לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

לא מופתעת


למה אני כבר לא מופתעת שרבתי עם ליטל?
כרגיל היא תמצא את מי להאשים, והפעם אני הייתי הכי קרובה עליה.
אבל לפחות חזרתי לדבר עם שלי כי כבד דיי התגעגתי לזה...

אין לי מושג מה אני מרגישה עליה.

את הילד שאהבתי שנאתי אני כבר פשוט לא שמה לב עליו יותר.

ושלי מצד אחד כלבה משו...אבל מצד שני...איכשהו כשאני רואה אותה ומדברת איתה אני שמחה.

 

 

נכתב על ידי , 21/2/2012 18:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבעונית


אני אוהבת,אני שונאת. אני שמחה, אני עצובה. אני אופטימטית, אני פסמית. אני חיה,אני מתה.לא אכפת לי מה חושבים עלי, נורא אכפת לי מה חושבים עלי.  כל הזמן זה ככה, באמת שאני רוצה להיות כבר החלטית ולא לשים על אף אחד. 

רגע אחד אני צוחקת וברגע השני אני בוכה. נמאס לי. אני מרגישה שיש לי פיצול כבד XD

נכתב על ידי , 3/2/2012 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרגשות שלי אליו


אני אוהבת אותו. אבל שונאת אותו בגלל זה.

הוא ילד מגעיל. לפעמים אני בכלל שואלת את עצמי אם יש לו רגשות בכלל.

בתחילת שנה חשבתי שהוא חמוד ואז ראיתי איך הוא באמת מתנהג. אלוהים יודע, אולי הוא בכלל בנאדם נחמד וטוב לב שפשוט לובש את המסכה של האדם המגעיל הזה.

אף פעם לא היה לי חבר, אתם יכולים לקרוא לי פטתית אבל אני רוצה אהבה.

לפני שבוע גיליתי שהוא בוהה בי, כשאני מפנה את הראש הוא מסתובב מהר.

הוא אמר פעם אחת שהרוסיות בכיתה שלנו יפות והסתכל עלי.

אף פעם לא אהבתי אותו לפני זה...אולי זה בגלל ההרגשה שסוף סוף משהו אוהב אותי, אפילו שאני לא ממש יודעת. אני מרגישה כ''כ מטומטמת תוך כדי כתיבת הפוסט הזה. כל הרגשות שלי מתבלגנות להן בפנים ואני...פשוט קפואה.

הוא בין הילדים המקובלים בשכבה ואני...סתם לוזרית כזאת. 

אם הוא יציע לי חברות ואני אגיד כן אז אני אסתכן בזה שהוא צוחק עלי. 

אם אני אגיד לא- אז הגורל שלי יהיה ברור, כל העולם ידע על זה ואני עדיין אהיה מקור צחוק.

מכולם-למה זה חייב להיות דווקא הוא? למה לא יכולתי לאהוב משהו שלפחות יש לו רגשות.

אני פוחדת לדבר איתו, אני "לא ברמה שלו" בשביל זה.

 

וכמובן שחייבת להיות עוד בעיה. חברה שלי- היא אוהבת אותו מתחילת שנה ואני ממש לא רוצה לאכזב אותה בזה. היא גם מתביישת בזה שהיא אוהבת אותו כי כבר אמרתי...הוא מגעיל.

היום המורה השיבה אותה לידו והיה לה פשוט את החיוך הכי שקוף בעולם על זה שהיא אוהבת אותו. 

אני מפחדת בישבילה שאיכשהו הוא יפגע בה. הייתי רוצה לדבר על זה עם משהו בל אם אני אגיד שאני אוהבת *אותו* אז תהיה לי בעיה עם החברה שאוהבת אותו ועוד חברה אחרת תצחק עלי או שלא תאמין לי. אני תמיד אומרת לחברות שלי שאני שונאת אותו כי אני באמת שונאת אותו. אבל איכשהו באותו הזמן אני גם אוהבת אותו. 

אני לא רוצה לאהוב אותו, אני גם ככה מספיק לוזרית... :<

נכתב על ידי , 2/2/2012 15:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחולמת הרבה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חולמת הרבה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)