לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  TRUST NO BITCH

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

S U M M E R - T I M E


וואאאאאאאאאאייי טוב זה מה שנקרא לפתוח תחופש כמו שצריך !!!!!!! D:
אז לפני יומיים מורן מגי ואני יצאנו למועדון לחגוג תחופש כאילו (:
יצאנו לתחנה באיזה 9:45 וחיכינו לאוטובוס שייקח אותנו לתל אביב, בינתיים המשכנו את ההתארגנויות שלנו שלא הספקנו כי ככ מיהרנו לצאת מהבית שההורים שלנו לא יחשדו שיצאנו מאוחר מדי ...
הצטלמנו קצת שמנו מוסיקה ורקדנו כמו פאדחניות, ומגי בכלל הייתה בראש טוב כי היא שתתה איזה 4 בירות אזזזזז היא זרמה איתי, הם ביקשו סיגרייה ועישנו ובינתיים חיכיתי בתחנה לאוטובוס,
קיצר לא מעניין הקטע הזה

-

אז הגענו לת"א , היינו באזור מחוץ למועדון איפה שכולם חיכו ישבו שתו ושמו מוסיקה על פול ווליום מהמכוניות שלהם. זה היה באיזה 10 ומשו ופתיחת שערים הייתה בכלל ב11 וחצי .. אז שרפנו זמן בלהכיר אנשים ולבקש סיגריות, מגי ומורן הלכו לדבר עם אנשים שהם כבר הכירו והלכו להגיד שלום אז במקום לחכות בצד שהם יסיימו לדבר איתם נדחפתי והכרתי בעצמי D;
 אז המועדון נפתח והסלקטור התחיל להכניס אנשים וכולם דחפו אחד תשני וניסו להיכנס והכול,
ואני וחברות שלי עמדנו בצד ספרנו תכסף שצריך לשלם, מגי לא עזבה לי תיד וממש נלחצה כי זאת הייתה יציאה ראשונה שלה ניסיתי להרגיע אותה ואמרתי לה שזה ממש לא מפחיד, ואז הסלקטור צעק לנו 'בנות רוצות להיכנס ?' תוך כדי שהוא מפנה לנו תדרך מגוש ענק של אנשים דוחפים ונדחפים ונתן לנו לעבור וצעקות מהאנשים בקהל הזה; 'למה רק בנותתתת'
 נכנסנו וזה ממש לא היה כמו בפעם הראשונה שהיינו בצד והתביישנו לרקוד, ישר עלינו במדרגות הלכנו לרחבה והתחלנו לרקוד ולזרוםםםםםם והיה כיףףף ((: רק נכנסנו וכבר חטפו את מורן כרגיל.. ומגי ואני רקדנו ביחד והסתכלנו על מורן והילד הזה שהיא דיברה איתו איזה חודשיים בפייס מתקרבים לאט לאט ,
טוווווב אז בואו נגיד שרוב הערב אני רקדתי עם בנים שאינלי מושג מיהם וידידות שלי שנמצאות שם קבוע כל יציאה, למה ?
רק כי החברות החמודות שהגעתי איתן היו עסוקות בסטוציםםםםם .
בקיצור אני רוקדת והכול , השעה כבר בין 1-2 בלילה, ואני קולטת איזה אחד רוקד עם חבריםשלו שממשממשממש נראה טווווב בניגוד לפצועים האלה שמילאו תמועדון !
אז הסתכלתי עליו לא בכוונה של לעשות עיניים פשווט .. לא יודעת הסתכלתי עליו כזה והוא קלט אותי וחייך אליי וחייכתי חזרה D:
התקרבנו אחד אל השני בצעדים לא בטוחים כאלה והתחלנו לרקוד והראתי לו שאני יודעת לזוז יפה יאאאפ :P
צעקתי לו לאוזן (לא שומעים כלום במוזיקה החזקה הזאת) 'איך קוראים לך?' והוא ענה לי 'דניאל ולך?'
בקיצור המשכנו בצעקות ואז הוא קטע אותי ואמר 'בואי בואי נצא החוצה לא שומעים פה כלום !'
אמרתי סבבה והלכנו לשומר הזה , אמרתי לו שאנחנו רוצים לצאת והוא אמר שעד 3 אי אפשר ודניאל הלך ואמר לשומר משו השומר בחן אותו ואז אותי ונתן לנו לצאת,
בקיצור יצאנו ולקח לי כמה שניות להבין שהוא רוצה בעצם סטוץ ולא סתם יצאנו לדבר . טיפשה אני -.-
הוא הלך מהר לכמה מדרגות כאלה שהיו ליד המועדון ואמר לי בואי שבי ישבתי לידו והתחלנו לדבר .......

