לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BB cream ~ בלוג אסתטיקה וטיפוח לנערות



Avatarכינוי:  BB cream ~

בת: 27



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

חיים קלים עם הפנים


אתן בטח חושבות שאני כמו כל בלוג עזר לבנות. אני לא.

תנו לי לספר לכם משהו, לפני כשנתיים בכיתה ח' התחלתי להסתכל על בנות שהיו נראות מטופחות למדי, וממש קינאתי, לא הבנתי איך הן עושות את זה, וזה הגיל שאת עוד עדיין מתביישת מאמא, ולא רציתי להיות מהבנות האלה שנראות רע ושלא מסתכלים עליהן, אז התחלתי לחפש באינטרנט, וחיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי משהו מובן ושעונה לי על השאלות.. הגעתי לייאוש. שלבסוף הצלחתי להיות כמו אותן בנות. והיום אני מטופחת ונראת טוב (-:

אז חשבתי אולי נעשה לבנות שהן אני בכיתה ח' חיים קלים, כל השאלות שלכן והבעיות שלכן אתן יכולות להפנות פה.. 

אז היום אני אתחיל עם משהו בסיסי.. פנים



חצ'קונים !!!!!!!!!

לרוע המזל כולנו מכירות את הדבר הדוחה הזה. אז דבר ראשון לא לפוצץ לעולם !

אז אני פשוט אמליץ לכן על אקנגון.

אקנגון הוא כדור מחומרים טבעיים המעביר את הפצעים עד כחודשיים בלבד !!!

ובנוסף - השתמשו בחומרים המנקים את הפנים משחורים ועוד פגמי בגרות אחרים שאנחנו שונאים..

משהו שאני ממליצה, לכל אלה שיש להם פצעים במצח, יש פתרון אחד ונחמד - פוני .

אין סיבה שלא נהיה יפים (-;


ולאיפור

כבר מחר תבקשו מאמא כסף\שתבוא איתכן כי אתן הולכות לעשות קנייה מטורפת בסופר פארם.

סופר פארם זה הפתרון המושלם להכל !!!!! אני כבר מכורה

 


BB cream - זה קרם לחות עם מייקאפ וזה מושלם ללחות המזעזעת שיש לנו בישראל

קונסילר - בואו נמנע ממראה העייפות המזעזע של הבוקר

סומק קטן עם ספוג למריחה

פודרה - מה יותר טוב מפודרה למראה טיבעי ? רצוי בלי נצנצים

סומק - קנו סומק בצבע שיעשה אתכן לא לבנות כמו קיר, וממש מתוקות כמו בובות

צללית ורדרדה - סתם כי זה פשוט יפה

איילנר לאלה עם עיניים קטנות, עיפרון שחור לאלה עם עיניים גדולות

[ אבל זה גם הרבה עיניין של טעם אישי ]

לובלו / אודם / ליפגלוס - אחרון אחרון הכי חביב


ולפי הסדר אתן מתאפרות:

מרחו את הBB cream על הפנים ביסודיות, שימו את הקונסלר סביב העין וצרו מראה אחיד, שימו טיפונת סומק עם ספוג למריחה בחלקים בהם אתם רוצים להעלים פצעונים או נקודות חן שאתם לא אוהבים, או כתמים וכל דבר שאתם רוצים להעלים וצרו מראה אחיד, מרחו פודרה ביסודיות כדי ליצור מראה חלק וטיבעי, שימו סומק ורדרד או בצבע שקניתם כדי ליצור מראה מתוק ועדין, שימו במיתון צללית ומעל מרחו את האיילנר או האיפרון השחור למראה מרהיב, וסיימו עם הדובדבן שבקצפת - אודם.


וכל זה לוקח פחות מ10 דקות, מניסיון אישי


אז לכל המדהימות שיש להן שאלות או בעיות, תשתפו ואני אעלה מדריכים בשמחה !!!

תרשמו למנויים כדי לדעת מתי יעלה המריכים שאתן מצפות להם (-:

אוהבת ♥

נכתב על ידי BB cream ~ , 5/8/2012 03:35  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBB cream ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BB cream ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)