לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

5 דברים טובים שקרו לי היום. 31.7.12.


- שיחקתי טניס בבוקר! חיוך והילת מלאך.

- מכרתי היום לא פחות מ-4 שמיכות, מה שממקם אותי שוב בטופ עם סך הכול של 34 שמיכות (בחמש יותר מהמקום השני) והחיים יפים.

- והיום פגשתי את האחד והיחיד, המורה שלי לפיזיקה מכיתה ט', שבא לרכוש כמה מוצרים בסופרפארם הקרוב לביתו ומצא את תלמידת העבר שלו מחוייכת (כהרגלה!!!) המפגש היה יכול להיות מביך יותר אילו הוא היה קונה דברים אחרים... אבל במזל זה נגמר בכמה חבילות טישו.

- הלכתי לבקר את סבתא ואז דודה אחרת שחזרה מבית חולים.

- השתמשתי בכרטיס האשראי שלי בפעם הראשונה! קניתי איזה חטיף דיאטטי בחנות ואי אפשר לתאר את ההתלהבות שלי כשהוא ממש עבר והייתי צריכה לחתום על הרכישה.

 

 

תכננתי לספר לכם היום על הרעיון המיוחד שלי ליום השנה לבלוג (כי זה בדיוק עוד שלושה שבועות מהיום) אבל נאלץ לדחות את זה למחר כי אני מתחילה לעבוד מחר ב-8 ואני עייפה.

ביי. מוציא לשון

נכתב על ידי , 31/7/2012 23:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-1/8/2012 17:46
 



5 דברים טובים שקרו לי היום. 30.7.12.


- לפני מספר דקות עשיתי משהו ממש מטופש אבל לא אכפת לי כי משהו ממש קטן אומר לי שזה הדבר הנכון לעשות.

- היום הייתי עם אמא ואחותי אצל חברה של אמא שלי שגרה בבית החלומות. וזה אומר שמדובר בהתגשמות כל החלומות הכי יפים שלכם בבית אחד.

- וגם באה בת של חברה אחרת של אמא שלי שהיא בגילי (וגם טיפה דומה לי במראה, שזה מוזר) ודיברנו קצת והיה נחמד. כשהיינו קטנות אני זוכרת שממש לא הסתדרנו (יכול להיות שהלכנו מכות פעם?) אז היה כיף כששתינו בוגרות יותר.

- וגם שתיתי את האייס קפה הכי טעים בעולם ואכלתי את ארוחת הצהריים אחת ההכי טעימה מעולם.

- ועכשיו (18:44) סיימתי לראות את הפרק החדש של 90210 אז הפכתי לאדם מרוצה יותר.

 

 

אוף עוד מעט ט"ו באב וכולם כל כך מאוהבים וחמודים שבא לי להקיא. התרגלתי כבר.

נכתב על ידי , 30/7/2012 17:45  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/7/2012 23:38
 



5 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול. 28-29.7.12.


- אתמול התעוררתי באחת. שזה דיי קרוב לשיא שלי שעומד על 13:23 (וגם אז העיר אותי טלפון וזה היה ביום שסגרתי את הפייסבוק).

- סוף כל סוף! התחלתי את העבודה לקיץ במתמטיקה! ולמרבה הפלא הייתי לא רעה בכמה תרגילים שממזמן שכחתי (על מי אני עובדת? אבא הסביר לי הכול. הגאון הזה זוכר את החומר עוד מימי הבגרות שלו)!

- היום מכרתי 4 שמיכות (קולולולו) ושוב חזרתי להיות במקום הראשון אחרי שמישהי עקפה אותי (קולולולו 2) ואני עומדת כבר על 30 שמיכות (קולולולו 3)

- הכרטיס אשראי שלי (לא בדיוק כרטיס אשראי אבל בערך) הגיע ואני צריכה ללכת לקחת אותו מהבנק.

- ותנחשו למי הציעו ללמוד לעבוד בבית מרקחת?! אם אמרתם לעצמכם "הפוסטמה הזאת" אז התשובה כנראה נכונה. אז אם יצטרכו אותי ושוב ידפקו אותי בחלוקת משמרות, אני אעשה שם 'השלמת הכנסה', שזה ממש מגניב וממש מעניין.

 

טוב אז, שיהיה לכם שבוע טוב.

השבוע התחיל טוב חוץ מזה שצג הלקוח נדפק והוא לא עובד.

 

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 30/7/2012 00:32  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-1/8/2012 17:41
 



עבר כבר חצי חופש.


ועכשיו זה הזמן לחשוב, כי השנה מתחילה עוד מעט.

 

מה הייתם מאחלים לעצמכם שתשיגו בשנה הבאה?

 

הפעם אני אתחיל בי.

אני מאחלת לעצמי להיות קצת פחות שחצנית, להיות קצת יותר חברותית ולהשאר קצת אופטימית.

 

נ.ב. בטוח הולכים להעיף אותי מהפעילים בשבוע הבא, אבל זה מגניב בצורה מוזרה.

 

עריכה: 21:07

אני פשוט לא מסוגלת לראות אי צדק שנעשה לי מול העיניים, ועוד יותר כשאני לא יכולה לעשות עם זה כלום. ניסיתי לתקן מה שיכולתי, אבל אני פשוט משתגעת. זה חלק מהמאפיינים של מזל קשת אבל בלי קשר זה טבוע בי ואני מתהלכת עצבנית ברחבי הבית. ועוד כשחוסר הצדק מופנה לבן אדם שאני כל כך אוהבת. אני כל כך כועסת.

נכתב על ידי , 28/7/2012 15:15  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/7/2012 23:45
 



5 דברים שקרו ויקרו לי היום 27.7.12.


- אז שוב לא עבדתי היום.

- ועל הבוקר הספקתי לריב בצרחות עם אבא ואחותי כי נמאס לי שאני תמיד צריכה להזהר לא להעליב אנשים ולא להעלב מהם. כשאנשים באופן כללי פוגעים בי אני לא מחזירה, אבל זה נראה לי לא הוגן שלמשפחה הכי קרובה שלי אני לא אגיד מה שאני חושבת. ובקיצור בסוף השלמנו.

- ואז אני ואחותי גררנו את אבא לקניון לקנות ציוד לבית ספר.

- ואז הכרחתי את אבא לקנות לי חולצה.

- בערב אני יוצאת עם חברות למוזס.

 

(אם אתם רואים במוזס ילדה שלבושה בצורה קצת זנותית זאת אני. אבל לא ממש זנותית)

 

 

נ.ב. עכשיו אחרי שפורסם הפוסט הזה במומלצים, אני רוצה עוד יותר להעלות את הפוסט שלי. יש משהו נחמד בלפנטז מה שאת רוצה מבן הזוג שלך וכמה שאת רוצה להרגיש נאהבת. אבל הוא לא יכול להגיד לך כל היום כמה שאת יפה ומתוקה ולחבק אותך ולנשק אותך אם לא תתני לו כלום בחזרה. ואני לא מדברת על סקס, אני מדברת על זה שגם את תפרגני לו, ושלא תכריחי אותו לפגוש אותך כל יום אם לפעמים בא לו לבלות עם חברים או לראות כדורגל. אני רוצה שיתגעגעו אליי אבל אני אתגעגע בחזרה, זה לא משחק סולו, זאת שותפות.

 

שבת שלום. ביי. מוציא לשון

נכתב על ידי , 27/7/2012 19:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-28/7/2012 13:51
 



לדף הבא
דפים:  

187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)