'אז עוד פעם - איך קוראים לך ?'
הוא: 'דניאל ___ (ושם משפחה) ולך ?'
ואמרתי לו .. הוא שאל בת כמה אני ועניתי לו '15 -עאלק D:- אתה ? 'עוד מעט 17'
ובקיצור סתם שיחה לא מעניינת כזאת ואז היה מין שקט ,
פתאום הוא התקרב אליי ואמר לי 'אז אנחנו הולכים להמשיך לשתוק עוד הרבה או שנתנשק כבר ?' O__o
ואז אמרתי לו בטון מעצבן 'למה נראלך שנתנשק ?'
והוא הסתכל עליי כולו מוופתע 'מה ? לא ?!'
אז עשיתי לו 'תגיד מאיפה הביטחון הזה שנתנשק .. ?'
והוא היה עדיין בשוווק כאילו פעם ראשונה שדוחים אותו מוחעחעח - והוא אומר לי 'למה לא ?!'
אז עניתי לו 'למה כן ??!'
וואח איזה מעצבנת אני ... חחח אז הייתה לו הבעה מוזרה כזאת , והוא הסיט את המבט שלו ממני והסתכל ישר איזה שתי שניות ואז שוב סובב את הראש אליי
תפס אותי ואמר לי 'בקיצוווור לא אכפת לי מה את חושבת תביאי נשיקה '

והתנשקנוווווווווו חחחח איזה מוווווווזזזזזזזר ! כאילו לא הנשיקה, הנשיקה ? הייתה מעולה מה שמוזר היה הדיבור הזה עלמה שמובן מאליו שאנחנו הולכים לעשות ,
ותאמת סתם שיחקתי אותה קשה להשגה בדכ אני לא כזאת מעצבנת D:
בקיצור נחזור לשם - המשכנו להתנשק והיה טובבבב אוהו היה טוווווואוובבבב :P 
ואז עצרתי אותו כזה והוא אמר 'בואי בואי נלך למקום אחר יש פה יותר מדי אנשים' והסכמתי , הלכנו לכיוון מועדון אחר ברחוב הזה וליד המועדון יש מין חנייה כזאת עם ירידה וירדנו שמה והיה שם חשוך ביותר ,
אז הוא לקח אותי ונשען על מכונית והמשכנו להתנשק שם , ואז במקום אחר , ואז במין בניין , ועל מדרגות וואיי ובכל מיני תנוחות שבחיימשלי לא ניסיתי !
היינו איזה שעה רק אנחנו בחוץ ואז אמרתי לו שכבר נהיה ממש מאוחר ובטח חברות שלי מחפשות אותי ואני חייבת ללכת למצוא אותן והוא רצה להמשיך ולא נתן לי ללכת -

'לאלאלא הם בתוך המועדון הם לא יילכו עכשיו הבייתה!'
ואני כולי בלחץ 'לא תקשיב אנחנו גם ככה צריכות לחזור הביתהה, יאווו רק שלא יחזרו בלעדיי'
ואז הוא אמר 'תגידי מה את בלחץ פעם ראשונה שלך פה?'
אני כזה 'מה ? לא מפתאום'
והוא 'טוב תקשיבי אני מבטיח לך את לא תהיי לבד אני יעזור לך למצוא אותם, אני עכשיו אומר לך הם בפנים בתוך המועדון הם לא בחוץ!'
התייאשתי .. 'מבטיח לעזור לי למצוא אותן ?'
'מבטיח שנמצא אותן' (: יאללה בואי נלך להמשיך ;* '


אני הייתי כולי בלחץ ובאמת שהדבר האחרון שחשבתי עליו זה להמשיך להתנשק, אמרתי לו בוא נשב מול המועדון שאני יראה אם הם ייצאו, הלכנו ישבנו והוא ישב על משו כזה ואמר לי בואי תשבי עליי וישבתי על מין קרש, בלטה כזאת שהייתה לידו ואמרתי לו 'לא באלי' בכוונה בשביל לבאס אותו, והוא כמובן התעצבן ווואח' איך רואים עליו שהוא לא רגיל שמבאסים אותו ככה,
עמדתי והסתכלתי על הכניסה למועדון וחיפשתי אותן,

