לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

החופש הגדול האחרון שלי


זהו זה החופש הגדול האחרון שלי!

חופש גדול עלק!

מי המפגר שהציע לחזור באוגוסט?!?!

טוב לא נורא נקבל את הימי חופש האלו בחזרה

כשכולם יהיו בפולין ואני יעשה בטן-גב-נימנום איפשהו בארצנו החמה

אז כן חופש גדול אחרון

באמת שזה לא נקלט לי עד שראיתי את הרשימת ספרים לשנה הבאה

לא שיש בה משהו מיוחד, ההפך השנה יצאתי בזול עם הרשימה הזאת !

פשוט הכותרת שלה עם האותיות העבות פשוט הפתיעו אותי

"רשימת הספרים לשכבת י"ב תשעג "

שכבת י"ב?!

מתי הספקתי להגיע לכיתה י"ב?!?!

לפני שניה הייתי בכיתה י'

ולפני שתי שניות רק עליתי לכיתה ז'!!

באמת שהזמן טס לי מול העיניים

עם תעודה ממצועת +

ועם עוד שתי בגרויות אחרונות בשבוע הקרוב

אני יכולה להגיד שצלחתי את כיתה י"א המתישה!!

כרגיל כולם הלחיצו מה שלא עזר להתקפי החרדה שלי

וחוץ מבגרות אחת גרועה הכל הלך סבבה

כחלק מהלימודים שהיו השנה לבגרות בספרות 

היה שיר שנקרא "שיר 10"/יהודה עמיחי

בשיר הזה הוא מסכם את חייו\השנה שעברה עליו 

{הוא עושה שם איזה מטאפורה לשנה אחת אבל בתכלס זה על כל החיים}

אז החלטתי גם לעשות סיכומון שכזה:

אני חייבת להגיד שבשנה הזאת השתנתי מאוד!

נפתחתי יותר להכיר אנשים חדשים

התאהבתי וכאבתי 3 פעמים

(אולי אפילו מתחרטת על זה..)

ירדתי{נכון לעכשיו}11 קילו

עשיתי שני קעקועים שאני פשוט מאוהבת בהם!

צעקתי,צרחתי וצחקתי כמו שרק אני יודעת

היו לי בעיות עם ההורים , ובבית כמו לכל נערה נורמלית

המשכתי בחברויות שהיו לי

למדתי אפילו לחשוב בצורה אופטימית 

אפילו שכל פוסט שני פה הוא פסימי XDD

ואפילו הייתה בעיה קטנה עם אלכוהול

אבל הכל בשליטה D:

לאחרונה ,

התחלתי גם לעבוד 

אז כן , אין ספק שכשאני קוראת את הרשימה

אני רואה כמה התבגרתי השנה

כמה דניאלי של השנה שונה מזאת של שנה שעברה

וכמה עוד צפוי לי בעתיד

 


LOVE

DANIELLE♥

נכתב על ידי Purple Heart , 22/6/2012 20:36  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)