לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

מזל שלכל שבוע יש סוף שבוע! 11 דברים טובים שקרו היום ואתמול. 30-31.8.12.


הלחץ פשוט הורג אותי. משהו מפחיד בטירוף. בכל מקרה:

- סיימתי כמעט את כל השיעורים חוץ מלשון ואנגלית (ופיזיקה. אוף!).

- המורה להיסטוריה יצאה מלכת העולם ואמרה לנו את הציונים של הבגרות.

- אז 87 בבגרות ו-93 סופי!!!

- אחר כך הלכתי להשוויץ בפני החברות שאני יודעת את הציון שלי והן לא חח...

- חברה באה אליי להכין שיעורים כי היה לה רעש בבית וחוץ מלהכין שיעורים ישבנו ודיברנו ובאמת שהיא חסרה לי כשאנחנו לא באותה כיתה.

- באופן מוזר אני דיי מסמפטת את הלימודים של יום שישי.

- גם המורים ממש טובים. המורה הראשון אשכרה הבין על מה שהוא מדבר, בשונה מהמורה של שנה שעברה. המורה השניה של היום הייתה הרכזת של המגמה והיא מסבירה מעולה וגם ממש חמודה.

- אני בעיצומים של החלפת לק.

- הגיעו מלא קניות מאיביי. הקלמר לצערי קצת קטן מדי אבל הטבעות והשרשראות מושלמות!

- ראינו את המורה לטכ"ם שאהבנו מאוד מאוד משנה שעברה. היא עזבה את כיתה י' למשך כמה דקות שבהן אמרה שגם היא עצובה שלא המשיכה איתנו ואמרה שציוני הבגרות היו מעולים (אבל לא אמרה מה הם היו!!).

- אתמול בשיעור חינוך עשינו פעילות ממש חביבה.

 

 

יש לי בעיה קשה מאוד והיא שאני נורא מבולבלת. רק מציינת.

בכל מקרה כרגע הכול נראה חביב ביותר ודיי בסדר.

שבת שלום לכם. קול

נכתב על ידי , 31/8/2012 16:01  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בוחעחע, אני רוצה להיות יפנית. x3 ב-3/9/2012 16:52
 



5 דברים טובים ב-5 שניות לנשום. 28-29.8.12.


אם הייתי יודעת שכיתה י"א כל כך קשה, הייתי פורשת ממערכת החינוך. זה פשוט סיוט. בכל אופן:

- המורה ללשון מקסימה.

- המורה למתמטיקה פשוט מושלמת ומצדיקה את מה ששמעתי עלייה. ארבע שעות רצופות היו נראות קצרות פי שתיים.

- ובכלל, היה לי כל כך קשה בשיעורים הראשונים בכל מני מקצועות. כולם כל כך הרבה יותר חכמים ממני. אבל בשיעור מתמטיקה מרבית החכמים הלכו למואץ ונשאר לי מקום לבטא את חיבתי למתמטיקה.

- היה שיעור חופשי היום.

- כמעט נמחק לי השלד של החיבור בלשון שהשקעתי בו שלוש שעות אבל אבא הציל את חייו.

 

עכשיו חזרה למציאות העגומה של שיעורי בית וגב כואב ממחזור ומסחיבת תיקים.

 

- אגב, קיבלתי מחזור וזה אומר שלא אצטרך לסבול בטיול השנתי (אני חייבת להפסיק לנהל פה רישומים של המחזור שלי, זה חולני). סבבי

נכתב על ידי , 29/8/2012 18:04  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/8/2012 17:42
 



לכבוד מור,


גברת נכבדה, כבר שנה את מבקשת לחיות בשקט, את מעוניינת בידיעה להפגין אכפתיות במידת הצורך, להפגין חוסר אכפתיות במידת הצורך, ולדעת מתי להפגין איזו תכונה.

