לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

קצת שקט


יום שבת. כמה שאני אוהבת את היום היום הזה, פחות מכמה שאני אוהבת את שישי אבל גם את שבת אני אוהבת.
לקום בעשר ולהגיד שזה מוקדם, לשתות את השוקו החמים שהכנת כמעט בעניים עצומות ולקרוא את הספר המעצבן שאת פשוט לא מצליחה לגמור.

להתיישב מול המחשב ולא לעשות כלום. להיזכר שיש לך מחר מבחן בגאומטריה ולקום בעייפות מכיסא המחשב, להשייב מול שולחן העבודה ולעשות תרגיל אחד. לחזור למחשב ואז לגאומטריה. לקבל שיחה מאבא שלך שאומר לך שעכשיו הוא יקח אותך ותאכלי אצלו. ללכת להתלבש. ללבוש את הדברים החמים ביותר שאת יכולה למצו ולאת מהדירה הקטנה והמעצבנת.
שבת שלום.  

נכתב על ידי , 3/3/2012 11:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחד היומים הכי טובים שהיו לי!


סופסוף פוסט עם מצב רוח אופטימי D:
אז אתמול היה לנו סיור מצטיינים לדיאלוג בחשיכה ולבימה.

ממש נהנתי, בבוקר גיליתי מי הגמד שלי במשחק של הגמד והענק וכמובן בר והחברים שלו מרו שהתקמצנתי במתנה שלי עליו (בר הוא הענק שלי) ><
ואחרי זה עליניו לאוטובוס ואני,מריה וליטל היינו הבנות היחידות מהכיתה שלנו, כאילו היינו 3 בנות ושבע בנים מהכיתה שלנו באוטובוס עם כיתה אחרת. ישבתי עם מריה וליטל ישבה בשני המושבים שלינדו. נסענו איזה שעה ואז הגענו לדיאלוג בחשיכה. ניכנסנו לביפנים וכל הזמן החזקתי למריה את היד, , לא ראיתי כלום וניתקלתי בכמה עצים בדרך XDDD
אחרכך בטעות בגלל המחכנכת שלי נאלצתי לנתוך את מריה (המחנכת נכנסה באמצע של היידיים שלנו XD) אז החזקתי את ליטל אחרי זה כל הדרך. כמה שצרחנו זה היה לא יאומן. אבל בסוף כמעט בכיתי כי המדריך שלנו שהוא קשה ראיה התחיל לנגן ולשיר, הוא פשוט שר כ''כ יפה וגם השיר היה מאוד עצוב, במיוחד השורה האחרונה- "נגמר היום".
ואחרכך נסענו לבימה.
היה איתנו איזה שחקן ששיחק בגור ואוח וכבר שכחתי את מי הוא שיחק XD
הבנות נמרכו עליו כדי שיקיר להן את עוז זהבי ואת יון תומרקין XDD
ת'אמת גם אני רציתי שהם יבואו אבל אף אחד מהם לא בא ~איזה שוק O:~
ואז הוא נתן לנו סיור בבימה וכשעמדתי על הבמה הבנתי עד כמה אני רוצה לשיר או לשחק, וכן אני פתאטית XD
והחזרה יתה מהקניון אז אמא שלי באה, ובדיוק ארד ראה אותי מסתובבת איתה -.- (ארד הוא ילד שאני אוהבת אבל שונאת אותו, זה מסובך אם באלכם לדעת תראו בפוסטים הקודים. ועוד משהו, אין לי באמת בעיה שיראו אותי עם אמא שלי אבל הוא ילד מגעיל ועכשיו הוא מצא סיבה לצחוק עלי)
ואז פשוט נסעתי הביתה וככה נגמר היום ^^ 

נכתב על ידי , 2/3/2012 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחולמת הרבה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חולמת הרבה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)