לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  זהירות.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קצה חוט


דיברתי עם Rotten, דבר הוביל לדבר, והגעתי למסקנה שאחד הדברים שנראים לי כרגע הכי מרגיעים, בטוחים ומוצלחים- הם מעבר לדירה משלי, לגמרי לבד.
שאלתי את עצמי מה קורץ לי כל כך במעמד הזה, והגעתי במהירות למסקנה הברורה מאליה:
היכולת לעשות מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה וכמה שאני רוצה- בלי אף אחד שידאג, יתערב או יעיר.

זו התחלה מצויינת, זה צעד ראשון שמקרב אותי יותר להבנה הסופית של התחושות שאני מתמודדת איתן בזמן האחרון.
אם כך אני מרגישה, מה זה אומר עליי?
האם אני נתונה יותר מדי תחת ביקורת קפדנית או מעקב?
האם אני משועבדת להרגלים הסודיים שלי, עד כדי כך שקשה לי בלי היכולת לממש אותם 24/7?
האם אינני מצליחה להתנהג כפי שהייתי רוצה באמת, כאשר אני בקירבת אנשים אחרים? 

אני רחוקה מאוד מהגעה לתשובה הסופית, אבל כבר הוקל לי.
אני מגיעה למקומות גם בלי נעם, אני לא תלוייה בה יותר. אני אדם עצמאי בתחילת דרכו. 

נכתב על ידי זהירות. , 20/10/2013 23:14   בקטגוריות תובנות חשובות, אובססיות, אוכל, הרס עצמי, התמודדות, התמכרויות, נעם, נזקקות, שאיפות, תהיות קיומיות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאיפות


ישנם לילות טרופים של אחיזה רועדת בקופסת כדורים מבריקה ושיער סתור מזיעה,
וישנם ימים מאושרים בעבודה, עם שתי רגליים יציבות על הקרקע ולב מפעם בגאווה. 

הם שואלים מה אעשה בצבא, ואני שואלת- במה אבחר, בחיים או במוות? 
האם אבחר לברוח או להתמודד, לבלוע או להקיא?

מימי לא נתקלתי במחווה מקסימה כמו זו שנעם עשתה לי שלשום.
חוויתי תערובת של תדהמה, התרגשות, אושר עילאי, פחד, מבוכה, אורגזמה עילאית, ספק וגאווה.

אני ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד של הטירוף,
ההוויה שלי נחצית לשניים בלי שתינתן לי זכות הבחירה. 

אין בריאה ממני באור, ואין חולה ממני בלילה. 



 

נכתב על ידי זהירות. , 15/10/2013 00:56   בקטגוריות צבא, אובססיות, ברומו של עולם, הרס עצמי, התמודדות, מוות, נעם, עבודה, שאיפות, תהיות קיומיות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אימפולסים


התחושה הייתה שאני מטר מלרוץ אל האוסף ולבלוע הכל.

כעסתי על עצמי שלא גמרתי עם זה אתמול.

אני בוכה וצורחת את נשמתי בסלון, חשופה לעיני כל, אסור לנעול את עצמי בחדר כי הם יברחו בדמיון אל מחוזות אפלים.

היה לי רצון אחד ויחיד, הרגשתי שאני בוערת מבפנים בדחף בלתי נשלט להשיג אותו.

דווקא טוב רוב הזמן, בעבודה אני פורחת, יש לי מעט חברים אבל הם קרובים מתמיד, ורק בבית...

בבית אני מפלצת, אני יצור אלים כלפי עצמי וכלפי כולם.

למה לא מילאתי את מבוקשי אתמול?
נכתב על ידי זהירות. , 10/10/2013 21:48   בקטגוריות הרס עצמי, התמכרויות, מוות, עבודה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהירות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהירות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)