לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2012

Be careful what you wish for...







אם הייתם שואלים אותי עד לפני שבוע מה אני חושבת שיקרה איתי עוד שנה ,

הייתי אומרת לכם שמה שאני רוצה זה בגיל 18 לעזוב את הבית אם אני יכולה...

והיום?

טוב מסתבר שזה כנראה יקרה יותר מוקדם ממה שחשבתי...

מה לעשות ,כנראה באמת צריך להיזהר במה שמבקשים ..

אין לי בית לחזור אליו, 

אימא שלי אוהבת אותי אבל גם היא יודעת שזהו זה 

אני עוזבת עכשיו את הבית..

הפחד הכי גדול שלה התגשם ,

הבת שלה בת ה17 וקצת , הפך למבוגרת לפני שהיא בכלל סיימה תיכון

זה שיהיה לי קל לגור לבד זה נכון 

אבל זה לא הכל כיף ומשחקים!

זאת קפיצה ענקית לעולם קר בלי רחמים שהמטרה שלי היא פשוט לשרוד בו.

אני יצטרך להתקשר לסבא ולבקש ממנו כסף ושיחתום על חוזה שכירות בשבילי.

וכבר מצאתי שתי דירות סטודיו בעיר בטווח מחירים יחסית נורמאלי ..(כוסאימא של מי שהמציא את הארנונה !!!)

ושאני יסיים עם הבגרויות אני יתחיל לעבוד , נכון מוקדם מאוד ... עוד לא הספקתי לעכל את הכל 

אבל לפעמים החיים מובילים אותנו למקרים קשים מאוד רק כדי שנוכל להגיד שהינה ,גם על זה התגברנו.

אני אוהבת את אימא שלי ולא כועסת עליה ...

ההפך היא מצידה הייתה מעדיפה שאני ישאר בבית אבל זה פשוט כרגע לא אפשרי על גבול המסוכן

אז אני אורזת את החיים שהיו לי במלא מזוודות ושקיות ..ובורחת בתקווה אל בית חדש ואל חיים חדשים וטובים יותר.

מתישהו עוד יכתבו עלי ספר ....הילדה שהחיים שלה ניסו לגרום לה להתאבד אבל היא יצאה מהכל ועכשיו היא מיליונרית שמשתינה על כולם קריצה

חחחחח או משהו בסגנון מוציא לשון

ולכל החברים שלי שנורא אוהבים לקרוא פה - לא לדאוג אני יהיה בסדר ומתישהו הכל יסתדר ואם לא אז נגרום לו להסתדר !

Love,

danielleפרח
נכתב על ידי Purple Heart , 10/11/2012 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)