לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Purple tear



Avatarכינוי:  Purple Heart

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

הטרוסקסואל ? מותק אתה אישה !


אז עכשיו יצא מהדלת שלי מישהו .


לא היה כלום בינינו,


לא יכולתי לזרום איתו גם אם הייתי רוצה .


שפגשתי אותו הוא היה חמוד , נראה קצת ערס אבל מי אני שתפסול ?


(בסדר אז 95% מהזמן אני פוסלת ערסים אבל הינה ה5 % בסדר?!)


בקיצור ,


רציתי לדבר בקצרה על התופעה של הבחור -הערס ההטרוסקסואלי ,


תופעה שמתפשטת בקצב נוראי במדינה ,


טוב נתחיל ,


מכף רגל ועד הראש , הכל מותגים .


על יד ימין שעון זהב ,


על הצוואר שרשרת ארוכה ועדינה עם אבן ועליה מגן דוד (מוכנה להישבע שזה של נשים!)


באוזניים : בימין יהלום מרובע וענקי, ובשמאל יהלום עגול וקטן .


כן אפילו באוזניים אין התאמה !


הבחור שם כמות מטורפת של ג׳ל בשיער , שזה נראה כאילו הוא עבד שם עם זפת !


בקיצור ,


אישה עם זין ,


כל הזמן עסוק בלהחמיא לעצמו ולאהוב את עצמו .


מדבר כל הזמן על כמה שהוא חתיך ומדהים ושיש לו ״כלי גדול״ - ראיתי מלפפון יותר גדול מהדבר העלוב הזה שהוא קורא לו כלי.


מתלהב מזה שהוא חצי תימני וחצי מרוקאי .


כל האייפון שלו תמונות של הקוביות שלו ,שלו מול המראה , שלו עם בוקסר ושלו מהאימון כדורגל ...סטנדרטי


מותק בוא אני יגיד לך מה אתה באמת .


אתה חצי מטומטם וחצי בבון .


בנוסף , אתה הומופוב עם דעות קדומות ! 


 


הוא:״מה הומואים לא אוהבים נשים בכלל ? איך זה הולך ?״


אני : לא !


הוא:לא ...אה?


אני:הם כמוני , אוהבים זין ...


הוא : אבל איך אפשר ? תראי איזה ציצים יש לך אני מת מזה שזה אמיתי !


אני: הם נולדים ככה ...


הוא-מנסה להבין ...לא נקלט במוח המפגר שלו , מבין שהוא מטומטם ומנסה לחפר על זה בלנשק אותי ..אוף


 


הבחור פשוט אישה ,


לוקח לו מיליון שנה להתארגן , אם היה לי מגבון אני בטוחה שהיה לו מייקאפ על המצח !


בקיצור ,


הבחורים של היום ... פשוט פתטי ..


לא ביקשתי בבון שעיר ומטומטם .


אבל פאק , יש לך זין בין הרגליים נכון ? אז תתחיל להתנהג בהתאם !


מסקנה ?יאללה ביי !


ואיפה טריני וסוזנה שיעשו לכל הערסים האלה מייקאובר מכף רגל ועד שינוי במוח ובאישיות ?!


 

נכתב על ידי Purple Heart , 10/7/2013 01:27   בקטגוריות ציניות זה כל המשחק, רק בריאות, הומופוביה והמאבק בה, חברות ?, חברות ?O.O, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPurple Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Purple Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)