לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

5 דברים טובים מהזמן האחרון.


כבר שני פוסטים ברציפות שעסקתי בנושאים שלא קשורים לנושא המעטר את שם הבלוג שלי ולכן ברגעים אלו נחזור לתלם.

- התברר לי שקיבלתי 100 במבחן על Mr KnowAll וזה הישג מרהיב ביחס לעובדה שנרדמתי באמצע הלמידה למבחן ושאני ממש גרועה בחיבור של אוסף מילים למשפט כשמדובר בשפה הבינלאומית. וגם 98 במתכונת. כבוד!

- סיימתי כמעט 3 חיבורים בלשון, 2 בגרויות במודלים חישוביים וכמה תרגילים בודדים בעיצוב תוכנה ובמתמטיקה.

- ביום חמישי שיחקתי שעה טניס. אמנם נשרפתי ואני אני הבן אדם הכי אדום בארץ, אבל היה כיף. 

- הייתי במפגש של ישראבלוג ופגשתי שם את hey you ו-little strawberry המקסימות.

- עכשיו חזרתי מהחבר שלי. (כאילו הטוב זה שהייתי אצלו, לא שחזרתי).

 

 

עם כל נשימה שלי אני מרגישה את הריח שלו שנשאר עליי וזה מטריף אותי.

אני רוצה שהוא יהיה איתי כאן ועכשיו ולא במשך כמה שעות פעם בשבוע.

הכי אני אוהבת שיש לנו רגעים קיטשיים כאלה שנראים כאילו נלקחו מסרט.

ולא סתם, מתוך קומדיה רומנטית קלישאתית מטומטמת כזאת.

ואנחנו הולכים מכות בצחוק, והוא תמיד מכניע אותי, ואז מנשק.

וזה טוב.

זה טוב.

 

נכתב על ידי , 30/3/2013 22:44  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-2/4/2013 18:53




187,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)