לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Vanilla Light

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012


ישרא, הפצצתם עם הנושא החם. באמת.
בדיוק מתאים לי עכשיו להתלונן על כל הדברים המרגיזים, מעצבנים, מכעיסים, מאכזבים וכו' שקורים לי בזמן האחרון.
ובדיוק בא לי במקום איזה פוסט של פריקה והתבכיינות על כל הדברים שמרגיזים/מכעיסים אותי עכשיו.
כי יש כל-כך הרבה. יותר מידי.
ואני בטוחה שגם הפסיכולוג שלי[אם היה לי כזה, אני בתהליכי שכנוע ההורים] היה אומר לי שהכי טוב זה שאני אפרוק את מה שיושב על הלב שלי וגורם לי....לזה.
לא משנה באיזו דרך. כתיבה, דיבור, ציור, שירה... העיקר לפרוק.
לקלף קצת שכבות של זעם וכאב מהלב שלי.
אז הינה אני, ממשילה את הלב שלי לבצל..[אירוני... כי הבצל בנוי משכבות והוא חריף,הבנתם?><] –

 

מרגיזים אותי ההתקפים האלו. (אני יודעת שלא כתבתי עליהם פה בכלל, אבל זה עוד יגיע,הסרו דאגה מלבכם הבצלי). אז כן, מרגיזים אותי ההתקפים האלו. ומתסכלים. הו, כמה שהם מתסכלים. ומכאיבים. ומייאשים. כמה עוד אפשר? בסדר, הבנו, הייתם פה, היה מצחיק, היה נחמד, נהנינו קצת ביחד, התחברנו, אבל די! תעלמו כבר! אין לי כוח יותר. אם המטרה שלכם הייתה להתיש,לתסכל ולייאש אותי- הצלחתם.

 

וגם את מרגיזה אותי. ממש מעצבנת. מעצבנת כל-כך עד שכל דבר שאת עושה גורם לי לרצות.... לא יודעת... להיעלם. לברוח רק כדי שאני לא אצטרך להסתכל עלייך יותר.

 

ומתסכל אותי שאני חושבת ככה.ומכאיב לי.את מכאיבה לי,כנראה. כי את בכל זאת חברה שלי. או לפחות היית. לא יודעת, זה לא כל-כך ברור. אבל.... אחרי כל מה שעברנו יחד.... מתסכל לחשוב שככה זרקת את הכל לפח. את מתעלמת מזה. כאילו כלום לא קרה. ואני אפילו לא בטוחה שגם אם היית יודעת כמה פגעת בי- את היית מתנצלת או מנסה לתקן. לא משנה...

 

ומכעיסים אותי האנשים שחושבים שהם יודעים הכל. ויותר מזה- האנשים שחושבים שהם יודעים הכל ומטיפים לאחרים לעשות כמו שהם חושבים. קצת ענווה, אנשים. לא ביקשתי הרבה, אני מבינה שזה קשה לכם. אבל אפילו קמצוץ... לא? טוב.....

 

ומייאש אותי שיש אנשים שפשוט לא מבינים רמזים. הרי האקדמיה ללשון העברית[או מי שזה לא היה] התחשבו בכל סוגי בני האדם, גם באלו שקצת מתקשים, וקבעה שהמילה הכי חשובה בשפה שלנו[ובכלל] תהיה מורכבת משתי אותיות בלבד. ל'. א'. פשוט, לא? וכן, גם באנגלית שפת הקודש[זהירות,סרקזם] המילה הזאת מורכבת משתי אותיות. O. N. צריכים גם הגדרה? בבקשה- לא=איסור, מניעה, שלילת הביצוע, אין. למה כ"כ קשה להבין שלא זה לא? זאת המילה כנראה הכי נחרצת וברורה וקבועה ואיתנה בשפה שלנו. אז בבקשה תלמדו את האיות/הגיה/הגדרה שלה, וביחד נהפוך את העולם למקום טוב יותר, בו כל אחד מבין את משמעות המילה לא, ולא הופך, עקב אי-הבנתו את המילה הפשוטה, את המצב ליותר מביך ממה שהוא.

 

היי, ואם אני כבר בשוונג, למה לא לנצל את הבמה לדברים החשובים באמת? הלימודים מעצבנים אותי! אה, סתם כי יש עומס ואני נהנית להתלונן.  

 

רוצים לשמוע משהו אפילו יותר חשוב? משהו אפילו יותר מתסכל, יותר מאכזב, יותר מתיש, יותר מייאש, יותר מוזר, יותר הזוי, יותר.... מכל מה שכתבתי עד עכשיו?
אני.

 

שיט.

 

ישרא, הפצצתם עם הנושא החם. באמת.
לא. לא באמת.
תיראו מה עשיתם!
למה רק רע בחיים? למה רק לכעוס? למה רק להתעצבן, להתרגז, להתאכזב, להיתסכל[אני בספק אם יש בכלל פועל כזה......]??
יאללה, הנושא החם הבא- מה הכי משמח, מרגש, מלהיב, גורם לכם לאושר...!
הולך?(:

ובלי קשר- עברתי היום מתכונת בתושב"ע!! היא באמת לא הייתה קשה מידי. אני מצפה לטוב.....(;

 

Vanilla Light

נכתב על ידי Vanilla Light , 29/5/2012 13:37  
הקטע משוייך לנושא החם: מה הכי מכאיב ,מרגיז ,מכעיס
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדברים המעצבנים שמורות עושות בבדיקת מבחנים


