לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של דניאל ;]


כאן אני כותבת כל מה שקורה בחיים שלי!! 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2011

סילסבטררררר =]


בס"ד

 

היום בערב אני הולכת למסיבת סילבסטר אצל רוניייי D:

הולך להיות מעולההה =]

ניר מהכיתה אמר שבגלל ששנינו רווקים ברגע זה שנתנשק בחצות ^^

רוני סיפרה לי שהיא גנבה בקבוק וודקה מההורים שלה אז אנחנו נשתה (:בכל הסרטים הילדים המקובלים שותים אז זה מגניב :)

הוא די חתיך אז זה בסדר.. XD

וכל החנונים שאומרים שאסור לשתות בגיל 13 שילכו להזדייןןןן!@#$%^&*

בכל מקרה אם כבר מדברים על להזדיין (חחחח) אז כווווווווווולם חוזרים לתחרות הבויפרנד של דניאל חוץ מתומר 3//>

אני מזכירה את החוקים:

מי שבא לו שיענה על האתגר השבועי והזכוה הגדול יהיה חבר שלי P=

וכדאי ממש כי אני מזה מקובלת וש=ה להיות חבר שלי ;]

אז יאללה הנה האתגר :}

לענות על החידה - מי חמודה, נפלאה, מקסימה, מקובלת, ושרה מדהיים!? (יש תשובה אחת נכונה :X)

יאללה מי אמור נדבר צ'או ^^

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 31/12/2011 20:23  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מאמינהה!@#$%^&*


בס"ד

 

יואב נפרד ממני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

והיינו ביחד רק איזה יומיים!! >:O

הוא עוד יצטער!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1~

הוא נפרד ממני בגלל שאיזו מישהי משועממת אמרה לו שהוא יגרום לאגם הפיכסית להתאבד...!!!

מצידי שתתאבד מה היא משחקת לי אם חיי האהבה 3///>

בטח זאתי שאמרה לו הייתה איזו פריקית מזוינת >:(

בכל מקרה בגלל שעכשיו אני צריכה חבר חדש אז כל מי שהיה בתחרות הבויפרנד של דניאל חוזר לתחרות!!! ;]

אתם מוזמנים להצטרף גם!!!!!!!!!

אם אתם בנים חתיכים שהם לא ערבים או משהו מגעיל ומומלץ שאתם מאמינים באלוקים (333>) וגרים באזור אשקלון אז תצטרפו :)

תכתבו למה כדאי שתהיו חברים שלי ואני יחליט אם אתם נכנסים לתחרות :*

כל מי שהיה קודם בתחרות נכנס אוטומטית D:

האתגר הבא יגיעה בקרוב =]

יאללה ביי מקסימים!! צ'או! :}

קיס קיס XOXO

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 23/12/2011 13:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחרות נגמרה :))


בס"ד

 

תקשיבו חמודים אתם נשמעים ממש מדהימים אבל...

מצאתי חבר חדש בלי התחרות!! D:

קוראים לו יואב והכרתי אותו בפסטיגל =]

הוא בן 18 והוא ואני ניהיה חברים לנצח נצחים 33333333>

והוא גם שומר כשרות אז אני והוא נהיה דתיים ואלוהים יאהב אותנו ^^

טוב יאללה חמודים ביוש :*

נכתב על ידי דניאלוש ;) , 18/12/2011 19:48  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  דניאלוש ;)

בת: 25




7,033
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלוש ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלוש ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)