לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

ענייה ,רעבה,ועייפה


ארוחת ערב / ארוחה שהיא בעצם כל מה שאכלתי היום ,

זה עכשיו , שעה אחרי שהגעתי מהעבודה , אני פותחת את המקרר ובאמת שאין כלום ,

הבטן שלי כבר עושה את הברררר הזה של - תאכילי אותי באימא שלך !

מה אני יעשה ? 

אין לי כסף , זה ה8 לחודש , עוד יומיים, קצת פחות , ונכנסת לי משכורת .

יש לי עכשיו בערך 200₪ בחשבון , שאמורים להספיק לי לנסיעות לעבודה וחזרה לכל השבוע ..

כן אני יודעת שזה נישמע מזעזע אבל זה בסדר .

פשוט הייתי סתומה ולא הלכתי לאימא שלי ביום שבת אז אין אוכל של אימא בבית .

באמת שאין לי זכות להתלונן , יש כאלה שבכלל לא אוכלים כלום כי באמת אין להם או לאף אחד אחר בשבילם.

אז בארוחת ערב-הארוחה היומית שלי , אני ״מפנקת״ את עצמי בגרעיני תירס מפוצצים בסיר , או כמו שזה נקרא בעולם בחוץ ,

פופקורן!!

יאמייי !

פאק מיי לייף !!

אי אפשר לחיות ככה , כל חודש להתפלל שכבר יגיע העשירי ואז לבכות כי באותו יום גם יורדת הויזה !

אני צריכה כסף ! בעל עשיר או אוליגרך !

באמת שימים כאלה מלמדים אותי שהמטרה שלי בחיים היא שיהיה לי כסף בדיוק לכל מה שצריך , טיפה יותר לא יזיק .

אבל אני בחיים לא רוצה להיות במצב הזה שאני לא אוכלת כי אין לי כסף לחיות ...

#צרות של מבוגרים  - מבוגרים עניים !חיבוק עצוב

נכתב על ידי Purple Heart , 8/7/2013 23:58   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)