לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

5 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול (או: אתמול ושלשום). 31.3-1.4.13 + 4 גילויים נאותים חינם.


- אתמול הייתה ארוחת ערב חג ובנות הדודות שלי, על אף שגילן הממוצע הוא חצי משלי (גילוי נאות: אתמול בדרך הבייתה בדקתי במחשבון את הגיל הממוצע של בנות הדודות שלי כדי לגלות שהוא חצי משלי), הסכימו לצרף אותי לחדר שהן הסתגרו בו. והן היו סופר חמודות וחסכו לי בהיה ממושכת במשפחה שלנו והקשבה שקטה לשיחות החולין שלהם.

- אתמול נרדמתי ב-1 וישנתי היום עד 12 וחצי.

- למדתי היום עם ידיד שלי למבחן מחר במתמטיקה.

- וחיסלתי לו חצי ממלאי השוקולד שהיה לו בבית.

- ואז עשינו שיחת ועידה בסקייפ עם עוד שני חברים טובים (שיש לנו קבוצה בוואטסאפ שאני כבר לא חלק ממנה כי אין לי גלאקסי(!!!)) וזה היה ממש כיף ונשמע בדיוק כמו השטויות שהיינו מספרים אחד לשני בתקופה שהושיבו אותנו בשני שולחנות אחד אחרי השני בכיתה (גילוי נאות 2: עכשיו שלושתם יושבים בשני שולחנות אחד אחרי השני בכיתה אבל בקצה השני שלה ואני נשארתי גלמודה מקדימה ובהפסקות יש לי מסלול מכשולים שלם לעבור עד שאני מגיעה אליהם). והתגעגעתי אליהם כל כך!

 

חחח שנה שעברה עשיתי פה פוסט 1 באפריל (גילוי נאות 3: עכשיו עברתי בארכיון של הבלוג על הפוסט של 1 באפריל כדי לראות מה כתבתי לכם). מצחיק שמאז כן יש לי חבר אבל עוד לא קראתי ספר. פאדיחות בעיקר...

 

גילוי נאות 4: יש לי מחר מבחן במתמטיקה, לראשונה דמוי בגרות. לא רואים את זה עליי אבל אני יותר לחוצה מהאנשים שהטיסו את המעבורת הראשונה לירח, ופחות מוכנה מילדה בת 12 שרוצה לשכב עם חבר שלה.

 

אז ביי. סבבי

נכתב על ידי , 2/4/2013 00:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-2/4/2013 18:59




187,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)