לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bar's Blog :D


Same shit , just different day.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

ושיאאאאאאאאאאאו ... בהבהם." אמא, תראי עשן"


היי , אני אשדודית. מה שאומר ................. טילים. 
מצד שני .. זה אומר אין לימודים , אני בבית (: 
אני די משועממת ובאלי לי לעשות מיליון דברים. לכתובספר-לצלם טילים מתפוצצים באשדוד-להסתפר-לשיר-לרקוד. 
אבל אני גם עצלנית .. אז אין לי כוח לקום מהכסא הזה.
אז החלטתי לעשות מדריך לבנים !!!!

איך להתנהג שיש לך חברה (:
 
אז .....  5 רעיונות איך להתנהג שיש לך חברה ( הגרסה החדשה והמודרנית.) 

1. חברה שלך שתתה במסיבה ? רוקדת עם בנים אחרים ? לך אליה אידיוט. אל תחכה לסוף הערב או מחר תצעק ותיפרד ממנה. תסביר לה שזה לא בסדר ותרקוד איתה. עדיין ממשיכה ? צא לבחוץ תנשום אוויר. ואל תתחיל לשבור כוסות ובקבוקים. איכות הסביבה יו סון אוף א ביטצ' !!!! ואז תחזור. 

2.לחברה שלך יש ידיד ממש טוב ? אתה חושב שהיא אוהבת אותו או שיש משו בינהם ? אתה אידיוט, בוא נתחיל מזה. אם זה היה נכון היא הייתה עוזבת אותך. ממש מפריע לך ? תדבר איתה. ואפילו היא תסביר לך שזה לא נכון ... ואם זה נכון , שבור לה איזה כסא על הראש , ולא תקלל. למה אם תקלל , אני למשל ועוד מלא בנות אחרות , נזיין לך את הצורה. בנות לומדות אירובי. חבל על הקטנצ'ק ....
 
3.חברה שלך בוכה ? תשאל למה. אם היא לא רוצה להגיד , תחבק אותה חזק חזק ואל תתעצבן מזה שהיא לא אומרת. כנרהא שיש סיבה וכשהיא תירגע היא תספר. היא חושבת להתאבד ? תן לה. יש אחרות ... סתםסתם , תגיד לה שזה לא פתרון. ואם היא כבר עומדת על החלון , תגיד לה שגם אתה מתאבד אם היא מתאבדת. נו אל תכנסו ללחץ. היא לא תתן לכם להתאבד.עכשיו תוריד אותה בכוח אם צריך ותחבק אותה.יופי אידיוט.

4.חברה שלך לא עונה ב23 שיחות אחרונות שעשית לה?יש לכך 5 סיבות בדרך כלל.
א.או שהיא לא שומעת כי הוא ברטט.
ב.הדבה ישנה ....
ג.היא מסננת.תתמודד.תפסיק לעצבן אותה והיא לא תסנן חתיכת יאאאאאאאאאאדייייייייוט בלאט.
ד.היא עושה ביד ולא נעים לה לענות ... יש כאלה תתפלאו. לא , לא אני , תרגעו. נשבעתתת ! (: לי אין בעיה לענות ..... סתם P:
ה.היא בעונש. 
 
הו הו את זה אני הכי אוהבת
 
5. חברה שלך מקנא ? תגיד לה שאין לה סיבה. אלא אם נישקת מישהיא או שכבת איתה או יצאת איתה לבד.
ואם עשית את זה , אתה אידיוט מוחלט.יש לך חברה לעזאזל !!!!
תנשק אותה , תחבק אותה , תגיד לה שאתה אוהב .... אותה.לא לא את השנייה , את חברה שלך. נוווווווו.

 

טוב ביי יש לי טוסט שמחכה לי  



 

נכתב על ידי , 15/3/2012 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

גיל: 26

Skype:  bar_hen_1998 

תמונה




451
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarHen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BarHen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)