לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2012

פתאום הכל נהיה קצת מפחיד


שיואוו זה כזה סיוט !!
כל שיחה :"שלום אני מתקשרת בקשר לדירה"...
אז לא אני מתקשרת בקשר לשירותי הזנות שלכם !!!
זה קשה לחיות ככה, מיום ליום אני חיה ביותר ויותר עצב...
כל כך רוצה כבר לעבור לאנשהו ולשים את הראש בלילה
ולדעת שזהו הינה פה אני נמצאת ויותר אני לא זזה מפה !!!
כולם מבטיחים לי דברים , כמו מיקרו ,טלוויזיה ועוד דברים שבכלל לא חשבתי עליהם!
כנראה שבאמת אני חיה באוויר , וזה לא יקלט אצלי עד שאני כבר יעבור וישן בבית משלי 
אני רק מפחדת בסוף להישאר לבד, שמתישהו כל החברים לא ירצו לבוא..
וגם את אימא והאחים הקטנים שלי לא יהיה לי.
ואז אני באמת באמת יהיה לבד עצוב
כל כך מפחיד אותי הלבד הזה...חיבוק עצוב 
נכתב על ידי Purple Heart , 21/11/2012 21:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)