לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2012

נושמת עמוק וחושבת רחוק


קמתי היום בבוקר,
בלי חשק לכלום ..
לא זרם לי השעתיים הראשונות של בצפר אז לא הלכתי אליהם
והתארגנתי בזמן הזה 
החלטתי לפנק קצת את עצמי והלכתי לארומה קניתי לי הפוך קטן וישבתי 20 דקות בשקט עם עצמי
קניתי לי סנדוויץ חביתה שיהיה לי לפחות נחמד וטעים ב3 שעות מתמטיקה שיש לי עכשיו
התקשרתי לאימא שהגעתי לבצפר 
הייתי קצת עצבנית ומרוגזת על העולם ...לא שהייתה לי סיבה , פשוט מצב רוח איכסה
פרצוף תחת כזה 
היא אמרה שאני יתעודד קצת ושאני יתקשר היום לכמה דירות שמצאתי
ושנקבע ללכת לראות אותם ביום חמישי
האמת זה שימח אותי..
סוף סוף הדברים מתקדמים לכיוון כלשהו
לא ממש יכולתי להתרכז במתמטיקה ...
3 שעות רצוף זה יותר מידי!
אבל הרגשתי טוב שבאתי 
אחרי שסיימתי להתחרפן במתמטיקה הלכתי ללוקר ואחרי שסיימתי להכניס את הספרים ירדתי במדרגות
ופתאום ראיתי חברה ואמרתי לה הייי
והיא כולה רצה ואחריה הגיעו עוד איזה 4 חברות שכולם שאלו אותי
דניאלי לאן נעלמת ?
איפה את ?!?
למה את לא באה לבצפר??
כמובן שלא יכולתי להגיד להם - שמעו אין לי בית ואני גרה ממזוודה עכשיו ..
אז אמרתי שאני לא יכולה להסביר עכשיו ושאני אסביר שאני יוכל בתקווה שזה יהיה בשבוע הבא
והם כולם חיבקו אותי ואמרו שהם מקווים שהכל בסדר
ובאותו רגע פשוט הסתובב לי המצב רוח 180 מעלות!
הרגשתי אהובה,
שיש מי שאיכפת לו ושם לב שאני לא באה גם אם זה רק יומיים שלא הגעתי..
פינקתי את עצמי בדרך לבנק בבקבוק קולה 
וכנראה זה נכון מה שאומרים שהאנרגיה שיש בפנים אתה משדר החוצה 
כי אחרי הרגע החמים והאוהב הזה פשוט הרגשתי שכל העולם מסתכל עליי 
בהתחלה חשבתי אולי יש לי איזה ליכלוך או משהו מוזר אבל לא ,
זה פשוט הייתי אני ..
אז כן ,
הדברים משתפרים עכשיו 
ואני מאוד מאוד מקווה שעד סוף שבוע הבא אני כבר יגור בבית נורמלי ושהוא שלי 
וגם אם זה אומר לגור עם שותפים\לבד 
האמת , אני כבר לא שמה זין 
העיקר מקום נורמלי משלי שאני יכולה לשים את הראש 
ולנשום!!!!
באמת שאין דבר יותר גרוע מלהרגיש הומלסית ולחיות בבתים של אנשים
ושכל החיים שלך מרוכזים במזוודה ושקיותחיבוק עצוב 
בקיצור, לא מעניין אותי אם אימא שלכם חטטנית ואבא שלכם חופרעצבני,
תשמחו שיש לכם בית, 
מדברת מי שעכשיו פשוט אין לה אחד כזה והייתה נותנת הכל כדי שיהיה לה אחד כזה..אוף


נכתב על ידי Purple Heart , 13/11/2012 17:26   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)