לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אחת שמחפשת עבודה


ויש בי את כל האופטימיות גם אם לפעמים זה לא פשוט, קונדיטוריה הנה אני באה!!

Avatarכינוי:  סנון

בת: 39



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

יום הבלוגים!


כמו שכבר הבנתם הנושא החם של היום הוא פרגון

לבלוגים,וכמו שאתם כבר יודעים לפרגן אני תמיד מפרגנת,

בין אם זה בעידוד בפוסט או בין אם זה לעזור בכל בעיה ולעודד.

אז החלטתי שאם צריך לפרגן שוב וזה כמובן לבלוגים אהובים

אז מה טוב.אני כמובן מפרגנת לכל הבלוגים שנמצאים אצלי

ונכנסים אליי,והיות וצריך לבחור רק כמה,אז זו בחירתי ( ואל

תחשבו שהבחירה לא הייתה מאוד,מאוד קשה!! ) :

 

Margi

 

Green  

 

חשובה מאוד  

 

נועה

 

Litana

 

 

 

נכתב על ידי סנון , 31/8/2007 14:14  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-3/9/2007 18:47
 



מי אמר עונה 6 ולא קיבל?


אם להודות באמת כוכב נולד 5 אף פעם לא דיבר עליי, בקושי

הסתכלתי על עונה זו.לא האמנתי שמרינה תגיע לגמר.העונה ה - 1 

שלה הייתה יפה,נינט הייתה איך אומרים כישרון גדול שבמשך הזמן

נהיה קצת מאוס.אחריה באה עונה 2 לא פחות יפה,אבל הראל מויאל

בהחלט היה ונשאר עדיין זמר מבטיח שכותב את שיריו בעצמו.

העונה ה-3 כמעט ואיש לא זוכר מי התמודד,ומי שזכה זה היה כמובן

יהודה סעדו,שעד היום איש לא זוכר את שמו. העונה ה - 4 הסתיימה

ברגל שמאל בגלל ג'קו אייזנברג,שהסתבר שלהתגייס לצה"ל לא היה

בכבוד שלו,עד שהוא (לא שאני יודעת בוודאות) ממה ששמעתי והבנתי, 

הוא התנצל כאילו לצאת לידי חובה. העונה ה-5 והנוכחית נחלה לעניות

דעתי כישלון צורם,השופטים נהיו רכרוכיים,עלובים ולא יודעים לשפוט

בכלל.שלא נדבר על צביקה פיק שדורש שיכנו אותו בשם מאסטרו!.

(גם כן מרי לו שלו,שעד היום מתנגן כמו פטפון מקולקל),בהתחלה

השופטים שפטו כמו שצריך,נתנו את דעתם הכנה.אם הזמן הם החלו

ללקק למתחרים כמו לא יודעת מה,במקום להגיד להם את האמת

בפנים.במיוחד את האמת למרינה,ויסלחו לי כל אוהביה,אבל אני אישית 

לא סובלת אותה ואת הקול המאעפן שלה.עלאק חושבת שלשיר בשני

קולות זה יפה! זה הדבר הכי דוחה ששמעתי מעודי,הקול שלה נשמע

אולי טוב, אבל השילוב האדיוטי של שני קולות זה דבר מטומטם

ודבילי,היא נשמעת זוועה,צורמנית ולא מרגשת בכלל! עושה לי בחילה

נוראית רק מלראות את פרצופה על המסך! לשיר בשני קולות מתאים

אך ורק לזמרים בחו"ל כמו : שאקירה,קלי קלרקסון,אנסטסיה,שון פול

וכדומה..לא לזמרים פה בארץ שבחיים לא ישיגו את הטונים שיש

להם (חוץ מריטה) ! נקווה שלא תהיה עוד עונה כזאת מאכזבת עם

שופטים מאכזבים!.העיקר לפחות מי שזכה היה מעודה בועז,שנקווה

שאת שמו לא נשכח,לעוד איזה שנה שנתיים לפחות,אם לא פחות מזה..

 

נכתב על ידי סנון , 30/8/2007 00:11  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-3/9/2007 18:55
 



אם הייתי מחברת ספרים...


