לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mix 4 u - עזרה , עיצובים , ומה שביניהם D;



Avatarכינוי:  mix4u - בפוסט חצי שנה ! D:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

חצי שנה לבלוג,תמונות לעיצובים,מטריילים,טקטורות,מברשות,פונטים,שטויות דרדסים,השלמות ועוד.. (:





מיקס פור יו בן
חצי שנה !

אז מה עבר עלינו בחצי שנה הזו ?
כ"כ הרבה !
הקפאות,חזרות,ספיישלים,עליות ירידות ..
הכל !
17 מנויים ( מעפן אבל תנו לי להיות גאה )
לא מזמן הצטרפת שותפה חדשה ומדהימהההה !! ^^

אני חייבת להודות לכם על חצי שנה מדהימה .
נכון שהיה קשה , נכון שרציתי לפרוש אבל התגובות שלכם מחממות את הלב כל פעם מחדש.3>
זאת הייתה חצי שנה מ ד ה י מ ה !
ניצלתי את האהבה שלי לעיצוב בצורה שאני הכי אוהבת , לעצב לאחרים ולעצמי : )
למדתי המון המון !
אני ממש מודה לכם על החצי שנה הזוו ! חיבוק של הסוררת
לאביו ! ♥






תמונות לעיצובים : ע"י חני










מטריילים :




טקסטורות :










מברשות :

בזאתי יש הרבה יותר אבל זה לא הביא לי לעשות אינלי מושג למה :O







פונטים :
















שטויות דרדסים :
שימוש אישי.

































השלמות :
לוגו להשלמה : ע"י פאני


1. Liz
2.
3.

~ לא מוגבל ~

השלמות מהפוסט הקודם :




















חתימה להשלמה :


1. Liz
2.
love yaryar
3. Isabelle
4. SHIRA
5. I am a girl
6. tal
7.shira
8.
9.
10.

~ לא מוגבל ~

בלוג השבוע :

בלוג השבוע :
כמו שאני לפעמים רוצה שימליצו עלי , אני רוצה להמליץ עליכם !
כל שבוע יופיע פה שם של בלוג אחד ולמה הוא מומלץ .
כל בלוג יכול להשתתף[ אישי,סיפורים,עיצובים וכו' ]
כל בלוג שיופיע פה יקבל כפתור לנקוק/חתימה/כל דבר שתרצו .
לפעמים יכולים להיות גם 2 בלוגים : )
לפעמים גם אני ימליץ מבלי שאתם תבקשו , כי מאוד אהבתי את הבלוג .
* קרדיט ליס המדהים על הרעיון *

כדי להופיע פה צריך את הפרטים הבאים :

שם בלוג :
מס' בלוג :
למה צריך להמליץ דווקא על הבלוג שלך :
הפרס שאני רוצה:
וזהו !


הפרס השבוע - כפתור לנקוק

השבוע :

הבלוג :
שאנל עזרה ועיצובים

למה להמליץ דווקא עליו ? : בלוג עיצובים שמשקיע המון בפוסטים , אנחנו משקיעות בעיצובים והכוונה שלנו
בפוסטים זה לעזור לבלוגרים וכמובן להראות את העיצובים שלנו (:
מס' בלוג :
766754

המלצה שלי : בלוג ממש טוב !
המנהלות משקיעות המון המון בפוסטיים : )



הבלוג : רנסמי חתימות

מס' בלוג :
69326
למה להמליץ דווקא עליו ? : המנהלות משקיעות הרבה בפוסטים אפילו שאין זמן ומשלבות
דברים שלא קשורים רק לחתימות.


המלצה שלי : בלוג מעולה !!
המנהלות באמת משקיעות המון המון בפוסטים שלהן ורואים ! : )

שם בלוג : המחסן- אוסף דברים לבלוג

מס' בלוג : 636613
למה צריך להמליץ דווקא על הבלוג שלך : כי אני ממש משקיעה בכל הפוסטים שלי ואין לי זמן לפרסם
ולהגיב בבלוגים אחרים אז לא הרבה רואים את הבלוג..
וגם כי בפוסט הבא הבלוג יחגוג שלוש שנים ;)
הפרס שאני רוצה: לא אכפת לי..



מבצע עיוותים :
מי שמנחש זוכה בלנקוק בגודל כזה
מותר לפתור רק אחד


תשובה :אדם לוין
מי ניחש :שאנל עזרה ועיצובים


תשובה :ברונו מארס
מי ניחש :
Nowlles Studio


תשובה :איאן סאמרהלדר
מי ניחש :ג'וני בוי


תשובה :טיילור לאוטנר
מי ניחש :רנסמי חתימות


תשובה :סלינה גומז
מי ניחש :אלין



תשובה : מיילי סיירוס
מי ניחש : Aviv's Studio


תשובה :קריסטן סטיוארט
מי ניחש :fantasy design


תשובה : בר רפאלי
מי ניחש : ליז


תשובה : ליאה מישל
מי ניחש :
Petite


 * כשהמבע הזה ייגמר אני יעשה עוד אחד : )


המפעל פתוח ל4 הזמנות :)
ליז - כפתורים של בלרינה

אני שוב מודה לכם על חצי שנה ממש ממש מדהימה !חיבוק של הסוררת
אוהבות מלא מלא מלא



אני רוצה לעשות פוסט הבא פוסט מדריכים , תגידו איזה מדריך תרצו : )

- מדריך לכפתורים ולחתימת וידיאו
- מדריך לשימוש בטקסטורות
-תמונה חזותית
-הכנסת תמונה למסגרת מטרייל

-
מדריך שימוש בטקסטורות
-
מדריך לתמונה חזותית
-
מדריך להכנסת תמונה למסגרת מטרייל
-מדריך ל
איך להכניס תמונה לעיגול

ישלי בקשה קטנה ..
יש בפייסבוק קבוצה שיכולה להביא את ברונו מארס לישראל , אם יהיה 10000 לייקים בערך
אני ממש רוצה שהוא יבווא !
תוכלו לעזור בלייק ? ♥

תלחצו פה
תודה למי שמביא ליייק ♥♥
נכתב על ידי mix4u - בפוסט חצי שנה ! D: , 3/12/2011 19:42  
97 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

9,384
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שונות , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmix4u - בפוסט חצי שנה ! D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mix4u - בפוסט חצי שנה ! D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)