לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

הפרוייקט!


No angel;המקסימה,יש לציין,קישרה אותי בפרוייקט שלה ושל דאלי.מה שזה

אומר זה שאני יחשוף בפניכם 7 פרטים עליי שאתם עדיין לא יודעים.והבאים בתור

לרשימה הם : עוד לא נשוי,זווית המבט,חשובה מאוד,בלונדה,בובית

litna,זוהר בשיכרון חושים

1) אני לא יכולה לאכול אוכל חריף,פיקנטי וכו' אבל אני אוהבת לבשל.גם לאפות.

וזה למה אני אוהבת את התוכנית של אהרוני וקרין גורן.

2) אני מסתירה דברים מאחותי כמו זה שאני הולכת לראיונות עבודה וזה שאני

הולכת ללמוד ביואל גבע אוטוטו,וגם כמובן מאמא שלי.

3) יש לי יותר ביטחון כביר מאז שהתגייסתי והשתחררתי מהצבא.

4) אני אוהבת לצחוק אבל שזה מגיע כבר ליותר מידי אני נעלבת.פעם הייתי

נעלבת בקלות אבל תודה לאל היום,אני כבר לא.קשה לפגוע בי.כלומר צריך

הרבה פעמים עד שאני אתרגז.

5) כמו שאתם בטח כבר עליתם,אני "מעריצה",את רן דנקר.וזה במרכאות כי לדעתי

להעריץ זה לא לגילי,כי אני כבר מזמן חושבת שסך הכול אם אני אראה אותו או מישהו

אחר מפורסם ברחוב,אני לא אפול מצרחות או כל זה..

6) אני אוהבת לראות בעיקר סרטי אימה.בלי סרט אימה איכותי ומעניין זה לא שווה.סרט

קישטי אני אראה ורק אקנא בכוכבים,ככה שיוצא שאני פחות רואה..

7) אני מחפשת עבודה.מרוב שחיפשתי וחיפשתי,ויש לי מה שנקרא,כמו שבני אמר

זאת יפה בפוסט שלו,אפקט נוחות.שזה אומר שאני צריכה לעבוד על עצמי בקטע פחד.

שזה רק בערך התיאור,כי ברגע שאני יעבור את המכשול הראשון כבר יהיה לי מן

הסתם יותר קל.

וזהו,אלה 7 דברים פחות או יותר שאתם יודעים עליי..

נכתב על ידי סנון , 12/12/2008 19:11  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבלונדה ב-22/12/2008 14:01



153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)