לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life In COLORS


בלוג של נערה ממוצעת , בנים, גברים, ביצ''''ז וחיוכים- כאן הכל מתחבר(;

כינוי:  טל וזה הכל(:

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

Error!Error!


זהירות! קריסת מערכות לפנייך.


אז יום ראשון לא היה המון


בעיקר לימודים ואני לא מצליחה להתרכז (סיבות בריאותיות)


היום איך שחזרתי מבי"ס אכלתי והלכתי לחזרת זמרות..


המדריך חשף בטעות את זה שהייתה לי מחלת הנשיקה 


זה היה אמור להיות סוד XD


בבי"ס חשתי ייאוש קשה עקב המבחן הקרב ובא בהיסטוריה


ואיך שחזרתי מהחזרה


חרישות!


וכמיטב המסורת..


נחירות ><"


ואז חרשתי עוד


ועוד


ועוד


ואז נזכרתי שיש עבודת הגשה במתמטיקה


כמה נחמד.


ועכשיו אני פה.


אז מחר- חורשים


רביעי-חורשים!


חמישי-שיעור פרטני וחורשים


ושישי מבחן!!! ויוצאיםם ססוף סוף יום אחד של חיים!


ושבת חורשים לתנך. 


 


SYSTEM-OVERLOAD ...


אע ו... הוא מניאק.

הוא התנהג אליי כמו האקס שלי,

דבר שלא מתאים בעליל.

נפרדנו.

נכתב על ידי טל וזה הכל(: , 4/2/2013 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל וזה הכל(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל וזה הכל(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)