לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

party gone bad


יום שבת האחרון היה אמור להיות הפורקן שלי

אחרי כל השבוע הזה שקרעתי את התחת בעבודה 

אז הלכתי למסיבה עם חברים

וכמובן שלפני כל מסיבה שותים "בכוך הקסום"

שזה בתכלס איזשהו חור נטוש שלפני כל מסיבה

מתמלא באנשים ובחברים ואז מכירים ,שותים,שומעים מוזיקה

אז בגלל שהיינו 3 חברים על בקבוק וודקה אחד אז חשבנו שנסתדר

טוב אז מסתבר שטעינו

אחד החברים פשוט הגזים ולקח בכוס אחת חצי בקבוק

ואז נישאר לי ולחבר השני רק חצי בקבוק

וכמובן שסיימנו אותו 

אבל עדיין לא ממש תפסנו ראש

אז שתינו עוד קצת מחברים 

ואחר כך עוד בירה 

וככה נכנסנו למסיבה - למרבה הפלא סידרו לי להיכנס בלי שום בדיקות 

חחח ככה זה שמכירים את האנשים הנכונים

אז עם ראש טוב נכנסנו למסיבה ,

אחרי כמה שעות של ריקודים ותמונות 

הרגשתי ממש צמאה

ולא היה בא לי להוציא 15 שקל על בקבוק מים קטן ומסכן

אז שפזלתי לשניה לבר ראיתי בקבוק מים כמעט מלא נטוש בפינה שלו 

אז הלכתי לשם ושתיתי ממנו כי בראש חשבתי שמה הסיכוי שזה לא מים ?!

******טעות!!!!!!!!!!!!******

כמה דקות אחרי ששתיתי את הכיביכול מים האלו התחלתי להרגיש לא טוב

יצאתי החוצה לנשום וגם זה לא עזר 

אז נכנסתי שוב לבפנים , והלכתי לשירותים ,

וכמובן שבשירותי נשים תמיד יש תור!

אז אחרי שחיכיתי את כל התור סף סוף נכנסתי 

ובוא נגיד שלא היה מראה יפה

אבל פגשתי את המים האלו שוב כמה פעמים במהלך המסיבה

אז אחרי שאני מרגישה כמו תחת ואין לי כוח לזוז

החלטתי פשוט לשבת על הספות ולהסתכל על כולם

איזה כיף להם , הם רוקדים מזיעים , ונהנים,

כאילו מה עשיתי שנדפקתי ככה?!

אז אחרי כמה לסביות שבאו להתחיל איתי

{חחח לא אשמתי אני פשוט מושכת אותם}

הצלחתי לשכנע את חברים שנתחיל לחשוב איך מגיעים הבייתה

איזשהו ידיד של חברים הסיע אותנו לתחנה מרכזית בראשון ,

שכמובן גם שם המשכתי להקיא ולא להרגיש טוב

ואחרי שמתוך שני החברים שיצאתי איתם נישאר איתי רק אחד 

הוא טיפל בי ועזר לי ובסוף גם דאג שאני יעלה על מונית ספיישל הבייתה

{שלא נתחיל לדבר על זה הנהג הזבל הזה

שניצל את זה שאני שיכורה ולקח ממני 30 שקל יותר!!}

בקיצור הלקח שלי :

1.אף פעם לא לשתות משהו שנמצא פתוח בבר

2.לרקוד,לשתות ולשמוח אבל הכל במידה -

לא כיף להיות במסיבה בזמן שכולם נהנים ואת מרגישה זוועה בצד 

נכתב על ידי Purple Heart , 2/7/2012 12:48  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם האלכוהול?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)