עברת תהליך של שנה, ולמרות שמודובר בתהליך שאינו מסתיים לעולם, במקום מסויים אני מניחה שניתן לומר שהשגת את השינוי שרצית. עם זאת, ברצוני להציג בפנייך מספר הנחיות אשר מומלץ שתפעלי לפיהן, ובכמה שלבים פשוטים תוכלי לשפר משמעותית את התוצאות שכבר השגת. להלן ההנחיות:

 

- דברי בקול חלש יותר ולאט יותר. כולם שומעים אותך גם בלי הצעקות וחבל כי אחר כך כואב לך הגרון, ואת גם מרגיזה יותר אנשים.

- דברי פחות והשתדלי לדבר כשצריך. את חופרת ואמרו לך את זה לא פעם ולא פעמיים ולא עשר.

- היי צנועה בהליכותייך, במעשייך ובדיבורייך.

- אם את דלוקה על מישהו, נסי לכל הפחות לעשות צעד בנושא והפסיקי להכריז בינך לבין עצמך שאת לא רוצה. את בת 15 אז מספיק לנסות לכבות את ההורמונים שלך, זה לא יעבוד.

- מותר לך לפשל. השתדלי להשיג ציונים טובים, אבל חדל פרפקציוניזם, פחות מתשעים מעולם לא הרג אף אחד.

- חייכי (כמעט) כל הזמן. תמיד יש סיבה.

 

על פי נתונים סטטיסטים שהומצאו ברגע זה, 100% מהאנשים שעקבו אחר עצות אלה הביאו לשיפור משמעותי בהערכה העצמית שלהם ובהערכה של אחרים כלפיהם. אבקש שתתחילי לעקוב אחר ההנחיות החל ממחר ובתקווה שיום אחד תהיי קצת יותר ידידותית לסביבה.

 

בהצלחה,

מור.

 

 

(אני מעלה פוסטים בלופים, אני מתלהבת מהעובדה שעוד יש לי קצת זמן לפני שיתחיל לחץ.)

נכתב על ידי , 27/8/2012 19:26  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מה שלא הורג אותך,מחשל אותך ב-2/9/2012 20:18
 



6 דברים טובים שקרו לי אתמול והיום. 26-27.8.12. + זה ממש פתטי.


- אתמול אמא לקחה אותי לשופינג והתוצאה היא: סוודר לחורף, חגורה, שני זוגות סנדלים ושלוש חולצות.

- מישהו התחיל איתי.

- התחלתי כיתה י"א ובאופן רשמי עברתי את רוב התיכון (שנתיים ויום!)

- יש לנו אחלה מחנכת.

- אמנם לא קיבלתי את המורה שאני ממש ממש אוהבת במתמטיקה, אבל על המורה שקיבלתי אמרו שהיא פשוט תותחית.

- התחלנו שנייה וסיימנו שעה חמישית. זה הולך להיות היום הכי קצר שיהיה לי עד סוף י"ב.

 

47 שעות שבועיות! אלוהים ישמור!

 

זה ממש פתטי,

-מחקתי כי אני מטומטמת-

 

בכל מקרה שתהיה שנה לכם שנה יפה. עד עכשיו לא בכיתי. ביי. קול

נכתב על ידי , 27/8/2012 13:47  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-27/8/2012 20:28
 



מלכת הטיפקס.


שמתי לב שנפשית, כשאני עושה טעות ענקית בתרגיל במתמטיקה, הרבה יותר קשה לי לפתוח דף חדש, מאשר לכסות את הדף הישן בשכבות של טיפקס ולכתוב מעל. אתם יודעים? הטיפקס אף פעם לא מכסה את הדיו במאה אחוז.

אז אולי זוהי אינקציה לחיים האמיתיים, אולי העובדה שפתרתי השבוע יותר מדי תרגילים היא שמחרפנת אותי, אבל זה נכון. קל יותר לכסות את הפגמים מאשר להתחיל מהתחלה. אבל להתחיל מההתחלה משתלם יותר בסופו של דבר, לא?

 

 

 

כל פעם שאני מגיעה לתובנות מפגרות כאלה אני מרגישה שאני ממשת את הייעוד שכתבו לי בספר מחזור... סבבי

 

נכתב על ידי , 26/8/2012 13:56  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-29/8/2012 17:42
 



לדף הבא
דפים:  

187,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)