לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life In COLORS


בלוג של נערה ממוצעת , בנים, גברים, ביצ''''ז וחיוכים- כאן הכל מתחבר(;

כינוי:  טל וזה הכל(:

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

my valentine's ונספחים(:


אז כמו שרובכם בטח יודעים...

אתמול היה הוולנטיינז!

כמו בדר"כ , חגגתי אותו לבד (הייתה רק פעם אחת שלא ^^) 

אבל עעשיתי את זה מבחירה, 

ושתדעו-זה אחד הימים האהובים עליי בשנה רווקה או לא!

 

אז אחרי בי"ס הייתה לי חזרה של המקהלה , אחרייה הייתי אמורה ללכת לחזרה של הלהקה ברמת גן אבל התבטלה 

יאיאיאיאיאיאיאי!

 

אז הלכתי עם חברה לקניוןןן יאש יאש יאש יאש ,

בקניון ידיד שלי שאל אותי מה אני עושה בוולנטיינז , 

אמרתי לו כלום D:

הוא הציע לי לבוא אליו,

לבית הריק שלו..

לא הסכמתי,

טוב שמעו פגשתי אותו רק פעמיים (והייתי שיכורה) והוא בן 18 בית ריק וולנטיננז

אני אשמח להפגש איתו בנסיבות אחרות,

שלא נדבר על זה שאמצע הלילה ומחר בי"ס(;

 

גיליתי שידיד אחר שלי לא גיי כמו שחשבתי

דיברנו שעה בלילה (literaly) והסכמנו שאנחנו צריכים לצאת לגלידה ומוקפץ (:

אני מתה לפגוש אותו אבל אני קצת מפחדת לבוא אליו

כי אותו אני באמת לא מכירה , מניין לי שהוא לא פדופיל? 

טוב חברים שלי מכירים אותו, אבל בכז XD

 

והיום 3 שעות עם המורה השנואה עלייייי ואז שעתיים אנגלית D:

עוד 5 חודשים לונדוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!! 

 

צאו להפיץ אהבה אהובים שלי♥♥


נכתב על ידי טל וזה הכל(: , 15/2/2013 12:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל וזה הכל(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל וזה הכל(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)