אם הייתי מחברת ספר אז את החלק השני שלי בספרי

הייתי ממלאת בקורות חיי,לא שזה כזה מעניין או שהייתי

ממציאה סיפור בהמשכים.אבל אם כבר הייתי מחברת סיפור

בהמשכים,הייתי מחברת התחלה,אמצע וסוף עם כוונה.שכל

אחד יבין על מה אני מדברת ולא יישאל את עצמו מה לעזאזל

היא התכוונה.הייתי גם בנוסף, דואגת לפחות שהוא יישמע

מספיק אותנטי,כי זה מוסיף המון.אבל  לצערי,אני לא מהאנשים

האלה שיודעים הכי  טוב לסקרן את קהל הקוראים,ואנשים כאלה

שכן יודעים בוודאי ניחנו בכישרון יותר גדול ממני.כרגע אני  

קוראת 2 ספרים במקביל ויש לי עוד שניים בדרך,אני מאוד

אוהבת לקרוא,אני לפעמים חושבת לעצמי איזה כישרון גדול

יש לסופר כשהוא חיבר את הספר,הוא כותב סיפור שסוחף אותך

עד הסוף ומשאיר קצת מתח לסוף, בשביל שתמיד יהיה תהיה

מה יכול לקרות הלאה..ולזה אני שואפת יום אחד להגיע! לאותה

נקודה שבה כולם יגידו שהם רוצים לדעת מה יקרה בהמשך,ואז

להגיד להם כמו שכל סופר ידוע בוודאי היה עונה : סופר טוב

לעולם לא חושף את הקלפים!

 

נכתב על ידי סנון , 29/8/2007 16:24  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-31/8/2007 16:58
 



אם העולם היה נחצה לשניים,מי היה לדעתכם בצד הרע?


אם הייתי מחברת ספר סביר להניח שזו תהיה הכותרת שלו

על הכריכה,הספר עצמו היה עשוי עטיפה חלקה וקשיחה,צבעו

היה כחול כי זה הצבע האהוב עליי,העמוד הראשון היה ריק,העמוד

השני היה נושא את שמי עם קו תחתון הכותרת למעלה,העמוד

השלישי היה דף ריק שלמטה רשום ההוצאה לאור,העמוד הרביעי

היה כמו העמוד השני,העמוד החמישי היה עם הזכויות ובעמוד שלפני

הכתיבה עצמה היה נכתב למעלה הקדשה ואחריה הייתי מתחילה את

הספר בזו הלשון : "באחד מאותם ימים שלא הצלחתי לישון בלילה,

הסתכלתי חדשות,כמו בכל לילה שמשדרים שידורים חוזרים של

החדשות שהיו בצהריים ובשעות הערב.ראיתי כתבה שלכדה את עיני,

בכתבה הראו בונקר שנמצא בשלבי בנייה,הכתבים הסבירו שהבונקר הזה

שייך לראש הממשלה שלנו אולמרט ושאר ראשי מדינה,שאם חס

וחלילה יהיה איום גרעיני הם יוכלו להיכנס לתוכו (לתוך הבונקר) ולהיות

מוגנים מאותו איום.אחרי סיום הכתבה,חשבתי לעצמי ראש הממשלה

שלנו אומר פה דבר מאוד מצער ומכעיס כאחד – דבר ראשון : אם הוא

בונה לעצמו בונקר כזה מה איתנו?! הרי המקלטים שלנו לא הכי מוגנים

כמו שצריך,ובבתי הספר התלמידים נדחסים לתוך חדר שהוא קטן,צפוף

ומחניק. אבל מצד שני,אף פעם לא היה אכפת לו מערך של חיי אדם (ואת

זה ראינו גם אצל חיילים חטופים),ולא אכפת לו שלנו האזרחים יקרה

אסון כבד שאת מחירו אנחנו כמובן נשלם! אז מה שהוא מתכוון לעשות

איתנו זה לזרוק אותנו לאנחות ,בעוד הוא נהנה בתוך בונקר מוגן ואולי

גם עם המשפחה שלו בדרך,בעודנו כולנו סובלים. האנוכיות במדינתנו

כמובן לא מפתיעה אותי כלל,הרי זו לא פעם ראשונה שקורה שחיתות

בצמרת המדינה ואנחנו לא נדפקים ממנה בצורה כלשהי.ראש הממשלה

שלנו זכה הרי בתפקיד שלו בחסד ולא בזכות,הרי שרון נכנס לתרדמת

בגלל פולסה דנורה שעשו לו והוא עד היום נמצא במצב של צמח,אולמרט

בעיקרון "תפס" את התפקיד בזכות זה. כראש ממשלה הוא עשה המון

טעויות שלדעתי לא יותר גרועות מקודמיו.אז מי מתאים יותר לתפקיד

של ראש הממשלה שלנו? אף אחד! הרי בכנסת שוכנים אנשים לא ישרים

מהיסוד..."

 

נכתב על ידי סנון , 29/8/2007 13:44  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-31/8/2007 12:57
 



לדף הבא
דפים:  

153,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , שירה , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)