לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


sometimes it's OK to fall >3

Avatarכינוי:  סיפור בהמשכים| it must be love

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

איה .


למה אנשים רעים ?


ביקורת בונה? הבנתי.


תיקון? מקובל ..


אבל למה ברוע ולמה להוציא עליי את העצבים שלכם מהחיים? 


תנוחו..


גם אם זו רק תגובה אחת כזאת, זה תמיד גורם לי  לחשוב אולי אני לא באמת טובה וכל השאר סתם נחמדים.. 


אולי את הסיפורים שלי להשאיר בתור קובץ בוורד ופשוט לא לפרסם ? :(


אז מי שלא תהיה, אתה שמח עכשיו? הצלחת לפגוע בי.

____

 

אוקיי חבריםםם, כתבתי היום את פרק 4 ונורא אהבתי אותו (מקווה שתאהבו גם ^^), הוא ממש נתן לי  חשק להמשיך להעלות וגם התגובות ממש עודדו אותי אז תודה(: הקטע  הוא שאני  לא יודעת באיזה תדירות להעלות פרקים, אני ממש רוצה לעשות כל יום פרק כי אני בתקופה טובה והסיפור מתחיל לזרום לי ממש טוב, אבל אני גם לא רוצה להגיע מהר מידי לסוף ולתת עוד זמן כדי שיותר אנשים יראו את הפרקים הראשונים ויקראו, אז אני חושבת שאני אעלה פרק כל 3 ימים בערך...

סתם רציתי לעדכן אתכם ולהגיד שאני מקווה שתאהבו את הסיפור

ותודה למי שמגיב, זה ממש עוזר, גם שהגבתם לפוסט הזה וגם אם מגיבים לפרקים, ממש משמח אותי♥

 



נכתב על ידי סיפור בהמשכים| it must be love , 13/8/2011 18:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,312
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור בהמשכים| it must be love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור בהמשכים| it must be love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)