לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

פתיחה


 

שלום ישראל, ערב טוב! (:
אני כותבת משוויץ, מעלה את הפוסט הראשון בבלוג שרציתי לפתוח כבר מזמן.
הבלוג הוא בלוג סיפור בהמשכים שמדבר על חבורת נערים ונערות שחיה את חייהם בצורה.. קצת פחות שגרתית מהרגיל.

בינתיים אני אעלה רק דמויות (אני יודעת שיש אנשים שמעדיפים את זה ככה). מי שמעדיף לדמיין בעצמו, מוזמן לדלג על זה ולחכות לפרק הראשון שאני אעלה כנראה מחר או ביום שלישי. חיוך 

 

נטע - 



גיא -




מיה-לין - 



 

אופיר - 


 

לירון - 




 

יתווספו עוד דמויות בהמשך.
מקווה שתאהבו את הסיפור (; 

נכתב על ידי , 24/7/2011 22:34   בקטגוריות דמויות, פתיחה, לא להרים ידיים, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,395
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlovely_avia - כותבת "לא להרים ידיים" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lovely_avia - כותבת "לא להרים ידיים" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)