לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

מזל שלכל שבוע יש סוף שבוע! 11 דברים טובים שקרו היום ואתמול. 30-31.8.12.


הלחץ פשוט הורג אותי. משהו מפחיד בטירוף. בכל מקרה:

- סיימתי כמעט את כל השיעורים חוץ מלשון ואנגלית (ופיזיקה. אוף!).

- המורה להיסטוריה יצאה מלכת העולם ואמרה לנו את הציונים של הבגרות.

- אז 87 בבגרות ו-93 סופי!!!

- אחר כך הלכתי להשוויץ בפני החברות שאני יודעת את הציון שלי והן לא חח...

- חברה באה אליי להכין שיעורים כי היה לה רעש בבית וחוץ מלהכין שיעורים ישבנו ודיברנו ובאמת שהיא חסרה לי כשאנחנו לא באותה כיתה.

- באופן מוזר אני דיי מסמפטת את הלימודים של יום שישי.

- גם המורים ממש טובים. המורה הראשון אשכרה הבין על מה שהוא מדבר, בשונה מהמורה של שנה שעברה. המורה השניה של היום הייתה הרכזת של המגמה והיא מסבירה מעולה וגם ממש חמודה.

- אני בעיצומים של החלפת לק.

- הגיעו מלא קניות מאיביי. הקלמר לצערי קצת קטן מדי אבל הטבעות והשרשראות מושלמות!

- ראינו את המורה לטכ"ם שאהבנו מאוד מאוד משנה שעברה. היא עזבה את כיתה י' למשך כמה דקות שבהן אמרה שגם היא עצובה שלא המשיכה איתנו ואמרה שציוני הבגרות היו מעולים (אבל לא אמרה מה הם היו!!).

- אתמול בשיעור חינוך עשינו פעילות ממש חביבה.

 

 

יש לי בעיה קשה מאוד והיא שאני נורא מבולבלת. רק מציינת.

בכל מקרה כרגע הכול נראה חביב ביותר ודיי בסדר.

שבת שלום לכם. קול

נכתב על ידי , 31/8/2012 16:01  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בוחעחע, אני רוצה להיות יפנית. x3 ב-3/9/2012 16:52




187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)