לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"גם האגרוף היה פעם כף יד פתוחה ואצבעות."



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2013

It's when


-זה כשמתקשרים להעיר אותי בשביל לברר משהו ושואלים: "מה, הערתי אותך?" -"לא מה פתאום" אני עונה בקול צרוד מת שלא משכנע איש

-זה כששואלים איך עבר היום ובראש אני מנסחת ארבע תשובות שונות ובמטרה לקצר את הכל אני אומרת "סבבה"

-זה כשסבתא מבקשת עזרה בלהתאים כל שיר לאיש קשר אחר במיני גלקסי 3 שלה ואז עושה פרצופים כשהיא לא מצליחה להבין

-זה כשאני מנסה לשכנע את עצמי שכל הסיפור של הטחינת האוכל האינסופית נגוזה ברגע שמתגלה הסיבה האמיתית: המחזור
-זה כשאני מנסה להעביר קבצים למחשב מהמצלמת וידיאו החדשה ומתקינה שלושה דיסקים שונים, מאיישת את כל הכניסות והיציאות של המחשב בכבלים וחיבורים וכשאני על סף להצליח הסוללה של המצלמה נגמרת

-זה כשמנסים לברר עם החברים מה התאריך הכי מתאים לעלות צפונה לשלשוה ימים בחום יולי-אוגוסט ולהבין שבסוף זה לא יקרה

-זה הניסיון להבין מה התועלת שלי בעולם הזה ולשם מה כל זה, ועזבו שטויות ומה אני צריכה את כל זה בכלל, מי צריך ירושלים ובשביל מה

-זה לשבת במרפסת ולהיות חשופה ליתושים בידיעה שיש לי "דם מתוק"

-זה להשתבז ולשרוף שעות מול הסך בלי לשים לב בכלל ואחר-כך להתלונן על איך בזבזתי את היום שלי

-זה לפרק את המדיח, ולמלא את המדיח, לפרק אותו שוב ולהגיד "אבל יש לי זמן מחר" ולהשאיר אותו חצי פתוח וחצי בחוץ

-זה להבין שעוד חודשיים אני כבר לא כאן וששישי הקרוב הוא השישי הפנוי שנותר לי לחודש וחצי הקרובים ולנסות לנצל אותו

-זה החתולים מתחת לבניין שהשכנה ביקשה להאכיל בזמן שהיא בקפריסין, כל יום באותה שעה קבועה הם מחכים לאמא ברווזה

-זה להכניס מלא כסף לבנק ותוך שלושה ימים לבזבז 400 ש"ח (רק על דברים טובים!)

-זה כשמישהו ממש רוצה לראות אותך אחרי שלא ראה אותך נצח ובסוף חוזר הביתה ולא מרים אפילו צלצול

-זה כשאני לומדת כבר לא להיעלב על אנשים כאלה כי זה עניין של סדר עדיפויות ואני מנמיכה ציפיות. מכולם

-זה כשעוברים יותר מדי מטוסים מעל הבית בכל שעות היממה וכבר נמאס וכבר רגיל לשמוע אותם

-זה כשכמות שטח הדיסק שלי נמוכה. כבר שלוש שנים

-זה לראות מהיר ועצבני 6 ורגע אחרי זה לצאת לרחוב ולראות שלוש מכונוית צוברות מהירות (באיזה קטע בדיוק?) ועל סף דריסת אנשים

-זה לראות את השכן ממול מגהץ בעירום

-זה לנסוע מחזרה לחזרה, מעיר לעיר ולנקר באוטובוס ולמצוא את הראש שלי נופל כמה פעמים קדימה

-זה לתפוס את 835 לגן שמואל, להתעורר באמצע הנסיעה ולמצוא את הבחור שמחכה לרדת בתחנה הקרובה מסתכל עלי ישנה

-זה לאבד את האמפי באוטובוס, להרגיש שאיבדתי אותו, לרדת ממנו ולהתבאס שהוא לא כאן איתי

-זה הקומונרים המעצבנים שהפכו ליחסי שנאה-שנאה ולא אהבה-פשרה

-זה החניכים שאני רוצה אבל כבר אין לי כח אליהם

-זה הכח להמשיך הלאה

-זו המרפסת האדומה שאני עומדת לעזוב

-זה הקקטוס שגדל במרפסת ועוד רגע פולש אלי לחדר

-זה החדר שאני עומדת לצבוע כי כמה עוד אפשר להיות טינייג'רית

-זה הבטחות ובלאגן

-זה להיפרד כבר שנה מהכל וכולם

-זה לקבל הודעה בווטסאפ ולהיזכר

-זה להתעלק על המצלמה כי היא התקווה היחידה שלי לתעד הכל ולא לברוח

 

 

-זה לדרוש. מעצמי בעיקר


 

שעונו של גליליאו גליליי שרכשתי


עריכה: אני מאבדת את זה מרגע לרגע, קורסת לתהומות, בוכה במרפסת, אני יודעת שהזמן טס כי הירח הספיק להחליף את מיקום שלו לפחות חמש פעמים בכמה שעות האחרונות. פאק איט.

נכתב על ידי , 19/6/2013 22:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,096
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)