לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

לכבוד מור,


גברת נכבדה, כבר שנה את מבקשת לחיות בשקט, את מעוניינת בידיעה להפגין אכפתיות במידת הצורך, להפגין חוסר אכפתיות במידת הצורך, ולדעת מתי להפגין איזו תכונה.

עברת תהליך של שנה, ולמרות שמודובר בתהליך שאינו מסתיים לעולם, במקום מסויים אני מניחה שניתן לומר שהשגת את השינוי שרצית. עם זאת, ברצוני להציג בפנייך מספר הנחיות אשר מומלץ שתפעלי לפיהן, ובכמה שלבים פשוטים תוכלי לשפר משמעותית את התוצאות שכבר השגת. להלן ההנחיות:

 

- דברי בקול חלש יותר ולאט יותר. כולם שומעים אותך גם בלי הצעקות וחבל כי אחר כך כואב לך הגרון, ואת גם מרגיזה יותר אנשים.

- דברי פחות והשתדלי לדבר כשצריך. את חופרת ואמרו לך את זה לא פעם ולא פעמיים ולא עשר.

- היי צנועה בהליכותייך, במעשייך ובדיבורייך.

- אם את דלוקה על מישהו, נסי לכל הפחות לעשות צעד בנושא והפסיקי להכריז בינך לבין עצמך שאת לא רוצה. את בת 15 אז מספיק לנסות לכבות את ההורמונים שלך, זה לא יעבוד.

- מותר לך לפשל. השתדלי להשיג ציונים טובים, אבל חדל פרפקציוניזם, פחות מתשעים מעולם לא הרג אף אחד.

- חייכי (כמעט) כל הזמן. תמיד יש סיבה.

 

על פי נתונים סטטיסטים שהומצאו ברגע זה, 100% מהאנשים שעקבו אחר עצות אלה הביאו לשיפור משמעותי בהערכה העצמית שלהם ובהערכה של אחרים כלפיהם. אבקש שתתחילי לעקוב אחר ההנחיות החל ממחר ובתקווה שיום אחד תהיי קצת יותר ידידותית לסביבה.

 

בהצלחה,

מור.

 

 

(אני מעלה פוסטים בלופים, אני מתלהבת מהעובדה שעוד יש לי קצת זמן לפני שיתחיל לחץ.)

נכתב על ידי , 27/8/2012 19:26  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מה שלא הורג אותך,מחשל אותך ב-2/9/2012 20:18




187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)