לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

5 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול 29-30.6.12.


- הייתי אמורה לעבוד בשבוע הבא רק שתי משמרות, שזה נשמע דיי תמוה, אבל אתמול בבוקר מי שאחראית על סידור המשמרות התקשרה ובישרה לי שנוספו לי עוד שלוש משמרות נוספות. ואפילו קיבלתי בדיוק את השעות שביקשתי בימים שביקשתי.

- יצאתי מהבית בשמלה. שזה דבר שאני עושה פעם במאה שנה בערך. זאת שמלה עם הרבה פרפרים שקניתי במבצע 1+1 ב- H&M במחיר מאוד חביב בשנה שעברה.

- הרווחתי 120 שקל בבייביסיטר (הפכתי ממש למולטי טאסקרית).

- החלפתי לק. ורוד עדין בידיים (פשוט כי אני לא יודעת מהם הנהלים של העבודה בנוגע ללק אבל ורוד בהיר נראה לי כמונע הסתבכויות) ובורדו שאני ממש אוהבת ברגליים.

- בערב מתוכננת הליכה עם חברה. זה היה מנהג דיי קבוע מאז אמצע כיתה ח' שנזנח השנה. אז צריך לחזור לזה.

 

 

סבבי

נכתב על ידי , 30/6/2012 15:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-30/6/2012 21:42
 



5 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול 27-28.6.12.


- האחראי משמרת שהיה לי אתמול ממש חמודי וגם זאת של היום נחמדה והכול כך כך נחמד ושמח.  סבבי

- קיבלתי כרטיס עובד.

- בכל היומיים האחרונים אני מקבלת מחמאות רבות מעובדים ולקוחות על זה שאני עובדת בגילי הצעיר. גאווה.

- הספקתי להגיע לטניס היום.

- ואפילו באיזה משחק מטופש היו לי יותר נקודות מילד אחד שאני לא סובלת כי הוא יותר טוב ממני והוא מתנשא. אז זה עשה לי הרגשה טובה.

 

מוציא לשון

נכתב על ידי , 28/6/2012 21:56  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/6/2012 23:49
 



5 דברים טובים שקרו לי היום 26.6.12.


- היום דיי מוקדם בעבודה, אחד הלקוחות אמר לי שאני אצילית.

- ואחד התפעל מהעיניים שלי והיה בטוח שאני בת 18. והיה לו קול עמוק כזה, זה היה מוזר בקיצור.

- אחד אחר שאל אותי כמה שנים אני בארץ. ולא האמין שלא אני ולא ההורים שלי הגענו מברית המועצות.

- אחרי העבודה הלכתי שוב לסבתא והמשכנו לקרוא את המכתבים והם השתמשו ב-XXX כדי למסור נשיקות ולמרות שהם כתבו בשפה דיי גבוהה הם היו כל כך חמודים!!!

- מישהי שמכירה את אמא שלי סיפרה לי במשך 20 דקות שלמות כמה אמא שלי מדהימה וזה נורא נחמד לשמוע שהאדם שברא אותך הוא מדהים.

 

חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי , 26/6/2012 20:50  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-28/6/2012 21:56
 



5 דברים טובים שקרו לי היום ביומי הראשון בעבודה. 25.6.12.


- התחלתי לעבוד, והייתי לא רעה בכלל, אני חושבת.

- והכרתי כמה אנשים ממש מקסימים שניסו לגרום לי להרגיש כמה שפחות נורא כשאני קוראת להם כל שניה לעזור לי.

- שכחתי את הטלפון בבית ועם כמה שזה מרגיז, זה כיף להתנתק.

- ואחרי העבודה הלכתי לסבתא כי היא גרה ממש קרוב.

- ואז מצאנו קלסר עם מאות (ברצינות) מכתבים שהיא וסבא שלחו זה לזו כשהם היו בני 17 (בשנת 52', לפני 60 שנה בדיוק) ואוףףף הם כל כך חמודים. חבל שסבא לא ממש מתפקד כי אז הם פשוט היו הכי מאושרים בעולם.

 

ביי.

מוציא לשון

נכתב על ידי , 25/6/2012 20:17  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-26/6/2012 20:45
 



5 דברים טובים שקרו לי היום. 24.6.12.


- הוצאתי כרטיס עובד סוף כל סוף.

- ואז עשיתי שופינג בעזריאלי כי זה ממש ליד ולא הסכימו להחליף את הסנדלים שלי שהתבררו כגדולות מידי אז אמא החליטה לקנות לי חדשות, והן אפילו יפות יותר.

- ומישהו התחיל איתי.

- הגיעו חלק מהדברים שהזמנתי מאיביי. כיסוי ממש יפה לפלאפון וחולצה לבנה וסופר יפה שהייתה מיועדת לכבוד הנסיעה לחו"ל לאירועים חגיגים אבל אני כבר אמצא לה שימוש אחר.

- הרגע מישהו אמר לי שאני ברבי אבל מהסוג הטוב. עכשיו אני מנסה להבין על מה הוא מדבר.

 

עבודה מחר!

סבבי

 

 

נכתב על ידי , 24/6/2012 20:23  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-25/6/2012 20:39
 



לדף הבא
דפים:  

187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)