1.  מסמנות '?' ליד שאלה שלא עשינו.
כאילה מה, את שואלת את האוויר- "איפה התשובה של השאלה הזאת יכולה להיות? הממ...."
אם היא לא שם היא כנראה לא נמצאת בשום מקום אחר על טופס המבחן!
2.  כותבות "חבל שלא הסברת" ומדגישות בשאלה בקו תחתון את צירוף המילים "הסבירי את תשובתך".
נחמד שנזכרת להדגיש את זה עכשיו, המורה, אחרי שכבר עשיתי את המבחן ואחרי שכבר בדקת לי אותו!!
3.  כותבות 'נכשל' באדום ובגדול במקום את הציון עצמו.
כואב לכתוב לילד המסכן '31' בעט האדום הזה שלך? הוא בכל זאת הצליח להשיג את כל הנקודות האלו לגמרי לבדו..
4.  כותבות 'חבל' ליד הציון.
לעעע!!! כי לא הבנתי לבד שזה חבל! חשבתי שהציון הוא 7 מתוך 10 !!!
5.  ובכלל, כותבות בעט אדום. 
באמת נראלך שבא לי שכוווולם יוכלו לראות את הציון הנכשל שלי גם מרחוק, בלי העדשות שלהם?!
6.  מורות שכותבות מתחת לציון הגרוע- 'אנא גשי אליי בסוף השיעור עם המבחן.'
המורה, את באמת חושבת שאחרי שקיבלתי ציון כזה אני עוד ארצה להיפגש אותך פנים-מול-פנים? מקרוב?!לבד??!
7.  מורות שכשהן מגישות לך את המבחן שלך הן עושות מן פרצוף עם הבעה לא מחייבת כזאת.
הו, מורות יקרות, פשוט תודו שאתן רוצות לראות את החיוך התמים וחסר-הידיעה שלנו נמחק לנו באחת מן הפרצוף. זה הרי השעשוע היומי שלכן, לא? (זה בטח הרבה יותר מעניין מלדבר על נגזרות כל היום...)
8.  והדבר הכי גרוע שאתן עושות, מורות יקרות, הוא שאתן תמיד, אבל תמיד תחלקו את המבחן דווקא ביום הכי לא מתאים! (כלומר, דווקא ביום שבו לא בא לי להתבאס, שזה בעצם יוצא כל יום, אבל הייתן יכולות גם לעשות את זה ביום של הלוויה של סבא שלי, כדי שזה לפחות יקבל פרופורציה נכונה...!)

-

הקטע כולו נכתב אל מורות בלשון נקבה אבל מתייחס כמובן גם אל המורים הזכרים. אתם לא יותר טובים,מורים יקרים. אתם בודקים את המבחן בלי סטייל בכלל ומחלקים אותו באדישות מוחלטת! [גם הצד של התלמידה נכתב בלשון נקבה, אבל אין צורך להסביר שהוא מכוון גם לתלמידים הבנים.שלא תחשבו,זה ידוע שבנות יותר חכמות מכם!]

 

Vanilla Light
שמתוסכלת מהציון הגרוע שהיא הוציאה בביולוגיה והחליטה להאשים בזה את כל העולם חוץ מאת עצמה. טיפשה.

-

חידה למתקדמים:
גם ספרת האחדות בציון שכל כך עצבן אותי וגם ספרת העשרות(לפחות יש גם ספרת עשרות, אתם אומרים, הא?) מיוצגות ע"י מספר של איזשהו סעיף מהקטע שלמעלה [1 עד 8, למתקשים].
בין המנחשים (יותר- מחשבים) מהו הציון המינימלי ומהו הציון המקסימלי שאולי קיבלתי, יוגרל סמיילי כזה- חיבוק 
בין המנחשים(הפעם באמת מנחשים) מהו הציון שקיבלתי... טוב, הסיכוי הוא 1 ל-36, ואתם פשוט תקבלו כזה- שלילי על שחשפתם את הציון שלי ברשת!

 

יום טוב לכל החננות של ישרא! לשון

-

אז... מומלצים. נחמד לי.
בשביל המסורת-
תודה לכל מי שהמליץ וכו' וכו'...
למרות ש... למה אני מודה לכם בעצם? בגלל שאני במומלצים אני מבלה עכשיו את הזמן שלי בלהחזיר לכם תגובות במקום ללמוד למתכונות ולבגרויות! אתם רוצים שאני אקבל עוד ציון כזה?? O:
לא,סתם. אני באמת אוהבת אתכם.. חיבוק 

ז"א, לא דווקא רק את מי שהמליץ. כן, גם אותו אני אוהבת.
אבל בעיקר את מי שהגיב. כן, גם את מי שהגיב תגובות לא חיוביות אני אוהבת.
למה?
טוב, את התשובה אני מקדישה לך. את בטח לא זוכרת אותי אבל אני זוכרת אותך, ואת הפוסט הזה שלך.
זוכרת ששאלת למה צריך בכלל בלוג? וזוכרת שאחרי שתי תגובות שלי, הגעתי לסיבה שהסכמת איתה,בערך- שהבלוג הוא המקום שבו אני יכולה לכתוב משהו בנושא מסויים, ואז לשמוע דעות של אחרים בנושא, ולהיפתח לדברים חדשים.
כן, אז זה למה אני אוהבת אתכם. לא על ההמלצה[גם עליה,כי בכל זאת בלי המומלצים לא הייתי שומעת כ"כ הרבה דעות, אבל לא רק בגלל זה...] אלא על זה שהגבתם על הפוסט- את הדעות שלכם.
אז שוב תודה חיבוק

Vanilla Light

נכתב על ידי Vanilla Light , 14/5/2012 17:07  
146 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVanilla Light אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vanilla Light ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)