יש מחיר

להאזנה להלמות ליבי -

הוא באמת פועם.

ויש מחיר, מחיר גבוה מאד

בעד מילה או נגיעה

או קצת דם."...

 

בא לי לעזוב. לעזוב הכל.

לא רוצה טיפול זוגי. רוצה שהוא יאהב אותי, באופן טבעי. (תאהב אותי!!! תאהב אותי!!!)

ולא רוצה לנסות ולדבר על זה. שוב.

כי הכל אני אומרת...טוב נו... כמעט הכל.

אני לא מספרת לו על הפנטזיות שלי, וצודק החבר כשהוא אומר שלא פותחים דבר אחד לפני שסוגרים דבר אחר. לא יכולה לממש שום דבר ועולה לי החום וכואב הלב. אני רוצה שיאהבו אותי. כמו שאני יודעת לאהוב.

 

ונסעתי אתמול שוב ברכב ושמעתי את השיר "דבש הכל דבש", וחשבתי, מי הכניס אותי לרדיו?

נכתב על ידי , 26/2/2008 07:18   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, מריבות נונ סטופ...  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)