לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הזדמנויות הן לא משהו שאתה מקבל, אלא משהו שאתה נלחם כדי לקחת.

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

ניתוח תחבירי של 5 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול. 30-31.5.13.


המתכונת בלשון תתקיים ביום שני, והבטחתי לעצמי כבר מזמן שאעשה פוסט כזה כמה ימים לפני שתתקיים. הנושא החם אפילו דחף אותי עוד יותר. יופידידו וכאלה.



האמת היא שאין לי מושג בכלל איך מנתחים "5 דברים טובים שקרו לי היום". דילמה...

 

עוד לא ויתרתי על עצמי.

 

נכתב על ידי , 31/5/2013 16:47  
הקטע משוייך לנושא החם: פוסט בכתב יד
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-3/6/2013 13:09
 



אבלאבלאבל.


אומרים שהחיים זה כמו גלגל, ושפעם אחת אתה למטה ופעם אחת אתה למעלה.

אז למה עכשיו, כשהציונים שלי מתחילים לרדת, שום דבר אחר לא מתחיל לעלות?

 

הכול קורס לתוך עצמו.

בסוף לא ישאר כלום.

אני לא שונאת את עצמי, סתם מאוכזבת.

נכתב על ידי , 30/5/2013 21:32  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-2/6/2013 22:29
 



8 דברים טובים שקרו לי היום 29.5.13. + ארוחת ערב.


- היו לי שלוש שעות חופשיות!

- ובשעה שאחר כך המורה למתמטיקה צחקה עלינו שיצאנו פראירים ונשארנו בשבילה, והיא שוחחה איתנו שעה ושיחררה אותנו.

- המורה ללשון שאלה האם הפעם יהיה מאה (כלומר במתכונת) ואמרה שאני בטח יודעת את החומר.

- אכלתי בפעם הראשונה שניצל בקפיטריה ולא רק שזה טעים, זה גם המאכל הכי משביע שאכלתי מימי! לא רציתי לאכול 5 שעות אחרי זה!

- הלכתי לדואר עבור אבא ומפני שהיה תור ארוך אנשים החלו לעורר מהומות (הציצו בדף של "דואר ישראל" בפייסבוק, אחד האנשים צילם אותנו, חמישה עשר אנשים לפחות, עומדים בתור כאשר רק אשנב אחד פתוח). ואני שמחה שנשארתי שפויה.

- אחר כך הייתי חייבת מתוק אז התנחמתי בריבר.

- סידרתי את החדר באופן מושלם לקראת האירוח היום בערב.

- ופרמתי את כל סבך השרשראות שלי שלא נגעתי בו שנים.

 

 

היום ארחנו לארוחת ערב את הדודים מחו"ל ובעצם את רוב הצד של סבתא.

היה נחמד יותר משציפיתי. הדודה מארצות הברית היא מורה ללשון בבית ספר יהודי והיא מאוד התלהבה למראה הבחינות שלי והמחברת שלי, וגם למשמע העברית התקנית באופן יחסי שלי. אחר כך היא דיברה איתי על מקצועות אחרים ונראה לי שהתחבבתי עליה. הם אפילו הזמינו אותי אליהם, וכולם אחלו לי בהצלחה בכל הבגרויות.

יופידידו. קול

 

* נ.ב. הדבר הטוב ביותר שניתן לומר שקרה בערב הוא שסבתא לא אמרה הפעם ש"אף אחד לא ירצה להתחתן איתך כי את בלאגניסטית". גם כי, טוב, החדר שלי נראה כאילו פיות נופפו מעליו את שרביטותיהן, וגם כי כולם שיבחו אותי כל הזמן אז היא לא יכלה לקטול.

נכתב על ידי , 29/5/2013 22:26  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/5/2013 13:54
 



5 דברים טובים שקרו לי היום. 28.5.13.


- הייתה הבגרות במדעי המחשב והלך מעולה חוץ משני דברים קטנים שטעיתי בהם ועל כך אתייסר לעד. מה שכן, סיימתי 5 יחידות שלמות וזה מגניב!

- התבטלתי בבית וסיימתי את עונה 14 של הטופ מודל.

- הלכתי היום לבית הספר עם קוקו ואני ממש אוהבת את איך שזה נראה. תמיד שנאתי שיער אסוף (בילדות לא הייתי מוכנה לאסוף אותו אפילו בשיעורי ספורט), ובזמן האחרון מפני שאני רצה הרבה אז אני אוספת את השיער הרבה והתחלתי לחבב את המראה. בקיצור היום הרגשתי יפה.

- אמא באה מוקדם מהעבודה על מנת להכין את ארוחת הערב של מחר כי אנחנו מארחים הרבה אנשים, ותוך כדי שהיא בישלה ישבתי וחפרתי לה על החיים. היא הייתה ממש חמודה ושיקרה שזה מעניין אותה ושכיף לה איתי.

- עוד מעט, כשהשמש תשקע, אצא לריצה ויהיה לי דבר חמישי טוב שקרה לי היום.

 


"גם כשאת יוצאת עם בחורים אל תספרי להם על הציונים שלך כי הם יכולים לקנא או להרגיש לא נוח."

Too little to late, אמא...

 

תזכורת לעצמי כי אני חורשת על ישרא אז אני בטוח אראה את זה 19:51 

לארגן את כל החומר להיסטוריה למחר


קול

נכתב על ידי , 28/5/2013 19:00  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/5/2013 19:05
 



8 דברים טובים שקרו לי היום ואתמול 26-27.5.13. + ניצוצות של אתמול ושל המחר.


