לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  {מבקרת סיפורים}

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

טוב, חדשות?


עברתי אתמול בערב על כל הבלוגים של תחרויות הסיפורים שהיו ברשימות, וגיליתי שהן כולן קפאו או סתם נעלמו או בוטלו או שנמחק הבלוג. באמת אכזבה. אז הם כולם נמחקו. מי שיש לו תחרות סיפורים אקטיבית, מוזמן לכתוב בתגובות ולתת קישור, ואני אוסיף אותו לרשימה הריקה ביותר כרגע.

בנוסף גם עברתי על רשימת ההמתנה שהייתה סופר-ארוכה (לפחות 15 בלוגי סיפורים), והופתעתי לגלות שגם רובם כבר לא מתעדכנים או נמחקו. נשארו לי שניים ברשימת ההמתנה, ואני חושבת אולי לבקר אותם.

בכל מקרה... חשבתי אולי לבקר בצורה שפעם הייתי מבקרת, באתר ישן שלי לפני שנתיים לפחות - לבקר לפי הרצון שלי כל בלוג סיפורים שייתחשק לי. מי שאני אראה לנכון שצריך את הביקורת, אני אבקר. ובעיקרון, אני באמת לא צריכה אישור של מישהו כדי לבקר סיפור, זאת חוות דעת שלי, אבל מה שכן - הם כמובן לא ייצטרכו לשים קישור בבלוג שלהם. גם זה לא בטוח, זה רק אם ייתחשק לי. מה שכן... זה יהיה הרבה יותר נחמד לבקר את מה שאני בוחרת ולא סיפורים שאני ממש סובלת לקרוא.

 

אני אטייל לי קצת עכשיו בישראבלוג ואראה מה יש לו להציע לי...

נכתב על ידי {מבקרת סיפורים} , 25/9/2011 14:28  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל{מבקרת סיפורים} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על {מבקרת סיפורים} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)