ואז הוא צעק כזה 'תרגעייייייייייי הם לא ייצאו עכשיו' הייתי ככ מיואשת ובלחץ ואז הוא אמר ' בואי תשבי עליי ' ישבתי עליו לצד כזה בשביל שהפנים שלי יהיו מול הפנים שלו והוא סובב אותי ושם תיד שלי על הכתף שלו והרגשתי שעומד לו , בקיצור ישבנו איזה חמש דקות ככה ודיברנו ואמרתי לו בוא נתקרב קצת לשם ,

הלכנו ואז ראיתי את מגי יוצאת מסמטה מאחורי איזה בניין
אלוהים יודע מה היא עשתה שםםםםםם ! 
צעקתי לה 'מגיייייייייי מגגגגגגגגי' והיא כולה 'איפפפה היית ?! כמה חיפשתי אותך !' אני כזה מצביעה עליו - 'איתו' [ הוא דיבר עם חברים שלו באותו הרגע ]
היא כזה 'וואי חתיךךך!' חח אני יודעת מותק .

אז הוא בא וניסינו להיכנס שוב למועדון אפילו שלא שמו לנו חותמת על היד, עשו לדניאל בדיקה ביטחונית והכניסו אותו
ואני ישר נכנסתי אחריו וגם מגי , בקיצור כבר היינו צריכות לפרוש השעה הייתה 3 ורבע וההורים שלנו חשבו שאנחנו עאלק בעל האש עם הכיתה .. 
הלכנו וראיתי רק את מורן וכולנו נאספנו אמרנו יאללה עוד רבע שעה ואז פורשים סופית !

סבבה הלכנו רקדנו נהנינו
רקדתי עם דניאל הזה רק שהפעם זה היה שונה , היינו יותר משוחררים וזרמנו והיינו יותר צמודים אחד לשני ...
ילדים הסתכלו עלינו וממש לא היה לי אכפת חה D: 

אז השעה הייתה כבר 3:40 ואנחנו עוד לא בבית !!!!!!
הלכנו ולא מצאנו את מגי שוב פעם הלכה נעלמה עם איזה ילד אחר ..
אחכ שמצאתי אותה גררתי אותה ליד השומר ומורן התחילה לצעוק ולהתעצבן עלינו שהתעקבנו, היינו חייבות לעוף כבר והשומר הזייייייין הזה עיקב אותנו
אחרי כמה וויכוחים עם השומר כבר יצאנו, ומהר תפסנו מונית הביתה, מורן ואני תוך כדי נסיעה מתאמות תחרטות שאנחנו הולכות לספר להורים שלנו כדי שלא ישחטו אותנו ומגי? מגייייייייייי בכלל מחוקה מהתחת .
אז הגענו לעיר שלנו וירדנו מהמונית, אני ומורן התחלנו לדפוק ספרינט לכיוון הבית כאילו מה כבר 2 הדקות
האלה יעזרו כי כבר היה 4 לפנות בוקר , עלינו במדרגות בשיא המהירות מורן פתחה תדלת ולא היה אפחד בבית !
זה היה פשוווווטט נס !!! אני מבטיחה לכם ,
ישר ישר ישר שמנו פיג'מה ונכנסנו למיטה , התחלנו לספר ולרכל מה היה ומה עברנו והיא אמרה לי שהיא ומגי התנשקו עם 4 בנים ועם אחד מהם שתיהן התנשקו אחת אחרי השנייה ,
חחחח איייכס ! ירדתי עליה איזה מגעילות הן וזה . 

סיפרתי לה אחכ שהייתי רק עם אחד המון זמן וזה הספיק לי ,
אז לסיכוווםםםםם היינו ככ עייפות ומורן נרדמה תוך כדי שאני מדברת איתה ..
לקחתי תפלא' התחברתי לפייסבוק חיפשתי תשם שלו ומצאתי ,
לא הוספתי בשביל לא לצאת מתלהבת ..
חוצמזה שהוא חוזר באיזה 7 בבוקר אזזזז כיביתי תפלאפון
והלכתי לישון ♥
נכתב על ידי TRUST NO BITCH , 22/6/2012 15:43   בקטגוריות בית ספר, אופטימי, אהבה ויחסים, החופש הגדול הגיע  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,932
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTRUST NO BITCH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TRUST NO BITCH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)