- אתמול ב-11 הגחתי למשימה הסודית שלי דרך שער בית הספר. סתם, פשוט לא רציתי שאף אחד ישים לב אליי ויזכר שיש לי יום חופש ואני לא אמורה להיות פה, ולא רציתי להסביר שבאתי לקחת את הציוד של מדעי המחשב ששכחתי בלוקר (שבכלל לא מועיל לי עכשיו, יופידידו). אבל אף אחד באמת לא שם לב אליי וזה טוב.

- הלכתי לדואר בשביל אבא.

- הגיעו הכיסאות החדשים שאבאמא הזמינו (יש להם טעם... אקזוטי, בניסוח עדין. שני כיסאות שחורים ושניים לבנים, כאילו WTF)?

- הורדתי שיערות ברגליים וסוף כל סוף אני יכולה להסתובב בשורטס ככל (בנות) האדם.

- המנקה סדרה לי את כל הבגדים שהיו מפוזרים על המיטה וישנתי איתם במשך שבוע (באמת שתכננתי לסדר לבד אחרי הבגרות והיא הקדימה אותי)!

- הגיתי רעיון למעשה נחמד ואפילו לא הייתי פזיזה ונועצתי באבא כדי לצאת פוליטקלי קורקט.

- אני בבית רוב הזמן ומתבטלת ופה ושם עושה כמה תרגילים כדי להרגיש טוב עם עצמי. כיף כיף.

- היום אני ואחותי הכנו ארוחת צהריים ביחד ויצא לנו להיט!

 

ובראיה ליום המחר.

מחר תתקיים הבגרות שלי במדעי המחשב ב'. להגיד שאני סופר מוכנה? טוב, נגיד. יש לי מגן מאה ואני דיי בטוחה בעצמי מהבחינת השליטה שלי בחומר. הבעיה מתחילה בביטחון העצמי שאני ניגשת איתו. אהיה כנה, הבגרות במתמטיקה היוותה סוג של ריסוק לביטחון העצמי. נכון, לא מחברים את הבגרות במתמטיקה במקביל לחיבור הבגרות במדעי המחשב והם לא משווים רמות, אבל אם מהמתמטיקה שאני כל כך אוהבת הצליחו ליצור מבחן מפלצתי, מתיש ומכיל סעיפים סבוכים, במדעי המחשב זה אפשרי ואפילו קל יותר. אני מקווה שתהיה בגרות הוגנת אבל האם אוכל לבטוח במשרד החינוך שיחבר אחת כזאת? אני בספק.

 

ובאופן כללי.

יוצא לי מלא להתקל בפוסטים שמוקדשים ל-"5 דברים טובים שקרו לי היום". חלק מהם מקשרים לכאן, חלק מהם סתם מציינים את השם שלי וחלק מהם כותבים שזה נהיה טרנד לרשום בבלוגים "5 דברים טובים שקרו לי היום".

וכאילו, אני חושבת בלב "אומייגאד איזה כבוד, יצרתי טרנד"! קול

זאת אומרת, אני הכי לא מסוג הבנות האלה שבאות לבית הספר עם בגד ומחר לכולם יש אותו. ולא טיפוס שסוחף אחריו באופן כללי.

ואני גם סתם בטח מתלהבת מעצמי, כי זה לא שהמצאתי את הגלגל בפרוייקט הזה שלי.

אבל עדיין. קול

 

ובחזרה ליום האתמול.

אתמול שוב יצאתי לריצה. הארכתי את המסלול שלי עוד קצת ואני עושה שישה קילומטרים. את מאתיים המטרים האחרונים עשיתי כספרינט והרגשתי כל כך טוב! קלילה כמו הרוח ומרחפת כמו ציפור ולא יודעת, היה בזה קסם. כאילו שכל התחושות מתנדפות ביחד עם הזיעה ואני נותרת רק אני בסוף המסלול.

בדרך חשבתי כמה שזה מדהים וחסר הגיון לגלות שהספורט הזה היה למעשה כל מה שהייתי צריכה כדי (להתחיל לנסות) להפחית בשנאה העצמית.

זה לא שצרות נעשות קטנות יותר, זה רק שהכול פתאום מקבל פחות משמעות. וזאת המטרה של כל העניין, נדמה לי, לפתע רק אני בעלת משמעות.

וסוף כל סוף אני עושה משהו שהוא אך ורק ונטו בשביל עצמי. לא בשביל אבא ובשביל אמא, לא בשביל סבתא ולא בשביל אחותי. לא למען התלמידים בכיתה או המורות ולא עבור החברות הכי טובות. לא בשביל להרשים בחורים ולא בשביל להרשים סתם אחרים. לא למען העתיד האקדמאי של עוד חמש שנים ואפילו, אפילו לא למען מור של עוד חצי שעה. הריצה הזאת היא אך ורק שלי. שמור של עכשיו תהנה מכל דקת דופק מואץ ושרירים תפוסים.

וזה למה הכול נראה יפה יותר.

 

(כאילו תכלס היינו מצפים לראות קודם את ה"ובחזרה ליום האתמול" ואז את ה"באופן כללי" ואז את "הראיה ליום המחר" אבל החלטתי לסיים עם הקטע על האתמול מפני שהוא נותן מעין גראנד פינאלה מגניב כזה, שעכשיו עם התוספת שלי חיברתי לגמרי).

 

נשבעת שהיה אמור להיות כאן פוסט קצר.

מודה שחפרתי מפני שלא בא לי לחזור לכתוב תוכניות ואני מעמידה פנים שזאת ההפסקה שלי ואני מאריכה אותה.

נכתב על ידי , 27/5/2013 18:06  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5 דברים טובים שקרו לי היום. ב-31/5/2013 13:54
 



לדף הבא
דפים:  

187,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל5 דברים טובים שקרו לי היום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 5 דברים טובים שקרו לי היום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)