לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

גוש קרח. + הקניות מאיביי.


גוש קרח.

פעם שמעתי שתי נשים משוחחות. אני לא זוכרת מתי זה קרה, וגם לא איפה, אני דיי בטוחה שלא הכרתי את שתיהן והייתי עדה לשיחה לגמרי במקרה, אבל הדבר היחיד שאני זוכרת הוא את תוכנה. השיחה הייתה אודות החברה של הבן של אחת מהן. 

"אנחנו פשוט מתים עליה," אמרה האם, אני בטוחה שניכרה על פניה הבעה של אושר, "את יודעת, היא ילדה חמה כזאת, באה, ישר מחבקת, חברותית. ואיך שהוא אוהב אותה."

חברתה לשיחה הנהנה בהבנה, את השאר אני לא זוכרת. אני רק זוכרת שהייתי קצת עצובה למשמע השיחה, כי מי ירצה חברה שהיא גוש קרח? אני גוש של קרח.

 

הקניות מאיביי.

לבקשתכם העלתי את הקניות החדשות מאיביי.

 

1. הקלמר הקטן מדי. הפכתי אותו לתיק איפור ואת תיק האיפור שרוקנתי הסבתי לקלמר. 6 דולרים.

2. שרשרת ינשוף. מאוהבת. 6 דולרים.

3. שרשרת פתית שלג. היא הייתה יפה יותר בתמונה באיביי. 6 דולרים.

4. טבעת כתר. 2 דולרים.

5-8 הגיעו ביחד ועלו 1.41 דולר. אחת הקניות המשתלמות שעשיתי בחיי. נשבעת.

 

שיהיה לכם שבוע נפלא. מקווה להספיק לעדכן טיפה יותר. אני לא בונה על זה כי בשישה בחודש יש מבחן במתמטיקה על החומר של שנה שעברה ואני בהיסטריה. אבל סיימתי בינתיים את כל השיעורים והחיבור בלשון יצא פצצתי, אני גאה בי!

אוה, וחוץ מכל אלו גם נכנסתי שוב לפעילים, הפעם במקום 44 אז תודה לכם וגם ארחנו ארוחת ערב והיה נחמד לדבר עם בת דודה שלי מדרגה שניה שלא ראיתי מאז כיתה ט', וגם הלכתי עם חברות לראות "טד" והתעוררתי היום ב-12 בבוקר והנה לכם רשימה מאולתרת של חמישה דברים מבלי שעברו אפילו 24 שעות מאז הפוסט הקודם.

 ביי לכם בינתיים. חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי , 1/9/2012 16:05  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™MysteriousStranger ב-5/9/2012 07:54




187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)